یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

عید۱

خوب امروز چند تا نصیحت دارم.

اول این که خونه تکونی رو نذارید از پانزده اسفند شروع کنید.از پانزده بهمن شروع کنید.تو تهران که شما هر وقت تمیز کاری کنی یه ماه بعدش دوباره دودی هستی.پس چرا خودت رو اذیت کنی.قشنگ سر فرصت کارها رو انجام بده.

دوم این که میخواهی برای عید بری آرایشگاه نذار بیست و هفت اسفند بری.اول اسفند برو.چرا؟آرایشگر هم آدمه.وقتی این همه مشتری سرش میریزه احتمال خطا و اشتباهش بالا میره.اگر بذاری روزای آخر بری اگر بلایی سرت اومد به سختی میشه جبران کرد.بعد تا آخر عید باید به ابروی کج و کوله و موهای سوخته سر کنی.

سوم این که خرید عید موقع اش روزای آخر نیست که دولا قیمت بره تو پاچه تون. شاکی هم بشی.قشنگ فکراتون رو بکنید چی لازم دارید از بهمن شروع به خرید کنید.جو گیر تخفیف ها هم نشید.اگر کادو میخواهید بخرید.عیدی میخواهید بدید.برای خودتون خانواده تون میتونید از تولیدی ها ۶ تا بگیرید سرفرصت کادو کنید عیدی بدید. خلاصه که باید پول ها رو مدیریت کنید. تولیدی امروزمون:

@_tolidi_kasa-1

نظرات 8 + ارسال نظر
منجوق شنبه 29 آذر 1399 ساعت 00:02 http://manjoogh.blogfa.com/

منکه همیشه تو اردیبهشت یا خرداد بعد از اینکه بخاریو برداشتم خونه تکونی اساسی میکنم هم هوا گرمه هر چی بشوری زود خشک میشه و هم بارش تموم شده و شیشه ها کثیف نمیشن. یه بارم وقتی که کولر خاموش میشه و میخوام بخاری بزارم اما نه به اساسی اون اولی
برا عید هم همیشه تو دی خرید میکنم چون از بهمن بازار پر میشه از بنجل . قبل کرونا همیشه چندساعت قبل سال تحویل هم میرفتم از دست فروش ها خرید میکردم چوت اون ساعت واقعا آتیش میزنن به مالشون

سلام.آفرین.اگر حوصله شلوغی داشته باشیم خوبه قبل از سال تحویل بریم سراغش.

فال پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 19:08 http://semilife.mihanblog.com

همه سفارشاتون متین ، آخه یه ماه قبل از عید یکم زود نیست برا آرایشگاه؟ رنگ بزنیم ریشه دوباره مشکی میشه، ابرو هم که دوباره میاد، مژه اکستنشن کنیم میریزه، ناخن بکاریم تا نصفه میاد، اصلاحمونم که به ملکوت میپیونده!
غیر از اکستنشن مژه بقیه رو خودم انجام میدم مشکلی با زمانش ندارم، ناخونام هم که اصولا از یک هفته قبل از عید تا دو هفته بعد از عید به برکت خونه تکونی یک در میان شکستن و کوتاهشون میکنم!

حالا تخفیف بدم ۱۵ اسفند.دیگه نذارید برای آخرای اسفند.

نسرین پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 02:54 https://yakroozeno.blogsky.com/

من اول هر فصل خونه تکونی می کنم. بخاطر همین در عرض یک رو.ز همه جا میشه مثل دسته گل. بقیه ی مواقع هم هیچوقت نمیذارم تمیز کاری هام تلنبار بشن. هم خونه از انرژی منفی پر میشن هم شکل خوبی نخواهند داشت.
در مورد هدیه، این روزا همه ترجیح میدن پول بگیرن. من هدیه دادن را خیلی دوست دارم و اصلا دوست ندارم به کسی پول بعنوان هدیه بدم ولی نوجوون های این دوره را نمیشه طور دیگه ای خوشحال کرد متاسفانه

سلام.درست میگید.خیلی دوست دارن پول هدیه بگیرن.

سحر چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 18:41 https://roya-94.blogsky.com/

افرین
////
منم لواشک رو‌گرفتم

آفرین.لواشک عشقه.

taraaaneh چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 18:23 http://taraaaneh.blogsky.com

توصیه های خوبیه . من که کلا آدم دقیقه آخر هستم. گاهی توی مسیر مهمونی هدیه میخرم
اما فعلا جرات نمیکنم آرایشگاه برم. نه برای سال نو میلادی و نه عید خودمون.
خریدهام رو هم آنلاین انجام میدم.
خونه هم که تمیزه . یعنی به برکت پیدا شدن این موشه یک خونه تکونی حسابی کردم و همه جا رو همیشه تمیز نگه میدارم.

آفرین.آره.یه ضرب المثل داریم میگه عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.موشه سبب خیر شد.

فریبا چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 18:01

سلام.یعنی قراره کرونا تموم بشه؟

ان شالله.هیچ چیزی ابدی نیست فریبا جان.مخصوصا این چیزهای طبیعی.فقط باید زنده موند تا بگذره.

تیلوتیلو چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 10:52 https://meslehichkass.blogsky.com/


ممنون از توصیه های خوبتون
من تقریبا برنامه هرساله م همین بوده و هست

آفرین تیلو جان.

یاسی چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 09:20

سلام
توصیه ها بسیار بجا و منطقی هستن...مخصوصا در مورد آرایشگاهها که بدجوری قیامت میشه و توی این هیری ویری و شلوغیاست که آمار اشتباهات آرایشگرا و نارضایتی مشتریها بالا میره...درباره آلودگی هوا هم وقتی پرده ها رو میشستیم از شدت کثیفی ازشون قیر درمیومد...یادمه حداقل 3 بار باید پرده ها رو آب شور میکردیم و دور آخر که تازه خاک و دوده شون کم میشد پودر رختشویی و وایتکس میریختیم و چند ساعت صبر میکردیم تا پرده ها خوب سفید بشن...یادش بخیر...حال و هوای عید رو فقط توی وطن میشه حس کرد...

دقیقا.پرده ها که هر چی بشوری سر یکی دو ماه مثل اولش میشه.فقط بعضی پرده ها ضد دوده هستن.اونا خیلی عالی هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد