یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

سه شنبه

یادتونه گفتم سه شنبه ها برید سینما نیمه قیمته. سه شنبه قبل تنها رفتم. این سه شنبه با یه دوست وبلاگی عزیز. رفتم. همدل و همزبون. انقد گفتیم . خندیدیم. نزدیک بود از فیلم جا بمونیم. آقاهم دیگه کم مونده بود دستمونو بگیره ببردمون بشونتمون. خوب تاریک بود دیگه چشممون جایی رو نمیدید. کلی هم تو کورش بالا و پایین کردیم خلاصه جاتون خالی بود. خیلی خوش گذشت.فیلم این هفته گینس بود. بد نبود ولی نهنگ عنبر بهتر بود.

نظرات 8 + ارسال نظر
غزال سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 14:58 http://yaldayeshab.blogsky.com

سلام خوبید؟من قبلا ها تنهایی زیاد میرفتم سینما.واسم پر از حس خوب بود.از بعد ازدواجم دو سه بار بیشنر سینما نرفتم.تنهاییم که دیگه نمیشه رفت.من تنهایی سینما رفتنو خیلییی دوس،دارم

تنهایی هم عالمی داره غزال جان.اگر شد با دوستان نشد تنها.خودت و خودت دوتایی.

آنا سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 14:52 http://aamiin.blogsky.com/

باز تشریف بردید روی سایلنت ننه هادی؟

منتظر بودم برم سینما بیام تعریف کنم.خو سه شنبه است امروز

مَن‌ها سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 02:21 http://manha.blogsky.com/

آفرین که فیلم و سینما می‌بینید.
به من پردیس کوروش دور است. سخت است رفت و آمد.
شنیده‌ام سینمای خوبی است.
باز هم سینما و تیاتر برو. خوب است. خوش می‌گذرد.

ممنون.تا جایی که بتونم ادامه میدم.سالنهای زیادی داره و امکان انتخاب های متفاوتی رو میده.

amir شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 07:58 http://del-haste91.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری و مثل خودم کوتاه می نویسی وطولانی نیست نوشته هات و ادم میتونه بخونه ...راستی جون من این سهیلای ما را خفه کن اونجا از دستش راحت شیم ...یا یه راه دیگه ببر پشت بام و هلش بده پائین بیفته دیگه هوس تهران امدن نکنه ببین بهش رو بده تموم سال اونجاست هاخلاصه از ما گفتن بود....منم وقتی نامزد بودم یه بار رفتم سینما الان سالهاست نمی رم اصلا سینما یادم رفته چه شکلی هستشاد باشی و مواظب سهیلای ما باش

ممنون.وبلاگ شما هم بسیار زیبا و سرسبز بود.دلت میاد دوست به این خوبی.حتنا دوباره برید سینما.جادو میکنه.

نیرا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 23:48 http://queenira.blogsky.com

وای من چند ساااله سینما نرفتم.....
حتی یادم نیست اخرین فیلمی که توی سینما دیدم چی بوده

حتما برو.اصلا بیا با هم بریم.دوتایی خیلی بهتره.

ونوس جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 00:38

آفرین گل دختر
برو تفریح
نهنگ عنبرو من دوبار رفتم
یه بار سینما 5 تومنی و یه بار 8 تومنی
قسمت نشد بریم نیمه بها
بلیط سینما اونجا چنده؟

سلام بر یار قدیمی.ونوس عزیز. نیم بها 4 تومنه.

آنا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 21:07

من هر دفعه می اومدم چیزی ننوشته بودی. کی این همه را نوشتی؟ من خیلی وقته سینما نرفتم به شدت هم هوس کردم. برعکس شما من دوست دارم تنهایی برم سینما.

آنا جان یه دفه شکوفا شدم هی تند تند نوشتم نره از ذهنم.عادت کردم به تنهایی.ولی لذت گشتن و سینما رفتن به داشتن دوست همدله.با هم خندیدن عالمی داره.لذتش صد برابر میشه.البته به شرط همدلی.اگر بدونی ایندفه چقد بهم خوش گذشت.فقط حیف دوستم دوره.یعنی خیلی دور.به همون دوری خواهرم.

مجیدکارتون چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 07:26 http://majidcartoon.ir

عالی بود . خوشم اومد. مرسی

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد