یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

موا.د مخ.در

همسر تو کلینیک شیمی درمانی خونده بود که سوزاندن مریم گلی خیلی خاصیت داره.رفته بود گرفته بود و گاه گاهی دود میکرد.

پسر کوچیکه دیروز اومده میگه نمیدونم کدوم همسایه موا.د دود میکنه.بوش همش تو اتاق من هست.هر چقدر هم سرک کشیدم نفهمیدم.من از وقتی عمل کردم باید شکمم رو نگه دارم و گیگیلی گیگیلی بخندم.خلاصه با یه زحمتی میخندیدم. پدرش گفت این بوی مریم گلی هست که من دود کردم.شاخ هاش زده بود بیرون. طفلک.چقدر دنبال همسایه خطا کار گشته بود.

نظرات 8 + ارسال نظر
حسن کچل بانو پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 08:30 http://hasankachalbanoo. blogsky. com

زری چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 14:49 http://maneveshteh.blog.ir

ماری جوآنا آیا همون شاهدانه است؟ پدرشوهر من گفت همینه و تو باغ چند تایی کاشته! حالا ایشون اصلا اهل دود و سیگار هم نیست اما نمیدونم واقعا همونه یا نه؟
مریم گلی خیلی تلخ هست و اصلا نمیشه دم کرد و خورد فکرکنم اون دوستمون اشتباه گرفته با یه چیز دیگه.
مریم گلی برای درد معده و نفخ عاااالیه. برای دردهای کولیکی بچه ها هم خیلی خوبه. مثل اسفند دود میدهم و یه پارچه میگیرم روی اون تا با دودها گرم بشه بعد پارچه را میپیچم دور دل و کمر بچه عاااالیه:)

بوی خوبی هم داره.تو مرکز شیمی درمانی نوشته بود دودش آرام بخش هست.

فریبا چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 09:41

سلام سهیلای عزیز.مریم گلی که بوی خیلی خوبی داره.من از کوه می کنم برگهاشو دم می کنم خیلی هم خوشمزه است.

سلام عزیزم.به نظرش عجیب بود.همیشه اسفند دود میکردیم.

مینو سه‌شنبه 17 تیر 1399 ساعت 03:15 http://milad321.blogfa.com

مریم گلی را بارها برای دلدرد استفاده کرده ام.این مورد را نشنیده بودم
امیدوارم هر چه زودتر. حالت کاملا خوب بشه.

نگین دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 21:25 http://www.parisima.blogfa.com

به به .. به به .. چشمم روشن .. دیگه چه خبر؟ میبینم که دوستان پیشنهاد ماری جوانا دادن!! عزیزان پلیس فتا حواسش به همه چیز هستاااااااااا

شوخی کردما .. خواستم فضا کمی تلطیف بشه !!

دخترم عادت داره تو اتاقش عود روشن میکنه .. عصرها که پسرم میاد خونه میگه واه واه مامان غذات سوخته؟!!
(البته بدجنس میدونه بوی عوده ها ولی میخواد خواهرشو اذیت کنه)!!

خنده:

رافائل دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 16:37 http://raphaeletanha.blogsky.com

به به. منم کلی خندیدم. پسرتون شبیه منه. منم تا بوی یه گیاهی میاد میگم کی داره چی دود میده! کلا دنبال خطاکار هستم.

همیشه مثل کارآگاه ها دنبال مقصره

مامان فرشته های شیطون دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 10:30

ای جان منم زیاد از کارهای همسرتون انجام میدم تجربه سالها نشون داده هم علم پزشکی و هم طب سنتی از علوم نسبی هستند و همیشه بینشون یه تعادلی برقرار باید باشه خوشحالم که حال دلت خوبه به یادت هستم و تا بهتون فکر میکنم برا سلامتیتون صلوات میفرستم

ممنون گلم.

ترانه دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 08:11 http://taraaaneh.blgosky.com

چه با مزه.. ولی سهیلا جون تا اونجا که من میدونم weedیا بعبارتی همون ماری جوانا برای رفع عوارض شیمی درمانی خیلی کمک میکنه اعتیاد آور هم نیست. نمیدونم چقدر برات امکان تهیه اش هست ولی بهش فکر کن .

فک‌نکنم به راحتی پیدا بشه ترانه جان.منم شنیدم.حتی تو آمریکا جزو موارد درمانی هست.نه اعتیاد آور.ولی این جا نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد