یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

بیمه 4

شاد و خوشحال قدح باده به دست رفتم بخش سوابق گفتم این سوابق منو لطفا چک کنید. نگاه کردن . گفتن نیومده.

دیگه شاخ هام داشت میزد بیرون. پرینت خودم رو نشون دادم و گفتم اومده اینه.گفتن نه سیستم ما با شما متفاوته. در سیستم ما هنوز نیومده.

خوب حالا چکار کنم.گفتن میل خودتونه اگه میخواهید به شعبه قبلی مراجعه کنید.

از اون جایی که چشمم ترسیده بود با برگه سابقه به شعبه قبلی رفتم. اون جا شماره گرفتم. خانمی پس از بررسی گفت به خانم کاف مراجعه کنید. خانم کاف برگه رو نگاه کرد گفت برید قسمت فنی. رفتیم فنی روش نوشتن پرونده موجود نیست. مارو فرستادن دوباره پیش خانم کاف. خانم کاف امضا کرد گفت برید پیش معاونت فنی. رفتیم طبف چهارم معاونت فنی . بنده خدا یه نگاه به برگه مون کرد. یه نگاه به سیستم پرسید چرا شما رو فرستادن این جا. توضیح دادیم. چند تا دگمه در سیستم زد و گفت تایید و ارسال کردم دوباره برید پیش خانم الف. رفتیم پیش خانم الف گفتیم معاونت اینجوری گفتن. دعوا کرد که مگه آدم برای این جور کارها میره سراغ معاون شعبه.

نمیدونستم بخندم ، گریه کنم یا جامه دران از اون جا فرار کنم.

خلاصه معذرت خواهی کردیم و بعد از حدود یک ساعت بالا پایین رفتن کارمون انجام شد.

البته فک کنم کار اصلی رو همون آقای معاون انجام داد که از حضورمون تعجب کرده بود.

تا این جا رو دارید که . خوب بدو بدو دوباره رفتیم شعبه اصلی . سوابق رو چک کردن و گفتن اومده.

خوشحال و اورکا اورکا گویان تا کارگزاری دویدیم.(سر بالایی کزایی رو که یادتونه) رفتم اون جا .

مدیر کارگزاری گفت خانم پ نیومدن و 8 روز مرخصی هستن و خانم ک که جایگزین ایشون هستند امروز مرخصی هستن. این جا بود که همسر شروع به داد و فریاد کرد. مگه نباید یه کارمند جایگزین داشته باشه . چن بار باید برای یه کار ساده بیاییم . بریم.خلاصه:

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.

و همچنان جریان بیمه من ادامه دارد..

 

من که اصلا خسته نشدم . شما چطور؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد