یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

تولد

سلام.با یکی از دوستان چت میکردم.زیر یکی از پست هاش نوشته بود برای خودم کادو تولد میخرم.من سالیان سال هست که برای خودم کادرو میخرم.کی بیشتر از همه میدونه من چی دوست دارم برای تولدم؟معلومه که خودم.تقریبا برای هر سال یه کادو از خودم دارم. فقط نمیدونم امسال چرا سه تا خریدم.(مدیونید اگر فکر کنید بخاطر اثرات قرنطینه است

نظرات 8 + ارسال نظر
فال شنبه 6 دی 1399 ساعت 13:48 http://semilife.mihanblog.com

منتظر داستانهای بامزه محیط کارتون هستیم

سلام.باشه.حتما.

فال دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 21:09 http://semilife.mihanblog.com

به سمیرا:
سلام سمیرا جان، خدارو شکر واقعا
ببین هیچیم به آدمیزاد نرفته! وبلاگمم به نظر حساسیت داره

به سهیلا:
بسیاااار کار پسندیده ای میکنین که برا خودتون کادو میخرین بهترین کادویی که کسی میتونه به من بده یه گفتگوی دوستانه و کمی بازیهای کودکانه ست، ظاهرم خیلی جدی و منطقیه اما باطنم یه دیوانه ست که فقط دوستان صمیمی میدونن چه مسخره ایه امکان نداره دوستامو ببرم پارک و سوار تابشون نکنم.
معمولا برا خودم توپ و بادکنک و چیپس و فلافل و پیراشکی میخرم!
یادمه یه بار که برا مصاحبه کاری رفته بودم، دوتا چیپس و آب معدنی توی کیسه شفاف پلاستیکی خریده بودم با خودم برده بودم، رئیسشون آقای وسواسی و بسیار مرتب و منظمی بود که باهام مصاحبه کرد، راضی شده بود ولی خانوم معاونشون اومد آرایش و ناخونای بلند و لاک صورتیمو که دید، فرمی که پر کرده بودمو مطالعه کرد و گفت"عه مجردی؟!" من همیشه حلقه دستمه، خودم منظورشو فهمیدم، آخه رئیسشون مجرد بود! خلاصه حین خروج از دفترشون چیپسمو باز کردم!

چه بامزه.منم همینطور.مخصوصا تو محیط کار انقدر جدی بودم که آوازه ام همه جا پیچیده بود.بعد دوستام میدونن چقدر کودک درونم فعاله.یه داستان های بامزه ای از محیط کار دارم تعریف کنم غش میکنید از خنده.

سمیرا(راحله) دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 04:16 http://Samisami0064.blogfa.com

تولدتون مبارک .انشالا صد و بیست سالگی رو

کنار نوه ها و نتیجه ها جشن بگیرین

آقا سه تا کادو؟؟؟منم میخامممم
خیلییی خوبه که به خودمون اهمیت بدیم و روز تولد خودمون یه کار قشنگ انجام بدیم یا به قول شما کادو بخریم برا خودمون...
به قول دکتر معظمی: خودت را دوست داشته باش...
و این خیلی عالیه که شما انقدر به خود خودت اهمیت میدی نازنینم
بهترین ها رو براتون از خداوند منان خواستارم

ممنون سمیرا جان.امسال نمیدونم چرا سه تا شد.البته گرون نبودن.

سمیرا(راحله) دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 04:12 http://Samisami0064.blogfa.com

سهیلا جان سلام.
اول از همه اینو بگم تا یادم نرفته:
من تو وبلاگ فال جان کامنت میذارم ثبت نمیشه.خواستم با اجازتون اینجا بنویسم تا بیان بخونن:

سلام فال جان عزیز...من از تو کامنتای وبلاگ سهیلا جان
آدرست رو پیدا کردم و اومدم یه چی بهت بگم نازنینم:

راجع به یه پمادی به اسم کلوبتازول
تو وبلاگ سهیلا جان نوشته بودی و توضیح داده بودی..
راستش گلم همسر من تو قسمت خدمات یه ارگانی فعالیت میکنه و چند وقتی بود که دستاش قرمز و ملتهب میشد و به قدری هم خارش داشت که جیگرم کباب میشد ..شبها وقت خواب کلی با کرم های مختلف دستش رو ماساژ میدادم ولی بهتر نمیشد که نمیشد..تا اینکه کامنتت رو تو وبلاگ سهیلا جون خوندم و سریع به همسرم پیام دادم سر راهت از سر کار این پماد رو بخر.
الان چند روزی استفاده میکنه و پوست دستش عالی شده و به حالت اولیه ش برگشته.
ببخشید زیاد پرحرفی میکنم ولی خواستم ازت یه عاااالمه تشکر کنم و بگم الهی هر چی از خدا میخوای بهت بده که باعث شدی این پماد رو تهیه کنیم و..‌
ممنونم..یه عالمههه ممنونم مهربون

خدا رو شکر.منمبا حساسیت شدید پوستی یه زمانی خیلی اذیت شدم.البته یادم نیست این پماد کورتونی هست یا نه.بپرسید از داروخانه.فکر کنم اگر کورتنی باشه دراز مدت نباید استفاده بشه.

حسن کچل بانو یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 17:00

مبارک باشه بانو، صدو بیست ساله بشین، 3تا کم بوده ها، باید بیشتر میخریدین

والا.همین که تا حالا زنده موندم با سرطان و شیمی و کرونا تا سال آینده تولدم هی باید کادو بخرم.

نسرین یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 14:58 https://yakroozeno.blogsky.com/

پس حتما می خرم

خیلی مزه میده.بعد هم یادت میمونه.میگی اون سال که کرونا بود اینو برای تولدم خریدم.

یاسی شنبه 29 آذر 1399 ساعت 23:48 https://jasmin2020.blogsky.com/

من درست متوجه نشدم که تولدت الانه یا قبلا بوده؟! ...ولی به خودم هر وقت تولدم رو تبریک بگن خوشحال میشم ...حالا فرق نمیکنه یه مدتی هم ازش گذشته باشه...تولدت مبارک سهیلا جون...شاد و سلامت باشی همیشه..

سلام.ممنون.تو آذر ماه هست.

نسرین شنبه 29 آذر 1399 ساعت 22:56 https://yakroozeno.blogsky.com/

چه خوب!
منهم امسال واسه خودم می خرم ببینم خوشمزیه؟ باید باشه
اثرات قرنطینه؟ نه اصلا

انقدر میچسبه نسرین جان که نگو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد