یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

جوانی کجایی...

نمیدونم فیلم بنجامین باتن رو دیدید یا نه.یه پسربچه بصورت یه پیرمرد به دنیا میاد.البته که یه بیماری هست به همین شکل. ولی دیگه جوان نمیشن.تو اون فیلم پسر بچه هر چی بزرگتر میشه جوانتر میشه.به صورت نوزاد از دنیا میره.حالا من یه قسمتی از اون فیلم شدم.فکر کنم یه قسمت عمده اش برمیگرده به لاغری زیادم.وزنم بالا نمیره.دیروز دکتر بودیم که چک کنه و اجازه شیمی درمانی بده.آزمایش ها رو دید همه چیز اوکی بود.بعد همسرم میگه با این که اشتهاش خوبه ماشالله  ولی وزنش زیاد نمیشه.خانم دکتر خندید  و گفت آدم ها آرزوشون هست بخورن چاق نشن.وضع عمومی و حالش که خوبه.اگر وزنش زیاد بود داروش هم زیاد بود   و بیشتر اذیت میشد.

قبل از شیمی درمانی باید یه آزمایش بدم.امروز رفتم آزمایشگاه.خانمه که خون میگرفت یه نگاه به برگه ام کرد یه نگاه به من.گفت شما چند سالتونه؟گفتم ۵۴.دوباره به برگه نگاه کرد و به من.گفت متولد ۵۴ هستید.گفتم نه.۵۴ سالمه.یه کم از کاکل سفیدم رو نشون دادم تا قبول کرد.برعکس قیافه ام که جوان میزنه موهام قشنگ سفید شده.گفت حدود ۳۵ بیشتر نمیخوره بهتون.گفت قراره مشخصات رو چک کنیم کسی با دفترچه کسی دیگه نیاد آزمایش بده.خوش به حال همسرتون.بچه هم دارید؟،گفتم دو تا.ابروهاش بیشتر بالا رفت.گفتم بابا اینا ظاهره.به درد نمیخوره .پوست همسرم کنده شد بیچاره از بس من رو دکتر برده آورده.من قبلا عروسک ویترینی بودم.حالا که دیگه باید بذاریم تو ویترین درش رو هم قفل کنیم.کسی نزدیک نشه.والا.طفلک همسر انقدر از مریضی من پیر شده همش میگن پدرتون اومده.پدرتون رفته.جالب این جاست با اسم فامیل من صداش میکنن.فکر میکنن پدرم هست دیگه.بعد هم که میفهمن همسرم هست چپ چپ بهش نگاه میکنن.لابد فک میکنن کودک همسری بوده بیچاره.

نظرات 8 + ارسال نظر
آشتی یکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت 08:08

سلام سهیلا جون. والا هزااااااااااار و یک ماشاءالله اصلا بهت نمیاد. خیلی جوونی عزیز دل.
الهی رفع کسالت میشه و بهتر و بهترتر میشین.

ممنون.لطف داری

کودک همسری

صفا سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 11:22 https://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com/

وااای سهیلا جون کلی خندیدم با این پستت . کودک همسری رو خوب اومدی . پیشنهاد پرنسا هم خوب بود ها بهش فکر کن
با حال گرفته اومده بودم سر سیستم کلی با این پستت روحیه گرفتم . شیمی درمانی رو هم حتما با روحیه عالی و با سلامتی پشت سر میذاری . این بیماری هم مثل بیماریهای دیگه هست فقط باید مراحل درمانی رو با دقت و حوصله پشت سر بذاری.

ممنون صفا جان.سعی میکنم از جنبه طنز باهاش برخورد کنم.

پرنسا دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 19:07

کودک همسری رو خوب اومدی
الان جو ضد این قضیه هم خیلی راه افتاده
خوبیش اینه موقعی که رفتی دکتر بشین واسه بغل دستی هات قصه بباف که آره سیزده سالم بود دادنم به شوهرم که ۳۵ سالش بود و از ظلم هایی که در حقت کرده الکی تعریف کن و بعد یه پیج اینستا بزن نه به کودک همسری و همه فامیلات رو از اون پیج بلاک کن که نتونن سن واقعی ات رو بگن .ایده پول دربیاری هستا از من گفتن بود

بیچاره همسر.همین بلاها که به سرش اومده بسشه.

وینا دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 08:35

اینکه خیلی خوبه

نه عزیزکم.وقتی نتونی غذا بخوری.همش گرسنه باشی و بند سرم.۲۲ کیلو کم کنی و بشی شکل گرسنه های آفریقایی کجاش خوبه.

مامان فرشته های شیطوون یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 17:21

وووو سهیلای خوشگل. سلامتی برازنده قامت دلربای توست

چه خوشگلی.ای بابا.

مریم یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 16:28 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلاجان
الهی که به کمک الله مهربان این روزهای سخت هم سپری میشه و شفای کامل می گیرید
عزیزم سن و سال مهم نیست مهم سن دل هست که از خدای مهربون می خوام روحتون رو با نور خودش جوان نگه داره الهی امین
دعاگوتون هستم زیاد
همینطور پر انرژی و امیدوارانه به درمان ادامه بدید که ان شالله به یاری خدا نتیجه ی مطلوب رو بگیرید الهی امین

ممنون از دعای خیرت مریم جان.

شادی یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 10:58 http://setarehshadi.blogsky.com/

ماشالله بگید چشم نخورید
سلامت و جوان باشید

سلامت.آخه فقط روش جوونه.توش هفتاد ساله است.فقط روش دل میبره توش زهره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد