یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

برگشتم

دوماهی نبودم. فک کنم از سر همون دو ماه باید شروع کنم. خبر مهم اینکه تبدیل شدم به یه خانم خونه دار.

خیلی شیک و مجلسی از کار اومدم بیرون. خوب دیگه حقوق ماهیانه ای در کار نیست و باید چشم بدوزم به دست همسر.

برای همسر هم یه کم سنگینه که بخواد  منم جزو کسانی حساب کنه که باید براشون خرج کنه .

البته اولش یه  کم عجیب بود ولی کم کم عادت کرد. سنگینی کار باعث شده بود از نظر سلامتی به مشکل بر بخورم.

چشمم روز به روز ضعیف تر میشد که نتیجه کار مداوم با کامپیوتر بود. کمر درد هم که بود به اضافه پادرد.

کم حوصلگی که مدام با من بود . تمام انرژیم در طول روز با مراجعین مصرف میشد.

پیش خودم یه حساب سر انگشتی کردم که چقد عمر قراره بکنم.

اگه چند سال دیگه از دنیا برم که حسرت همه چیز رو با خودم میبرم.

مثلا مادرم چند سال دیکه قراره زنده باشه . اصلا نمیتونستم براش وقتی بذارم.

خواهرم از شهرستان میومد و میرفت و اصلا نمیتونستم ببینمش.

فاصله ای که بین من و بچه ها افتاده بود که دیگه هیچی. خلاصه نتیجه حساب و کتاب ها اینجوری شد.

اولش یه کم پکر بودم اما خدا رو شکر از سرم گذشت.برای خودم برنامه ریزی کردم .

یه کم رسیدگی به امور خونه یه کم ورزش یه کم معاشرت با دوستان و فامیل.

خداروشکر وقتم پر شده و تا حالا که احساس بیکار بودن بهم دست نداده سوال همه اطرافیان هم همینه.

حوصله ات سر نمیره؟ هنوز که نرفته .

شاید بخاطر اینکه مدت طولانی در حال دویدن به دنبال کارای بیمه هستم که مفصل درباره اش مینویسم شاید به درد یه بنده خدایی بخوره و از این تجربیاتی که من با زحمت پیدا کردم استفاده کنه. خوب برای پست اول کافیه . برم به کار شریف وبلاگ خونی برسم و از دوستان خبر بگیرم . عزت زیاد.

نظرات 4 + ارسال نظر
عاصی یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 08:32

مامان سهیلای عزیز و مهربون
براتون بهترین هارو از خدا میخوام.
هر چی خیر و برکته سرازیر بشه توی زندگیتون

ممنون عاصی عزیزم خیلی خوشحال شدم بهم سرزدی

افروز شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 09:49 http://darhamnevesht.blogsky.com/

سلام

تغییر همیشه خوبه
مخصوصا تغیرات به این بزرگی
به شخصه معتقدم همیشه وقتی با جسارت و جرات زیاد ، تصمیمی رو می گیرم که راهمو عوض می کنه ، اتفاقات فوق العاده ای در انتظارم بوده و خواهد بود

حیف که الان در وضعیتی هستم که یه کم دست و پام بسته س!
وگرنه منم همین کارو می کردم و می رفتم دنبال کارایی که دوست دارم و چقدددر مطمئنم توش موفق"تر" می شم

موفق و شاد و سلامت باشید بانو
این دریچه ی جدید زندگیتون رو بهتون تبریک می گم

ممنون عزیزم.

ارغوان جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 14:51 http://www.bakhtyar.blogsky.com

امیدوارم هیچ وقت و هرگز ( با تاکید ) از این تصمیم پشیمون نشی و با آرزوی یه عالمه اتفاقای خوووووووووووووووووووووووووب

ممنون ارغوان عزیزم.خودم هم امیدوارم هیچوقت پشیمون نشم.مشکلات جسمی خیلی اذیتم میکرد،از زندگیم چیزی نمیفهمیدم و ساعات کاری بسیار طولانی بود.ممنون از دعای خیرت

آفرین جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 11:28

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد