یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

سوتی

- معمولا صبح ها خیلی زود از خواب بیدار میشم. به همین خاطر مراقبم که سرو صدا نکنم تا بقیه اهل خونه و همسایه ها رو احیانا بیدار نکنم.

بنده های خدا گناه نکردن که من کارمندم.

امروز صبح هم به روال سابق مشغول را رفتن روی نوک انگشتا و کار کردن بودم.

همسر برام یه سری پول خورد از بانک گرفته بود برای کرایه تاکسی. گفتم چند تا از اینا رو بذارم تو کیفم.

بعد فک کردم خوب بقیه سکه ها رو بذارم یه جایی برای روز مبادا.

چشمتون روز بد نبینه سکه ها از دستم پخش شدن روی زمین. کاش فقط یه بار زمین میخوردن. هر کدوم نامردا روی پارکت ها چند بار بالا و پایین پریدن با صدای بلند.

تصور کنید من تو اون لحظه همزمان هم با دست و پا میپریدم روی سکه ها و هم زیر لب از همسایه پایینی معذرت خواهی میکردم.

-تو یکی از وبلاگا خوندم اسم وبلاگتون رو سرچ کنید تو گوگل ببینید کجا پیدا میشه. جالبه دو تا وبلاگ فروشگاهی از مطالب وبلاگ من استفاده کردن البته با ذکر منبع. اشکال هم نداره چون خود منم نقل قول کرده بودم با ذکر منبع. برام جالب بود.

شما هم انجام بدید.

نظرات 2 + ارسال نظر
عاصی دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 09:38 http://asysepidshortpost.blogsky.com

دقیقا هر وقت میبینم صبح مامان خوابه وقتی دارم میام اداره اد یک مشکلی پیش میاد یا یه اتفاقی میفته که صداااااااااا تولید بشه!!!

اره دیگه هر چی مواظبی آخرش یه چیزی میشه

آفرین یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 17:22

چه خانم خوبی که سروصدا نمی کنه!
ظرفهای آب چکان رو هم جمع نکنید.

سلام. خیلی میخوام رعایت کنم اما یه دفه اتفاقات اینجوری که میشه خراب میشه. خدا ببخشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد