یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

قسمت دوم

دیروز قسمت دوم دارو درمانی بود.جای شما هم اصلا خالی نبود.دیشب که همش خوابیدم.امروز هم مست و ملنگم.تا فردا.

نظرات 8 + ارسال نظر
نگین جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 14:24

سهیلای مست و ملنگ ما چطوره؟!!

شوخی کردم لبخند بزنی ها .. روبراهی؟

سلام.خوبم خدا رو شکر. دعای دوستان بدرقه راه هست.

نگین جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 01:05

میدونی از چی خوشم میاد سهیلا جان؟
از روحیه محکم و مقاومی که داری
هزار ماشاالله ....
امیدوارم همیشه این روحیه رو حفظ کنی
و تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد ..
بهترین آرزوها بعلاوه یه عاااااااااااالمه انرژی مثبت

ممنون نگین جان.گاهی وقتا یواشکی تو دلم کم میارم.ولی از بیرون همون شکل قبل هستم.

پرنسا جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 00:10

فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
میبوسمت

ممنون.

منجوق چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 21:59 http://manjoogh.blogfa.com/

برات یک بغل انرژی مثبت میفرستم

همون برای یه مرحله شیمی درمانی کافیه.

سهیلا جان! باورت بشه یا نشه براتون غصه می خورم و دعا میکنم. متاسفانه خیلی بلد نیستم زبانا دلداری بدم و همیشه تو گرفتاری های اطرافیانم ساکتم و کم حرف ... اما دلم خونه براشون. اگر بشه کنارشون باشم فقط دست شون رو می گیرم بغلشون میکنم و سعی میکنم گریه نکنم.... برای سلامتی دوباره تون دعا می کنم.

سلام مهسا جان.غصه نخور.خدا رو شکر حالم خوبه.ممنون که اینقدر فهمیده هستی.از همدردیت ممنونم.

ونوس سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 23:35

سلام سهیلای قهرمان خودم
خدا قوت
با آرزوی بهبودی کامل
کانالتو ببینم گوشه وبت هست ی سر بزنم..

سلام بر دوست قدیمی.تو کانال نذاشتم.فقط تو اینستا.ولی الان میذارم.

فریبا سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 22:05

سهیلای عزیزم تنها کاری که ازم برمیاد دعای خیر برای توست .همه ماه رمضان یادت بودم وبرات دعا کردم.انشالله زودتر این روزها رو بگذرونی.

ممنون از لطفت.همون دعا چاره کار هست.

تیلوتیلو سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 16:32 https://meslehichkass.blogsky.com/

انشاله که خیلی زود سلامتیت را بدست بیاری و بیای از چیزای خوب بنویسی
بازم از اون هنرهای خوشگلت برامون عکس بزار

حتما.فعلا یه مینبون دو چشم بافتم.یه دونه مایک وازسکی هم در دست اقدامه.(شرکت هیولاها)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد