یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

کیک ساده

سلام.صبح زیبای سردتون بخیر.چند روز پیش یه دستور کیک خوشمزه و آسون به دستم رسید.پختم و چقدر خوشمزه بود.براتون میذارم.

آرد و شکر هر کدوم ده قاشق غذا خوری

شیر و روغن هر کدوم ۸ قاشق غذا خوری

بیکینگ پودر دو قاشق چایخوری

وانیل یک قاشق چایخوری

این مواد رو روی هم بریزید و با چنگال به هم بزنید تا شکرش حل بشه.بعد تو یه قابلمه کوچک بریزید و روی شعله پخش کن روی گاز ۳۰ تا ۳۵ دقیقه باشه.درش رو هم بذارید.

حالا اصلاحاتی که انجام دادم این بود که برای رژیمی شدن به جای ده قاشق شکر ۸ قاشق ریختم.روغن هم ۶ قاشق.بیکینگ پودر هم یک قاشق چایخوری.وانیل یه سر قاشق چایخوری.رژیمی تر شد.خوشمزه هم بود.آخرش هم کیک رو تو فر گذاشتم که روش هم طلایی بشه.ولی اگر فر ندارید روی گاز هم میپزه.

بپزید و لذتش رو ببرید.هم ظرف کم کثیف میشه هم همزن و پیمانه لازم نداره.البته موادش کم هست.اگر کیک بزرگتر میخواهید موادش رو دو برابر کنید. 

وای دو تا تخم مرغ رو یادم رفت.خاک وچوک.نپختید که هنوز؟هیچ کس هم نگفت کیکتون بدون تخم مرغه

نظرات 8 + ارسال نظر
نسرین شنبه 29 آذر 1399 ساعت 22:54 https://yakroozeno.blogsky.com/

چاشت کشک ؟ باید خوشمزه و مقوی باشه. یادم میدی؟
سهیلا جان یه لینک کمک می کنی؟ دختر کوچولویی نیاز به سمعک داره

سلام.حتما.تو وبلاگ بذارم؟تو گوگل بزن چاشت کشک ببین برات میاره.منم جدید کشفش کردم.ولی نمیدونم چرا هر وقت به همسر میگم نهار چاشت کشک بخوریم لب و لوچه اش آویزون میشه.

نسرین پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 02:49 https://yakroozeno.blogsky.com/

باهات شوخی کردم، منظورم پوست سختش بود نه اون پوست نرمه که با خیس کردن میشه با ناخن کند. می خواستم بخندی گلم.
مغز گردو اضافه می کنم ، خیلی خوشمزه میشه و پروتتینش زیاد میشه برای من که گوشت نمی خورم هم خوبه هم خوشمزه تر

هاها.نگرفته بودم.ممنون.گردو خیلی خوبه.جدیدا یاد گرفتم چاشت کشک درست کنم.با گردو و خرما.به جای نهار یا شام.خیلی خوبه.

نسرین سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 19:55 https://yakroozeno.blogsky.com/


عالی!
من تنبلم هر وقت دلم کیک بخواد یا آماده می خرم یا مواد آماده. بخصوص کیک هویج دوست دارم منتهی خودم بهش گردو و دارچین اضافه می کنم خیلی خوشمزه میشه.
تو اگه خواستی درست کنی حتما! حتما! اول پوست گردو را بگیر

سلام.گردو که‌ سخته پوست گرفتنش.پایه نیستم.ولی هویج و دارچین خیلی خوبه.

سحر جمعه 21 آذر 1399 ساعت 18:43 https://roya-94.blogsky.com

خخخ تیکه اخرش ک نوشتی نپختید که

والا.گفتم سرعت عمل بالاست زود پختید.

سمیرا(راحله) پنج‌شنبه 20 آذر 1399 ساعت 00:34 http://Samisami0064.blogfa.com

سلام سهیلا جون.وقت بخیر..

وای چقد از اون تیکه آخرش که گفتین واااای دو تا تخم مرغ یادم رفت
خوشم اومد

خیلی بامزه بود گفتین آخه...

چقد راحته...منم حتما درستش میکنم ولی تو کیک پزم .چون گاز من فر نداره..

ممنون بابت طرز پختش

سلام.حالا من یادم رفت بگم.اونا که خوندن نباید بگن کیکتون تخم مرغش کو.والا.

خانم معلم چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 17:33

برم درست کنم بعد بهتون میگم چه جوری شد:

حتما.خبرش رو بدید لطفا.

پرنسا چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 15:05

من اول گفتم چه کیک خوبی تخم مرغم نداره
دیدم بعله واسه ده تا قاشق آرد دو تا تخم مرغ میخواد
یادمه یه بار یه وبلاگیا دستور کیک گذاشت و رفت چند روز
تو اون چند روز چند نفر کیک رو درست کردن
همه خراب دراومد
بعد که برگشت گفت واای اشتباه نوشتم .بعدم نوشت فکر نمیکردم آدمی پیدا بشه از رو دستور من کیک درست کنه

نه من هم خودم پختم هم به دوستانم گفتم بپزن.همه اش درست و خوشمزه بود.وگرنه نمی گذاشتم.کاری که خودم تست نکنم نمیذارم.

تیلوتیلو چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 10:19

تنبل شدم توی کامنت گذاشتن
ببخش
پستهات خیلی خوبن
کلی حس زندگی دارن
توی اینستا هم میبینمت و شاید همین تنبلم میکنه برای کامنت

سلام سلام.حضورت نعمته و مایه دلگرمی.حس و حال برای کسی نمونده.منم از پررویی ام هست که پست میذارم.بدون کامنت هم عزیز شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد