یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

محبت بی قید و شرط

اما معنی محبت بی قید و شرط.

یعنی شما توقع برگشت محبتتون رو نداشته باشید.یعنی نگید من اینکارو کردم،اون کارو کردم ولی وقتی نیاز داشتم کسی کاری برام نکرد.اگر معتقد به وجود خدا هستید میدونید که از همه به شما مهربانتر و دلسوزتره.هیچ وقت تنهاتون نمیذاره.حتما یکی برای کمک پیدا میشه.از بچه هاتون توقع نداشته باشید.در عوض ببینید که به وقتش براتون از جون مایه میذارن.بدون فشار و دلخوری.قدرتون رو میدونن.با محبتتون معامله نکنید.شاید تنها چیزیه که با دادوستد از بین میره.البته فقط نظر خودم رو گفتم.حتما دوستان نظرات خودشون رو دارن.خوشحال میشم برام بگید.

نظرات 6 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 12:48 http://mtalbzeba1381

عالی

پرنسا یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 01:48

اتفاقا این چند روز خیلی دارم به این موضوع فکر میکنم.من اگه محبت کنمو جوابم رو بد بدن انگار یه سطل آب و یخ خالی کردن روم و سرد میشم .
حالا میفهمم چرا بزرگان گفتن نیکی پنهانی انجام بدین.شما وقتی پنهانی و ناشناس در حق کسی لطف کردی دیگهعکس العملش واست مهم نیست

دقیقا.تو نیکی میکن و در دجله انداز
خداوند در بیابانت دهد باز

نگین یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 00:48 http://www.parisima.blogfa.com

من خیلی وقته در مقابل خوبی هایی که میکنم هیچ توقعی ندارم، بخصوص در مورد بچه هام... بخاطر همین وقتی خوبی از کسی میبینم خیلی خوشحال میشم چون توقع نداشتم..

عزیزی میگفت توقعتون رو از آدمهای زندگیتون کم کنید، اینطوری اگه خوبی نکنن ناراحت نمیشین ولی اگه بهتون خوبی کنن خیلی خوشحال میشین ..

خودت چطوری سهیلا جان؟ بهتری؟

میبینی نگین جان.منم در مقابل محبت اطرافیان خیلی خوشحال میشم.

ترانه شنبه 14 تیر 1399 ساعت 20:29 http://taraaaneh.blgosky.com

سهیلا جون در مورد محبت بی قید وشرط به بچه ها موافقم. یعنی بچه من هر کاری که کنه از محبتم کم نمیشه اما مطمینا توی رفتارم اثر میگذاره.

مامان فرشته های شیطون شنبه 14 تیر 1399 ساعت 11:39

ایمان من قوی نیست واسه همین همیشه دلگیرم واسم دعا کن سهیلای خوش قلب

درست میشه.برات دعا میکنم به آرامش برسی.

Baran شنبه 14 تیر 1399 ساعت 08:10 https://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام،
من با نظر شما صد در صد موافقم.

ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد