یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

گل مژه

یادمه گل پسر یه ساله بود . یه گل مژه کوچولو داخل پلک بالاش در اومده بود . هر چی صبر کردم سر باز نکرد و همین جوری موند. چند تا دکتر بردم کمی پماد و قطره دادن ولی افاقه نکرد . آخرش گفتن باید یه جراحی کوچولو انجام بدیم و گل مژه رو در بیاریم. منم که عمرا بچه یه ساله رو بدم برای جراحی. یه کمی با خدا درد دل کردم . بعد به فکرم رسید با چایی بشورم. حتما میدونید وقتی چایی تازه دم میکنید اون سر چایی یا به اصطلاح گلش خاصیت دارویی داره . معولا به بچه ها از گلش میدن. برای شستشوی چشم به صورت ولرم هم خیلی خوبه . خلاصه یه هفته تمام هی چایی دم کردم هی با گلش به صورت ولرم کمپرس کردم . بعد از یه هفته سر گل مژه باز شد و تخلیه شد. ما هم از مضرات اون عمل مصون موندیم . خواستم بگم شاید کسی مبتلا شده باشه براش مفیده.


پست قبل یادتونه . من و گل پسر تو لاین با هم صحبت میکردیم . منتها چون من نمیفهمم اینا چه فرقی با هم دارن به همشون میگم وایبر. خلاصه اینکه پنجشنبه شب لاین گل پسر رو هک کردن . اینم یه تجربه که مواظب مجازی هاتون باشید . خلاصه مطلب اینکه راه ارتباطی ما بسته شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
عاصی یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 16:52

از اونجاییکه بچه ی شیطونی بودم و اغلب توی حیاط ، باغچه و کوچه در حال بازی بودم خیلی پیش میومد که با زدن دست کثیف به چشمم ، چشمم عفونت خفیف یا به اصطلاح قی کنه! اونوقتا مامانم با همین سر گل چایی چشمامو میشست و من خوب میشدم و زیر بار دکتر و آمپول هم نمیرفتیم!
و اینکه: مامان باسواد و با معلومات گلی است از گلهای بهشت!!!

گل گفتی عاصی جان. منم تادوران نوجوانی اسیر دست گل مژه بودم. دکتر میگفت بخاطر چربی پوستت هست. یه بار دم عید گل مژه زدم دکتر نا آشنا رفتم یه پماد داد چشمم شد مثل بادکنک. فک کن اونم شب عید. داشتم میمردم از غصه. یه دکتر دیگه رفتم دارو داد بعد از یه هفته خوب شد. متاسفانه مادر من اصلا اهل داروهای گیاهی نیست نه برای خودش و نه برای ما. فقط داروهای شیمیایی. عوضش من یکی از شاگردان دکتر علفی ها شدم . تا حالا هم بدی ندیدم.

عمو یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 08:43 http://mrmustache.blogsky.com

سلام بر سهیلای عزیز
انشاءالله راه ارتباطی هرچه سریعتر باز شود

ممنون . باز شد

سپیده شنبه 15 آذر 1393 ساعت 11:40

سلام سهیلا جون
من حدود یکماهه با وبلاگت آشنا شدم و بینهایت مطلب خوب و مفید از شما یاد گرفتم
شاید وبلاگ شما جز مفیدترینهایی باشه که تا بحال دیدم
از اینکه صادقانه و خالصانه و مادرانه اطلاعاتتون را دراختیار ما میزارید یک دنیا سپاسگزارم
همه وبلاگتون را به سرعت نور خوندم......حتی وب قبلی رو
و هر روز به اینجا سر میزنم
من منظور شما رو از سرگل چای که بچه ها میدن متوجه نشدم.......آخه چای که مایع است
چطور میشه یک قسمت از اون رو جدا کرد و خورد؟!!!!!؟

سلام به روی ماهت . ببین وقتی چایی دم میکنیم یه قسمت که رو وامیایسته کم رنگتره . اگه دیده باشی چایی رو میریزن تو لیوان دوباره برمیگردونن تو قوری . برای همین که قسمت کم رنگ با بقیه مخلوط بشه. اون قسمت کم رنگ گل چاییه . از آشنایی باهات خیلی خوشبختم.

یه دوست شنبه 15 آذر 1393 ساعت 08:29 http://vaico.mihanblog.com

سلام

سهیلا جان، دوست داری با هم یه همکاری داشته باشیم!؟

همکاری من و تو اینجوریه من لینک (آدرس) وبلاگ شما رو میزارم شما هم مال من رو..

لطفا اگه تمایل دارید همکاری کنیم وبلاگ من رو با مشخصات زیر توی وبلاگتون بزارید

بعد بهم خبر بدید تا من هم وبلاگ شما رو بزارم

پیشاپیش از همکاریتون تشکر میکنم



عنوان:

دانلود آهنگ جدید


آدرس:

http://vaico.mihanblog.com

ممنون از لطفتون . لینک های من همه از دوستام هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد