یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

واکسن

میگن نه به باره نه به داره اسمش علی موندگاره.واکسن چینی و هندی و...قراره بیاد یا نیاد سرش دعواست.اومدم بگم رو من حساب نکنید برای واکسن زدن.خوندم  کسانی که سابفه درمان و شیمی و سرطان دارن نباید بزنن.خوب این از این.بعد گفتن کسانی که آلرژی دارن نزنن. آلرژی هم دارم.اینم از این.بعد گفتن کسانی که پروتز دارن نزنن. که منم هم تو لگنم پروتز دارم هم دندون کاشتم. خوب یه دفعه بگید به من نمیزنید دیگه.والا.سهم منم مال شما.اصلا شما بزنید انگار من زدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 01:18 https://yakroozeno.blogsky.com/

هم عقیده ی منجوقم ولی اگه واکسنی بیاد که دکترای استرالیا تاییدش کنند می زنم
ولی اینجوری که تو میگی من هم نمی تونم بزنم چون هم آلرژی دارم هم پروتز زانو
کدمو ببین! 29992
خوشگله، نه؟

یه مدلش برای ما خوبه.حالا دکترا خودشون میگن.

منجوق سه‌شنبه 9 دی 1399 ساعت 13:40 http://manjoogh.blogfa.com/

منکه عمرا برم واکسن بزنم
معلوم نیست چی باشه اگه فایزر بود میزدم اما واکسن چینی و روسی هرگز نمیزنم

تا یکی دو سال دیگه واکسن های خوب هم میاد.ان شالله.

صفا سه‌شنبه 9 دی 1399 ساعت 12:17 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

من هم نمی زنم . تصمیم گرفتم فقط با رعایت کردن نکات ایمنی
انشااله جلو کرونا رو بگیرم .

ان شالله.ولی این جور که پیداست همه باید بزنیم.هم چوب رو بخوریم هم پیاز رو.
هم واکسن بزنیم
هم ماسک بزنیم
هم فاصله بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد