یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

این پیرمردها...

صبح ها که میخوام سوار شم و به محل کار بیام دو سری ماشین هستن .یه سری ماشین هایی که فقط تا مترو میرن و در یه مسیر راحت و بی ترافیک 750 تومن میگیرن واکثرا هم خالی میرن و تعدادشون هم خیلی زیاده . برای من که میخوام تا میدون آزادی بیام ماشین خیلی کمه . باید وایسم تا یکیشون تا میدون بره . اینایی که تا میدون میرن اغلب مسن هستن . یعنی از موندن تو ترافیک نمیترسن. و خدا به هم کارشون برکت میده .اغلب هم مسیر مترو نصیبشون میشه هم بعد از مترو برای آزادی سوار میکنن . و این یعنی برکت کار.

خدایا این پیرمردا رو حفظ کن که اینقدر سخت کوش هستن و از کار سخت نمیترسن.

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 01:12

وای نه تو رو خدا اینطور فکر نکنید
قطعا هر روز تعدادی رهگذر که از اینجا رد میشن و چیزای خوب یادمیگیرن ولی حتما تنبلی باعث میشه کامنت نزارن
راستشو بخواهین من خودم هم آدمی نیستم که برای کسی کامنت بزارم ولی برای شما که از پشت پرده نوشته ها هم میشه مهربانی مادرانتون رو حس کرد نتونستم که گذرا رد بشم و تشکری نکرده باشم
روزای اولی که اینجا میومدم از تعداد کم کامنتها واقعا متعجب شدم....با خودم گفتم مگه میشه یه وبلاگ اینقدر مفید باشه و تعدادکامنتها اینقدر کم باشه؟!!!ولی یک سری از وبلاگهاکه هیچ نکته مثبتی توشون پیدا نمیشه چندده و چند صد کامنت برای هر پست دارن....نمیدونم سهیلای عزیز ولی از این خوشحالم که پیداتون کردم و پای ثابت وبلاگتونم ازین به بعد
ندیده دوستتون دارم و براتون دعاهای خوب میکنم

ممنون عزیز دلم . من اصلا توقع ندارم کامنت بذارن . اما گاهی شک میکنم فایده داره مطالب یا نه .

سپیده دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 00:54

یک دنیا سپاس برای تموم چیزای خوبی که از شما یاد گرفتم

ممنون سپیده جان.خیلی ممنون که کامنت میذاری. بعضی وقتا که باز خوردی نمیبینم فک میکنم نکنه بیخود باشه کارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد