یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

طی شدن مسیر

امروز تولد 48 سالگی منه. نمیدونم باید چه احساسی داشته باشم . یه موقع فک میکردم اگه 18 ساله بشم یه اتفاق خاص برام میافته. یه وقت چشم انتظار 30 سالگی بودم . حالا هم با همسر شرط کردم پنجاه سالگی رو برام یه تولد مفصل بگیره تا خیلی غصه نخورم از پیر شدن. وقتی برمیگردم به عقب نگاه میکنم میبینم چقد زمین خوردم و دوباره بلند شدم. چقدر از اونایی که دوستشون داشتم دیگه پیشم نیستن. خلاصه بگم بر عکس خانم های دیگه از پیر شدن زیاد ناراضی نیستم . محسنات خودش رو داره . دیگه غصه خیلی از چیزا رو نمیخورم.قدیما وقتی یه فرد میانسال رو میدیدم از کند بودنشون تعجب میکردم . از ناتوانی در انجام خیلی کارها. اما امروز میبینم همین کندی باعث میشه ادم وقت بیشتری برای فکر کردن داشته باشه. با درایت خاصی کاراشو انجام بده . چیزی که در سرعت بالا از دست میده. امروز یکشنبه است اما جو فیلسوفی هنوز ولم نکرده. از همه اینا گذشته تولدم مبارک.

نظرات 13 + ارسال نظر
حموم زنونه دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 09:50

خانم بخشید تبریک با تاخیر هم قبول می کنید ؟

الهی که با تن سالم و دل خوش سایه ات رو سر خانواده ات باشه سهیلا جون

ممنون عزیزم

گیلاس آبی دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 16:45 http://thebluecherry.blogfa.com

میلادتون مبارک
همیشه سلامت و پاینده باشید

ممنون گیلاس آبی. به دعای خیر شما

بولوت دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 16:45 http://maryamak.blogfa.com

تولدتون مبارک.
50 باید سن خوبی باشه. ترکا به بعد از 50 سالگی میگن بهار دوم زندگی.

بذار 50 رو رد کنم . ولی کلا قبول دارم . اگر آدم سالم باشه 50 به بعد باید از زندگی لذت ببره.

سپیده دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 14:42

سلام و صد سلام
به به....میبینم که اینجا تولده.....تولدتون مبارک مامان سهیلای عزیز
روزهای آینده به کامتون انشااله
چقدر خوبه که با سن و سالتون تضاد ندارید....اینجوری میتونید معنی زندگی رو حس کنید و هر سال از زندگیتون رو با میل ازش عبور کنید
من دو ماه دیگه سی ساله میشم و خیییییلی غصه دارم
احساس پیری میکنم

به سی سالگی که اول عشقه سپیده جان . لذتش رو ببر و غصه هیچی رو نخور.

رها دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 14:35 http://rahaomidvar.blogfa.com

یه 9 اومد کنار چهار / چیزی نمونده تا بهار
سهیلا اومد به دنیا/ نقل پخش کنید همه جا
خوش اومدی ، مبارک / کادوی شما یه تک تک

آرزو می کنم سال جدید زندگیتون پر باشه از روزای رنگی و شاد و اتفاقات خوب و هیجان انگیز به همراه تن سلامت و دل خوش و جیپ پر پول!

ممنون سلامتی و دل خوش و جیب پر پول خیلی مهمه.

آدم چاق دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 11:39 http://chagh2.blogfa.com

خیلی هم خوب است. هر سنی مقتضیات خودش را دارد. لذت ببر از 48 سالگی

ممنون . چهل و هشت تموم شد به سلامتی وارد 49 شدم.

اف دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 10:56 http://darhamnevesht.blogsky.com

تولدتون مبارک
شما یک سال از مامان من کوچک تر هستید ،
آرشیوتون رو هنوز نخوندم و از همین چند تا پستی که تا الان خونده بودم ، واقعا فکر نمیکردم اینجا رو یک بانوی میانسال می نویسن
امیدوارم سالیان سال همینطور مثبت و با انرژی و سلامت باشید

ممنون عزیزکم

مامان فرشته های شیطون دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 10:54

تولدتون مبارک ایشالله صد ساله شی دعا میکنم همیشه سرحال و سرپا باشی و غرق آرامش

ممنون دوست عزیز

عمو دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 09:05

به به ... تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککک

یه آذر ماهیه دیگه ... کلا متولدین بهمن با متولدین آذر رابطه خوبی دارن

ارادتمندیم

امیدوارم اتفاقات بسیار نیک و مبارکی در سال پیش رو داشته باشین

ممنون . به دعای شما دوست عزیز

مگهان دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 00:27

سلام . چه بانوی مثبتی ... چه حس خوبی تو این پست موووج می زنه
کیف کردم از این مثبت اندیشی ... اینکه می دونید این بالا رفتن سن باعث شده بیشتر زمان برای فکر کردن داشته باشید محشره
تولدتون مبارک ... انرژی مثبت می فرستم از اینجا تو یه شب بارونی براتون... 48 سالگی یا آغاز 49 سالگیتون مبارک و الهی امسالتون چندین برابر پارسال خوشی همراه داشته باشه

ممنون عزیزم. انشاله برای شما هم همینطور باشه. باید تهدید پیری رو تبدیل به فرصت کنیم.

سهیلا یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 23:02 http://rooz-2020.blogsky.com/

سلام بر تو بانوی عزیز و 49سالگی
امیدوارم بهترینهارو پیش رو داشته باشی خانم

تولدت مبارکاااااااا...هزاران باررررر

ممنونم عزیزم. برای شما بانوی عزیز و قهرمان هم آرزوی بهترین ها رو دارم.

آفرین یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 18:11

تولدتون مبارک دوست فهیم من!

ممنون دوست گلم.

عاصی یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 16:06 http://asysepidshortpost.blogsky.com

تولدتون مبارک مامان سهیلای عزییییییییییییییییز

ممنون عاصی عزیزم. سلام به چهل و نه سالگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد