یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

سینما

سه شنبه هفته پیش خودمو به سینما بردم. مجبورم خودم خودمو ببرم. همسر علاقه نداره پسرا هم با من نمیان. از شانس گندم بهترین دوستم از کورش خوشش نمیاد و همیشه 8 شب به بعد دوست داره بره بیرون. منم که اصلا با شب بیرون رفتن میونه خوبی ندارم م باطریم خورشیدیه. بقیه دوستام یاسر کارن یا دور. خلاصه با اینکه ماه مبارک هنوز تموم نشده بود رفتم. جای شما خالی چقدر هم خوش گذشت. انقدر هم فیلم بود نمیدونستم کدوم رو برم. رفتم نهنگ عنبر. خیلی خوب بود. دهه شصتی بود. حالا میگم خیلی خوب بود انتظار فیلم های نولان و تارکوفسکی رو که ندارید. در حد عطاران خوب بود. سه شنبه ها سینماها نیم بهاست. برید و از فیلمای داخلی حمایت کنید.وگرنه تا چن وقت دیگه همین عطاران و مدیری رو هم ندارید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مَن‌ها سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 13:01 http://manha.blogsky.com/

هاهاها... چقدر شبیه هم هستیم. من هم توی خانواده تنها عضوی هستم که به تیاتر و سینما علاقه دارم و البته تنهایی می‌رم نمایش و فیلم می‌بینم. و البته شبها هم علاقه ندارم بیرون باشم! چند وقتی هست سینما نرفتم. شاید رفتم و دیدم. نهنگ عنبر هم قشنگ بود. خوشم اومد دیدم.

سلام اقا ارژنگ/ گفتم که. تازه رانندگی هم نمیکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد