یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

جوانی ۲

یادم رفت بگم صابون حمامم تبدیل شده به صابون بچه فیروز و شامپوم شامپوبچه فیروز.فک کنم تا چند وقت دیگه نوزاد بشم از دنیا برم.دومین جلسه شیمی درمانی گذشت.هنوز تو مرحله

 so far so good هستم.خدا رو شکر.مطلب درباره جوانی نوشته بودم قبلا.یه دوست عزیز برام یه امانتی آورد.بعد گفت فکر میکنم هم سن هستیم.سنم رو که‌گفتم تعجب کرد.فکر کنم بخاطر لاغریم بود. دوستان چاق هستید یا لاغر مهمه که سالم باشید.لاغری بیماری نه ارزش داره نه حسرت.والا.به جان گربه  هه.

نظرات 6 + ارسال نظر
حسن کچل بانو شنبه 11 مرداد 1399 ساعت 08:44 http://hasankachalbanoo. blogsky. com

منم دکترپوست چندساله بهم گفته شامپو بدن فیروز و شامپو سر فیروز استفاده کنمباهم برابریممراقب خودتون باشید بانو

ممنون.همدردیم.

مرجان پنج‌شنبه 9 مرداد 1399 ساعت 20:35

به امید و یاری خدا هرچه زودتر سلامت کاملتون رو بدست بیارید.

ممنون دوست عزیز.

صفا سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 11:30 https://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com/

سهیلا جان حتما این دوره رو هم با سلامتی پشت سر میزاری .

ممنون.

ترانه سه‌شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 01:01 http://taraaaneh.blogsky.com

آخی طفلکی شوهرت. ولی سهیلا جون نعمتیه که آدم از سنش اینهمه جوون تر بنظر بیاد البته میدونم که میگی سلامتی مهمه. خب آره ولی هرکدوم جای خودش

نمیدونم.بعضی جاها دردسر میشه.مثل قضیه دفترچه بیمه.

مامان فرشته ها دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 19:49

دور از جونت باید بزاری من بازنشست بشم بعد بریم شیراز اونجا ساکن بشیم و بریم ددر ددور من شیراز و مردمش. رو خیلی دوست

شیراز خیلی خوبه.بهشتی هست برای خودش.مخصوصا تو اردیبهشت.

مریم دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 13:19 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
عزیزم الهی با سلامتی کامل دوباره به وزن ایده ال بر می گردید و از خدا علاوه بر جسم براتون روح و روان باطراوت هم می خوام الهی امین
خدا مراقبتون هست زیاد

بله.منم به همین نتیجه رسیدم که خدا مراقبمه.البته گاهی وقتا گوشم رو میپیچونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد