یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

بیمه 2

روز موعود فرارسید و من سر مست از اینکه دیگه امروز کار تمومه لباس های مرتب پوشیدم و به سمت شعبه رفتم.


داخل شعبه در قسمت سوابق پرسیدم این سوابق من اومده گفتند بله.


خوشحال و خندان به سمت کارگزاری راه افتادم و از اون سر بالایی خودم رو کشوندم و بعدش هم دو طبقه رفتم بالا.


وقتی نوبتم شد خانمی که بررسی میکرد گفت من دوسال از سابقه رو تو سیستمم نمیبینم.


به خانمه گفتم این که وگفتی یعنی چه.


گفت باید دوباره بری شعبه بگی استخراج بزنن. گفتم بهشون گفتم و زدن. گفتن خوب اینجا نیست.


بحث کردن فایده نداشت. دوباره راه افتادم سمت شعبه . 


وقتی جریان رو گفتم کارمند شعبه قبول نمیکرد و میگفت مگه میشه نصفش دیده بشه نصفش دیده نشه.


گفتم حالا تکلیف من چیه.


مدیرشون گفت حالا ما باز استخراج زدیم شما برو درست میشه انشاله . 


گفتم حداقل یه پرینت از مال خودتون بدید که اونا بدونن اشکال از اون طرفه . 


گفتن حاشا و کلا که ما پرینت به کسی نمیدهیم.


در هیبت یک ارباب رجوع شکست خورده راهی کارگزاری شدم . اون جا خانم کارمند بررسی کرد .


گفت حالا همش اومده. دوباره حساب و کتاب کردن و گفتن با تمام سوابق شما حدود 32 روز سابقه کم داری .


گفتم چرا؟


گفتند چون شما بالای 45 سال داری به ازای هر یک سال اضافه باید دوسال سابقه و به ازای هر یک ماه دوماه سابقه باشه.


شما فقط میتونی بیمه 26 درصدی باشی.


 از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان خوب این حق بیمه رو باید همسر پرداخت کنه و مبلغ خیلی بالا میره.


با همسر صحبت کردم . گفت اشکالی نداره همون 26 درصدی رو پر کن.


پر کردم و برگه های آزمایش رو گرفتم و اومدم بیرون.تا حالا هر وقت که میرفتم خیلی مرتب و شیک میرفتم.


ولی موقع برگشت مثل لشگر شکست خورده بر میگشتم. یه نکته اساسی اینکه اگر سوابق شما مربوط به سال 87 به بعد 


هست احتمال اینکه جمع آوریش از طریق سایت انجام بشه خیلی زیاده.


اگه مال قبل از 87 هست خودتون هم باید به شعبه ای که سابقه تون در اون هست مراجعه کنید.


ادامه دارد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد