یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

زن متاهل

داشتم با خودم فک میکردم خانم های متاهل معمولا به سه دسته تقسیم میشن. 


1- اونا که همه اولویت رو به خانواده خودشون میدن و درجه دوم بچه شون و سومی اگر شد همسر. یکی از دوستام که زندگیش به بن بست رسیده بود شوهرش در مهمترین مسئله ای که تاکید میکرد این بود که من نفر سوم زندگی همسرم هم نبودم.


2- اینا که فقط به همسرشون اهمیت میدن. در واقع نفراول و دوم همسره . نفر سوم بچه و اگر شد خانواده. اینهم دیدم که باعث پر توقعی همسر میشه و اعتماد زیاد به اینکه همسر همیشه هست و تحمل میکنه تمام رفتار ها رو. 


3- بعضی ها هم فقط به خودشون اهمیت میدن. دائم آرایشگاه هستن و ماساژ و شنا و خرید . خوب این ها هم یه نوع دیگه هستن و جالب این جاست که خیلی هم از طرف آقایون ساپورت میشن و به اصطلاح نازشون خریدار داره.


قصد قضاوت ندارم فقط خواستم یه نیمچه تقسیم بندی بکنم . جالب اینه که وقتی فک کردم دیدم من دائما از این دسته به اون دسته میرم . یه وقت به همسر میرسم و وقتی مطمئن شد که دیگه هستم ولش میکنم سه روز میرم خونه مادرم . بعد گاهی به بچه ها میچسبم بعد وقتی پر رو میشن میزنم تو کاسه کوزه شون. گاهی وقتا هم میچسبم به خودم و زیر بار حرف زور هیچ کدومشون نمیرم. برای همین اطرافیان میدونن باید با احتیاط نزدیک بشن.


البته فک کنم یه دسته جا افتادن . اونا که همیشه به بچه هاشون میچسبن و از بقیه غافل میشن. 


اینا اگه بتونن با طرفشون به تعادل برسن و زندگی کنن اشکالی نداره . اما اگه به بن بست بخورن اونوقته که میگن تو این جوری بودی. اگه اون جوری بودی به مشکل بر نمیخوردی.

نظرات 4 + ارسال نظر
پری.سا چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 17:04

من قابلیت تبدیل شدن به هیچ یک از موارد رو ندارم :)))))))))) بیخود نیست ازدواج نکردم، صلاحیت لازم رو ندارم :)))

پری سای عزیز اینا بعضیاش اکتسابیه . اتفاقا این روزا همش بهت فکر میکنم . میام مفصل برات مینویسم

مامان فرشته های شیطون چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 09:33

من اول ازدواج چون سریع بچه دار شدم اولویت اول بچه دوم پدر و مادر سوم همسر چهارم اطرافیان خودم هم که اصلا
الان اول همسر و بچه دوم خودم و بابام

این هم خوبه.

سهیلا سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 17:20

اگه یاد بگیریم که :
اندازه نگه دار که اندازه نکوست
چقدر عالی میشه روزگارمون

به قول بو علی سینا اعتدال.

عاصی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 12:11 http://asysepidshortpost.blogsky.com

من تزم اینه : پدر و مادر خیلی عزیزن. اول اونها باید تامین عاطفی بشن اونم نه اینکه خودمونو وقفشون کنیم، اما از احوالپرسی غافل نشیم.
دوم همسر : چرا؟ چون همسره! تا روزی که زنده ایم باید هوای همدیگه رو داشته باشیم. چون همدم روز پیری کوریمونه! اون وقتی که پدر مادرمون مرحوم شدن و بچه هامونم گرفتار زندگی خودشونن ما میمونیم و همسرامون. پس باید همیشه با همسر در رابطه ی خوب و البته متعادلی باشیم.
آخر سر هم فرزند: چرا؟ اولا زیاد بهش برسیم لوس میشه و مستقل بار نمیاد. دوم اینکه خیلی زود از کنارمون میره و اونوقت اگه تمام تمرکز و عاطفه مون روی اون باشه شکست بدی میخوریم و احساس پوچی میکنیم.
اما اما اما
مهمترین قسمتو گذاشتم آخرش بگم
من دارم تمرین میکنم قبل از تمام اینها "خودم" رو دوست داشته باشم و بهش برسم
دارم تمرین میکنما.... هنوز شاگرد تنبل کلاسم

اون خودم خیلی مهمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد