یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

همفکری

ما تو خونه مون هر چند وقت یه بار رژیم غذایی داریم/ پسر بزرگه که طفلک دایم الرژیمه.

هی مدل به مدل رژیمش عوض میشه. آخریش هم دکتر اتکینز بود که همش پروتینه. حالا بماند آن دوران ما چقدر حسرت به دل قورمه و قیمه بودیم .بعد پسر کوچیمه رفت کلاس بدن سازی و ما باش پیمان بستیم درصورتی که از قرص های مخصوص استفاده نکنه پروتیین لازمه رو بصورت خوراکی براش بپزیم.

باز ما ماندیم و سفیده های تخم مرغ و سینه های مرغ. خدا رو شکر این هم تموم شد.

حالا دوباره رسیدیم به پسر بزرگه . به این نتیجه رسیده که باید با ورزش و رژیم غذایی وزن کم کنه.

تا این جاش خوبه که میذاریم کنار. مشکل من از اون جا شروع میشه که صبح ها که میره باشگاه سه تا سفیده تخم مرغ قبل و سه تا بعد باید بخوره.

خوب حالا شما بگید من با شش تا زرده تخم مرغ در روز چه کنم.

پنجشنبه جای شما خالی ته چین درست کردم و بسیار هم خوب بود.

جالب اینه که جریان باید دور از چشم گل پسر باشه که دلش نخواد .

رژیمشو نشکنه. حالا اگر پیشنهادی دارید با گوش جان میشنوم.

نظرات 7 + ارسال نظر
مگهان یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 16:18 http://meghan.blogsky.com

منم می خواستم پیشنهاد خرید سفیده بدم که انگار یکی از دوستان پیش دستی کردن

+ چه مامان با حوصله ای ... بزنم به تخته؛)

ممنون ازت.این پسر من عاشق غذا خوردنه. چقدر ظلم به کسی که اینقدر خوردن رو دوست داره ولی بهش بگی نخور.

آنا یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 15:19 http://aamiin.blogsky.com/

بهترین راه اینه که از سفیده خوردن تو این تعداد منصرفش کنی. یک چیزی براش بگی که چشمش بترسه یک چیز دیگه بخوره که دردسرش کمتر باشه.

آنا جان خیلی چاقه و به شدت داره ورزش میکنه.با ورزش سنگین چربی آب میشه ولی باید عضله سازی کنه والا همه بدنش آویزون میشه.باید سفیده بخوره.مجبوره.حالا شما بگو من با زرده ها چه کنم که حروم نشه.امروز کوکو سیب زمینی پختم.البته سرچ کردم شف طیبه میگه اگه به اندازه اپسیلون نمک بزنم میتونم فریز کنم.امتحان میکنم بلکه رستگار بشم.

نیرا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 18:59 http://queenira.blogsky.com

می تونی با قهوه و چیزای گیاهی ترکیب کنی بزنی به موهات..
می شه باهاش دسر و یه سری شیرینیا رو درست کرد. یا مثلا غذاهایی رو درست کنی که با زرده تخم مرغ هم می شه درست کرد..مثل میرزا قاسمی ....
یا فوقش بری توی اینترنت سرچ کنی ببینی به زرده ی تخم مرغ چی می شه درست کرد.

دوست عزیزم نیرای عزیز.من 24 ساعته هم آشپزی کنم نمیتونم روزی شش تا زرده تخم مرغ مصرف کنم. هفته اش میشه 36 تا . فک کن. البته تا حالا ته چین دست کردم. امروز هم میگو پفکی کردم. برای افطار همسر هم میخوام اشکنه درست کنم . تا حالا سر به سر شدم . اما برای از این به بعد نمیدونم. البته به فکر شنیسل هستم.

مهرسا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 17:45

سلام . ماهم این زرده ها رو زیاد داریم و همیشه به خاطر رژیم جداشون میکنیم. گاهی با چند قطره لیموترش به عنوان سرشوی طبیعی و تقویتی ازش استفاده میکنیم یه کم هم زمان بدین رو سرتون باشه بعد بشورید موهاتون پروتئینه میشه.
خیلی وقتها هم ناچار اونهمه کلسترول مضر را دور میریزیم یکی دوتا نیست که.
فوقش دوتاش برای آش دوغ کنار بزارین بازم اضافی میاد به ضررهاش نمی ارزه خوردنش.

اره به فکرم رسید هفته ای یه دونه به سر اهل خونواده ببندم.اینم میشه هفته ای چهار تا. ولی بقیه چی

بولوت شنبه 6 تیر 1394 ساعت 17:36

توی بازار سفیده ی تخم پاستوریزه وجود داره. اتفاقن بیشتر برا ورزشکارهای بدن ساز هم تولید میشه. میتونید از اونا تهیه کنید.
شاید به نظر گرون تر بیاد و اقتصادی تر باشه توی خونه تهیه بشه. ولی احتمالن اگه هزینه های جانبی ای که برای دور ریز نشدن زرده ها (هم پولی. هم اضافه وزنی. هم سلامتی.) باید صرف تهیه ی خوراکی کرد رو در نظر بگیرید قیمتشون مناسبه.

جدا . نمیدونستم . خیلی وجدانم درد میکنه بابت زرده ها.برم دنبالش

اف شنبه 6 تیر 1394 ساعت 13:45

با زرده ی تخم مرغ یک دنیا دسر و شیرینی می شه درست کرد که در شرایط کنونی به دردتون نمی خوره!

نه چینم که نوشتین خودتون

چیز دیگه ای به خاطرم نمی رسه
شرمنده!

ممنون افروز جان. مشکل همینه. یعنی اگر کاری هم میشه باید پنهانی باشه. همه رو هم باید بدم پسر کوچیه بخوره. اون مثل مانکن ها میمونه. هر چی هم میخوره چاق نمیشه. هی خوش به حالش

آنا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 13:10 http://aamiin.blogsky.com/

اوووف ... واقعا رژیم توی خونه از معضلات بزرگ زندگیه. روزی شش تا زرده؟! سخته ها.

خیلی منم حساس . نمیدونم چه کنم. فک کنم آخرش باید ببخشم به همسایه ها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد