یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

روز جهانی سوختگی

اول دی روز جهانی سوختگی بود.در راستای گرامی داشت این روز آن چنان انگشت شست دست چپ رو سوزوندم که دل مرغای آسمون به حالم گریه کرد. لطفا دیگه مناسبت روزا رو به من نگید.

نظرات 5 + ارسال نظر
فال پنج‌شنبه 4 دی 1399 ساعت 11:27 http://semilife.mihanblog.com

برای سوختگی هم پماد زینک اکساید رو پیشنهاد میکنم

میگم روز خودکشی ام داریما
روز ایدز
روز خشونت علیه زنان

تازه در سالیان بعد یه روزم برا کرونا میذارن! میتونین آوانگارد باشین!

گفتم نگید مناسبت ها رو.من جو گیر میشم.

پرنسا چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 12:16

منه شکمو تو ماه رمضون هوس رنگینک که یه دسر جنوبی هست کردم
خدا نصیب هیچ کس نکنه آرد و روغنی که تفت دادم یه ذره اش مونده بود به کفگیر چکید رو دستم.آرد و روغن داغ ،بد میسوزونه حواستون باشه.خلاصه یک ماهی کشید تا روش بسته شد.الانم عین علامت حاکم بزرگ رو دستمه

راست میگی گلم.اونم خیلی دردناکه.

یاسی چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 01:12 https://jasmin2020.blogsky.com/

سلام
آخی...چقدر ناراحت شدم...با چی سوزوندی؟پماد آلفا بزنی زود خوب میشه...

سلام.فقط پماد زینک دم دستم بود زدم.بعد داشتم غذا میپختم.رب گوجه از یخچال در آوردم.خنک بود گذاشتم روش.خیلی بهتر شد.

ترانه چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 00:38

آخی کاش زود خوب بشی. ولی خوپ روزهای جهانی رو پاس میداریها

آره.حسابی همراهی میکنم.

نسرین سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 23:55 https://yakroozeno.blogsky.com/


ولی دلم سوخت که انگشتت سوخت
دوستت دارم سهیلا. قلم طنز خوب و ظریفی داری خانمی

ممنون نسرین جان.آخه خیلی خنده دار بود.معمولا بلایی سر خودم نمیارم.ولی ایندفعه رکورد شکستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد