یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

پرستار سالمند

این چیزایی که میخوام براتون تعریف کنم بین خودمون بمونه دوستانه.

الهه جان کامنتت رو خوندم .

از وقتی مادر بیمار شدن براشون‌پرستار روزانه آوردیم.خانم میانسالی هستن که انصافا خیلی با شرایط ما کنار میان.کلا با هم میسازیم.خوب این خانم هم مثل بقیه ما عیوبی هم دارن.یعنی اگر موقع استخدامشون‌من حضور داشتم استخدام نمیشدن.یکی از مشکلاتشون پر حرفی هست.یکی دیگه کم حافظ هستن.

ولی در عوض بسیار وقت شناس.مهربان.مودب.دست پاک هستن.و دلسوز مادر.

خوب اینا رو هم ول کنید تا برم سر اصل مطلب.

مادر بسیار مهربان هست.اصلا راضی به رنجاندن کسی نیست.روزای اول یه نمک پاش تو خونه جابه جا شده بود.واقعا میگم.یه نمک پاش ساده.البته مادر میگفتن که من باهاش خاطره دارم.هر چی من و پسر خواهرم میگفتیم پیدا میشه.حتما جا به جا شده میگفتن نه اون خانم دور انداخته.

بعد اون بنده خدا فکر میکرد جنس با ارزشی بوده.هی قسم و آیه میخورد که من برنداشتم.کیفش رو نشون میداد.من هم خنده ام گرفته بود و هم غصه میخوردم که چه کاری هست با این بنده خدا.

خلاصه گشتیم و نمک پاش پیدا شد.مادر خیلی ناراحت شده بود.که تهمت زده.همش میخواست یه پولی به اون خانم بده و حلالیت بگیره.

حالا دو ماهی هست که این خانم با ما هست.متاسفانه رفتار پسر خواهرم با این‌خانم‌خوب نیست.تا حرف میزنیم هم میگه حقوق میگیره باید بکنه.

نمیدونم چرا هر کدوم از ما بالا دست کسی میشیم فکر میکنیم زندگیش رو باید به دست بگیریم.گاها حتی ظلم‌میکنیم.چرا؟چون قدرتش رو داریم.

بین خودمون میمونه دیگه.اون اوایل منم داشتم اینجوری میشدم.بعد افسار خودم رو کشیدم.در واقع حقوق خانم رو من از پول های مادر پرداخت میکنم.فکر میکردم باید در کارهاش دقیق بشم.ایراد بگیرم.یه بار صبح جمعه که رفتم دیدم چند تا از ظرف ها درست شسته نشده.یه پیامک مودبانه و محترمانه برای اون خانم نوشتم و خواهش کردم ظرف ها رو بهتر بشوره.بعد یادم افتاد وقتی رسیدم مادر داشت چند تا بشقاب میشست.شصتم خبر دار شد که مادر بخاطر ضعفش نتونسته خوب بشوره.کار اون خانم نبوده.

از اون به بعد همش با خودم جنگیدم بگم نگم.معذرت خواهی بکنم.نکنم.خوب من حقوق میدم.صاحبکارم.

دیدم نمیشه.دوباره پیامک زدم و جریان رو گفتم.عذر خواهی هم کردم.اون بنده خدا هم پذیرفت.

خلاصه اگر روزی کسی زیر دستتون بود.اگر روزی حقوق کسی رو میدادید.همون جوری باهاش رفتار کنید که دوست دارید باهاتون رفتار بشه.

آدم باشید لطفا.