یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

تقسیم کار

درخانواده ما تقسیم کار به شکل جالبی وجود داره.از بیرون اومدم دیدم یه سوسک گنده وسط راه رو داره میره. از فاصله دور(واقعا دور)یه دمپایی پرت کردم کشتمش.بعد همسر مجبور کردم بعد از افطار با جارو جمعش کنه.نمیشه که همه کارها رو من بکنم؟هر چی هم گفت خودت جمعش کن .کار را که کرد آن که تمام کرد به گوشم نرفت که نرفت.

نظرات 6 + ارسال نظر
سپیده مشهدی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:45

چه حرفا گفتن؟


پی نوشت:
گرمههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خیلی گرمهههههههههه.عمو پیغام فرستاده بود برا خدا یه ذره زیرشو کم کنه.نمیدونم چیشد.جواب نداد.دیروز خیر سرم رفتم پیاده روی ساعت هفت و نیم داشتم غش میکردم از گرما.بازم به تردمیل پناهنده شدم.

سپیده مشهدی شنبه 13 تیر 1394 ساعت 16:59

شما خیلی شجاع هستین
من از سوسک خیلی میترسم

سلام سپیده خانم.چه عجب از این طرفا.غیبت داشتی.چه حرفا که نگفتن تو وبلاگ عمو.نه بابا شجاع کدومه.هیچ کس نبود گفتم الان میره گم و گور میشه همش شب کابوسشو میبینم.از راه دور یه لنگه دمپایی بهش پرتاب کردم

نرگس جمعه 12 تیر 1394 ساعت 13:12

تو وبلاگ آنا خانم. نوشته بود سهیل آ. فکر کردم علاقه به سهیل دارید!

آنا خانم اینجوری نوشته تا با اون یکی دوستشون سهیلا خانم قاطی نشه .چه با مزه.من ندیده بودم

نرگس پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 13:04 http://nargesebaran.blogsky.com/

یه سوال. شما چرا اسمتون سهیل ه؟!

والا تا به حال اسمم سهیلا بوده.شما کجا دیدی سهیل باشه.

آنا پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 11:27 http://aamiin.blogsky.com/

من هم می کشم اما چندشم می شه جمعش کنم ... انگار مرده اش بیشتر چندش آوره تا زنده اش.
می گم سهیلا جون دیدی این سوسک ها یک دفعه از ناکجا آباد پیداشون می شه؟ من هرچی می گردم ببینم از کجا میان هنوز نفهمیدم.

دقیقا این سوال برای منم پیش اومد.نمیدونم والا.آنچنان هم زشت و کج و کوله وسط اتاق راه میرین انگار فتح کردن.کشتنش که از راه دور بود ولی برای جمع کردنش باید میرفتم جلو.شرمنده این یکیش دیگه کار من نبود.

Afi the sweet face :D پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 09:37

دیدی مردا ازسوکس! بیشتر میترسن؟!!!!

نمیدونم والا.چی بگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد