یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

من و کرونا

سلام.امروز اومدم یه فروشگاه عمده رو معرفی کنم که صفات خیلی خوبی دارن. @pakhsh_afsima

.۱_مشخصات کامل لباس رو در توضیحات مینویسن.این خیلی مهمه که شما اطلاعات رو به راحتی داشته باشید.تا پیج هایی که برای کوچکترین اطلاعاتی شما رو به دایرکت میکشونن.کلی در وقت صرفه جویی میشه.

۲_برای تهران پیک دارن که هم قیمتش معقول هست هم بسیار مودب و با شخصیت هستن.

معمولا ۶ تایی هم میفروشن.

داشتم فکر میکردم کرونا چی بهم یاد داده.یکی از مهمترین چیزهایی که یاد گرفتم این هست که

گهی پشت به زین و گهی زین به پشت.به یه چشم به هم زدن دنیا میتونه کن فیکون بشه.

بعد یاد گرفتم که تجملات چقدر تو زندگی به درد نخور هستن.تمام لباس ها و وسایلی که گذاشته بودم برای این که یه روزی تو مهمونی بپوشم،اگر راحت بودن و امکان پوشیدنشون تو خونه بود،از کمد در آوردم و پوشیدم.مهمانی کیلویی چنده؟البته هستن کسانی که هنوززززز مهمانی میرن و میگیرن.

البته این داستان ادامه دارد...

شما هم لطفا بنویسبد از کرونا چی یاد گرفتید.

نظرات 2 + ارسال نظر
فال جمعه 12 دی 1399 ساعت 23:47 http://semilife.mihanblog.com

دقیقا، منم به ندرت کپشن میخونم، حتی وقتی خودم عکسی میذارم یادم میره براش کپشن بنویسم!
راستی برا شما که کسب و کار اینستاگرامی راه انداختین، دکتر مرجان مبین چند تا مطلب آموزشی عالی تو پیجشون گذاشتن که من شخصا خیلی استفاده بردم و در آینده احتمالا خیلی به کارم بیاد. پیشنهاد میکنم شما هم ببینید.
@dr.marjanmobin

ممنون حتما سر بهش میزنم.ولی کسب و کار راه نینداختم.چیزی برای فروش ندارم.اون اوایل کار دکوپاژ انجام میدادم.بافتنی ها همه هدیه شد به دوستانی که این مدت خیلی هوام رو داشتن.معرفی پیج ها هم رایگان هست.اون پیج هایی که ازشون خرید کردم و راضی بودم.

فال پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 09:44 http://semilife.mihanblog.com

من از کرونا یاد گرفتم که
توی خونه هم میشه تفریح کرد، با آدمهای وراج هم براحتی میشه کنار اومد و حتی باهاشون وراج بودنو تمرین کرد.
یاد گرفتم بدترین کار دنیا حرف نزدن و بروز ندادن افکار و احساسات خودمونه(اصلا باعث شد یه مقام و مرتبت خاصی برای وراجهای اطرافم قائل بشم و بیشتر بهشون احترام بذارم و پرحرفیشون رو یه روش هوشمندانه برای راحت زندگی کردن بدونم)
یاد گرفتم مهم نیست چقدر از نظر فیزیکی از هم دور باشیم، امکانات ارتباطی دنیا به حدی رسیده که از فرسنگها فاصله، دل بشکنیم یا دلی رو بدست بیاریم.
یاد گرفتم واقعا چقدر برای زندگی خودم ارزش قائلم؟ به خودشناسیم خیلی کمک کرد.
یاد گرفتم از دل برود هرآنکه از دیده برفت! اگر روزی واقعا کسی رو دوست داشتم و محبتش برام مهم بود، گاهی بی دلیل برم و ببینمش و احساسات رو آبیاری کنم
یاد گرفتم باشگاه های ورزشی و کلاسهای هنری و آموزشی چقدر توی زندگی مهم هستن و بودنشون چقدر ضروریه گاهی!
یاد گرفتم آدمها چقدر بی دفاعن در برابر خیلی چیزها، و چقدر امن و بی آزار هستن
یاد گرفتم بیشتر تفریح کنم و اینقدر برای پیشرفت زور نزنم.
یاد گرفتم یه امکاناتی هست که دیده نمیشن اما به وقتش خودشونو نشون میدن، لزوما برخورداری از امکانات مالی و علمی و حتی فیزیکی، به معنی شانس بیشتر برای زندگی نیست. پزشک فوق تخصص بودن هم نمیتونه جلوی از بیماری مردن خودش در جوانی رو بگیره! و پیر و بیسواد و فقیر بودن باعث نمیشه در برابر یه بیماری مقاوم نباشی!
یاد گرفتم از روی منطق امروز خودم دنیا رو قضاوت نکنم، دنیا و حتی فیزیولوژی انسانها هنوز ناشناخته های بسیاری داره و فریب غرور دانشمندان رو نخورم.
فهمیدم هیچ قطعیتی برای آینده وجود نداره! و ما همین حالا رو داریم، نه بیشتر!

آفرین.به به.چقدر کرونا بهمون چیز یاد داده.بازم دم وبلاگی ها گرم.جواب میدن.این اینستایی ها فکر کنم کپشن نمیخونن.عکس رو لایک میکنن میرن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد