یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

بیمه 3

رسیدم خونه چند روزی فکرم درگیر بود .


بعد به این نتیجه رسیدم که میتونم اون 7 ماه بیمه رو دنبال کنم شاید تونستم زنده اش کنم.


از یکی از همکاران سابق مشخصات رو گرفتم و دوباره به سمت شعبه راه افتادم .


رفتم و دوباره درخواست جمع آوری سابقه دادم.دوباره گفتند 10 روز دیگه مراجعه کن.


یادم رفت بگم یه بار هم رفتم بعد از جمع آوری سابقه دفعه اول خانم کارمند قراردادها مرخصی بود 


و کلا برای قرارداد همه رو میفرستادن که هفته آینده بیاد. یعنی جایگزینی نبود که کار این خانم رو در نبودش انجام بده.


خلاصه بعدش هم با برگه آزمایش به درمانگاه تامین اجتماعی مراجعه کردم و خون دادم .


چهار روز بعد نتیجه آماده بود گرفتم و به پزشک مراجعه کردم. آقای دکتر گفتن شما باید نوار قلب هم بدید.


کلا هر وقت داخل محیط های درمانی میشم استرس میگیرم و ضربان قلبم بالا میره. فک کنید در اون وضعیت نوار قلب گرفتم.

دکتر بعد از دیدنش گفت فک کنم دستگاهشون خرابه. خیلی غیر عادیه.

شما برو بیرون از این جا نوار بگیر.صبر کردم .

چند روز بعد دوباره مراجعه کردم و شرایط رو برای دکتر توضیح دادم و بنده خدا قبول کرد .

برگه رو امضا کرد.این هم یک خان بود که گذشت. منظر روزی شدم که جواب درخواست بیاد.

خوشبختانه بعد از یک هفته میتونستم اون هفت ماه رو در سیستم خودم ببینم.

شاد و خوشحال از اینکه تمام سوابق هست به سمت شعبه راه افتادم.

البته اینبار با کفش ورزشی و لباس های راحت . شما یه چیزی در حد لباس های کارگری تصور کن.

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیلا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 09:47 http://rooz-2020.blogsky.com/

موفق باشی

ممنون عزیزم.شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد