یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

شروع دوباره

برطبق بررسی های بیمارستان اول وجود یه توده در روده بزرگ اثبات شد.یعنی تمام دردها و مشکلاتی که من به پای بیماری سندروم روده تحریک پذیر میذاشتم  تقصیر اون توده بود.بعد از اثباتش و مرخص شدن از بیمارستان به کلینیک مسعود مراجعه کردم.یه کلینیک تخصصی گوارش.دکتر اون جا بعد از معاینه و کلی سرزنش و البته کولونوسکوپی آدرس پزشک فوق تخصص روده داد.برای خارج کردن توده.از اول تصمیم داشتم اصلا به عاقبت کار فکر نکنم.فقط به هر مرحله فکر کنم.پس مرحله اول شد جراحی.به جراح مراجعه کردیم و وقت عمل گرفتیم.عمل سنگین بود و با شرایط خاص کم خونی و فشار پایین حساستر هم میشد.بعد از عمل یه شب تو آی سی یو بودم.بعد به بخش رفتم.

خوب حالا یه مطلب طنز هم داشته باشیم.من با یه آقای مسن با هم به اتاق عمل برده شدیم.پرستاری که ما رو میبرد اول با اون شروع کرد به صحبت.پیرمرد هیچ جوابی نمیداد.بعد از من مشخصات خودم و دکتر رو پرسید که جواب دادم.وقتی تو آی سی یو بودم پرستارها مدام به ما سر میزدن و ما رو چک میکردن .میگفتن چشمات رو باز کن.پات رو تکون بده.منم خواب و بیدار جواب میدادم.ولی اون آقا چشماش رو بسته بود و اصلا جواب نمیداد.پرستارها از دستش کلافه شده بودن.میگفتن تو پرونده اش بنویسید که اصلا همکاری نمیکنه.گذشت تا اومدیم تو بخش.هر وقت اثر مسکن ها تموم میشد ابن آقا با صدای بلند داد میزد هوار هوار.تمام پرستارها میدویدن سمت اتاقش.بعد بهشون میگفت ناکس ها پدرسوخته ها درد دارم.یه کاری بکنید.

فحشی نبود که به این بیچاره ها نده.همراه های من عوض میشدن برای شب و روز.هر کدوم میومدن میپرسیدن حال هوار هوار چطوره.بعد از دو روز فکر کنم بخشش رو عوض کرده بودن.حالا اینا باشه تا ادامه ماجرا در پست بعد.

نظرات 11 + ارسال نظر
صفا پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 ساعت 18:56 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

ای بابا عجب شرایطی ... خدا رو شکر که بیماری مشخص شد و جراحی هم موفقیت آمیز بوده انشااله که بقیه مراحل رو هم به سلامتی طی کنی و خبر بهبودی کامل رو برامون بنویسی .
من همیشه میگم بیماری یک واقعیت هست امیدوارم که برای همه تشخیص درست داده بشه و دکتر های مسول و وظیفه شناس سر راه آدم قرار بگیره و انشااله که هیچ کسی دچار مشکل مالی برای درمان نباشه .

ممنون صفا جان.

مینو سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 22:29 http://milad321.blogfa.com

خدا را شکر که الان بهتر هستید و عمل با موفقیت انجام شده.بهتره من هم یکبار دیگه برم کولونوسکوپی انجام بدم.

سلام.ممنون.حتما انجام بدید.

نگین شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت 10:14

سلام سهیلا جان
چند بار اینجا سر زدم، کامنت نذاشتم ولی برای سلامتیت دعا کردم.

خوشحالم بخیر گذشت.. روحش شاد مادرم همیشه میگفت حال پرستار از بیمار بدتره..

آقای هوار هوار منو یاد پیرمردی انداخت که به آلزایمر مبتلا بود و وقتی بچه هاش میخواستن ببرندش حمام، بهشون فحش های ناجور میداد و میگفت چرا اینقدر اذیتم میکنین؟!!

تنت همیشه سلامت و دلت همیشه شاد ...

سلام.ممنون از دعای خیرت.

همطاف یلنیز جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 05:32 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
خداروشکر بیمارستان رو بسلامتی از سر گذراندید (خاطرات من از جراحی و بستری و سایر حواشی اش خوب نیست خوو)
و ان شاءالله دوره نقاهت هم با آرامش سپری می شود.
به نظرم به اشتباه به روده گفتن مغز دوم. والا در بدن من فرمانده! روده است .
اینطور که دستگاه گوارش (از حلق بگیر تا انتها) عمل می کند قلب و مغز سربازی بیش نیستند.

دقیقا همطاف عزیز.خاطرات بیمارستان اصلا خوب نیست.به بیمار سخت میگذره.به همراه سخت تر.
نگو تندرست است بیمار دار
که میپیچد از درد رنجور وار
فقط خدا میدونه این مدت اطرافیانم چی کشیدن.

نهال چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 23:58 http://fazmetr.blogsky.com

چقدر ناراحت شدم ازینکه بلاخره رفتی اتاق عمل . ولی خوشحالم که به خیر گذشت و به خوبی پشت سر گذاشتی این شرایطو
امیدوارم دیگه درگیر مریضی و روده و این چیزا نباشی

ممنون .

شیرین چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 23:06

چقدر خوب که الان بهترین سهیلا خانوم. امیدوارم کسالت و ناراحتی از تن مهربون تون دور باشه. مراقب خودتون باشید

ممنون شیرین جان

رافائل چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 ساعت 15:51 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام خوشحالم که بهتری. انشاءالله به زودی خوب خوب بشی. منم مدتهاست باید برم دکتر و کلونوسکوپی ولی واقعا از این کار وحشت دارم. از کلینیک مسعود خیلی تعریف شنیدم ولی هنوز میترسم برم دکتر. اگر دکتر خوب گوارش سراغ دارید ممنون میشم به من معرفی کنید.

ممنون رافائل عزیز.

ترانه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 20:08 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام. خوبه که بهتری. من که نمیفهمم چطور برای کسی که با مشکلات گوارشی و درد و اینها درگیر بوده قبلا اندوسکوپی تجویز نکرده بودن؟! ولی بهرحال حالا خوبه که علت مشکلاتت معلوم شد و جراحی هم بخیر گذشت امیدوارم بقیه کار هم بخوبی بره و سلامتت کاملت رو هرچه زودتر بدست بیاری.

ترانه جان مشکل خود من بودم.اصلا نرفته بودم دکتر

پرنسا سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 16:06

سهیلا جان چه خوب که از خودت خبر دادی
من سر میزدم اینجا وامروز خوشحال شدم که نوشتی.
خیلی خیلی مواظب خودت باش و تقویت کن خودت رو.
از آقای هوار هوار هم بنویس
فحش هم میداده که بی تربیت

آره.خیلی یه دنده و لجباز و بی ادب بود

سمیه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:07

سلام خداروشکر که عملتون موفقیت آمیز بود و ایشاله هر چه زودتر بهتر و بهتر شین

ممنون گلم.

تیلوتیلو سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:47 https://meslehichkass.blogsky.com/

انشاله که خیلی زود خوب خوب بشی و هیچ اثری از بیماری نباشه
منتظر بقیه ماجرای آقای هوارهوار هم هستیم

از آخر و عاقبتش خبر ندارم.از اون بخش منتقل شد.ولی هیچوقت یادم نمیره.هوار هوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد