یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

من و کرونا

سلام.امروز اومدم یه فروشگاه عمده رو معرفی کنم که صفات خیلی خوبی دارن. @pakhsh_afsima

.۱_مشخصات کامل لباس رو در توضیحات مینویسن.این خیلی مهمه که شما اطلاعات رو به راحتی داشته باشید.تا پیج هایی که برای کوچکترین اطلاعاتی شما رو به دایرکت میکشونن.کلی در وقت صرفه جویی میشه.

۲_برای تهران پیک دارن که هم قیمتش معقول هست هم بسیار مودب و با شخصیت هستن.

معمولا ۶ تایی هم میفروشن.

داشتم فکر میکردم کرونا چی بهم یاد داده.یکی از مهمترین چیزهایی که یاد گرفتم این هست که

گهی پشت به زین و گهی زین به پشت.به یه چشم به هم زدن دنیا میتونه کن فیکون بشه.

بعد یاد گرفتم که تجملات چقدر تو زندگی به درد نخور هستن.تمام لباس ها و وسایلی که گذاشته بودم برای این که یه روزی تو مهمونی بپوشم،اگر راحت بودن و امکان پوشیدنشون تو خونه بود،از کمد در آوردم و پوشیدم.مهمانی کیلویی چنده؟البته هستن کسانی که هنوززززز مهمانی میرن و میگیرن.

البته این داستان ادامه دارد...

شما هم لطفا بنویسبد از کرونا چی یاد گرفتید.

نظرات 6 + ارسال نظر
حسن کچل بانو یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 11:51

کرونا بیشتر از اینکه یادم بده ازم گرفت. انقدر عزیز از دست دادم که دیگه به درسهاش نمیتونم توجه کنم

ای وای.شاید درسش این باشه تا هستیم قدر هم رو بدونیم.شاید فردایی نباشد.

مهسا بهانه های کوچک خوشبختی شنبه 13 دی 1399 ساعت 23:03

سلام سهیلا جان! ایشالله که بهتر باشین!
من از کرونا خیلی چیزها یاد گرفتم ولی یادگرفتنش برایم خیلی مشکل نبود. مثلا چون ادم اهل رفت و امد نبودم یا ادم اهل خرید و رفتن به مغازه یا هفته ای چند بار بیرون غذا خوردن نبودم وقتی گفتند نکنید برایم خیلی سخت نبود راستش. با این حال خیلی حسرت بغل کردن و بوسیدن فامیلم را میکشم. خاله هفتاد و خورده ای سالم از ایران امده و من نتوانستم بروم دیدنش و بغلش کنم. به نظرم درس من از این بلا این بود که قدر با هم بودن ها دیدن ها و بازدید ها و بغل کردن ها و به خود فشردن ها را که داشتم بیشتر بدانم .درس دوم اینکه بیشتر پس انداز کنم و پولهایم را خرج هوا نکنم. چون همیشه ادم پشتوانه ندارد و گاهی پشتش ناگهان خالی میشود.

سلام مهسا جان.همینطوره.منم این دو تا درس روخوب یاد گرفتم.حسرت بوسیدن و در آغوش گرفتن اطرافیان و داشتن ذخیره مالی برای روز مبادا.ممنون که نوشتی.

taraaaneh شنبه 13 دی 1399 ساعت 07:41 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام سهیلا جون. من یادگرفتم که بدون خرید کردن و مال رفتن و رستوران رفتن هم میشه به حیات ادامه داد.
یاد گرفتم که میشه 10 ماه فقط و فقط کفش ورزشی و لباس اسپرت پوشید و هنوز زنده موند
یاد گرفتم نون درست کنم. یاد گرفتم بیشتر به طبیعت اطرافم دقت کنم.یاد گرفتم چطوری با بچه ها آنلاین کار کنم...
یاد گرفتم که زندگی کوتاه تر از اونی که فکر میکنیم و هیچی پایدار نیست.

چه چیزای خوبی یاد گرفتی ترانه جان.کاش یادمون بمونه همیشه.

نسرین جمعه 12 دی 1399 ساعت 05:17 https://yakroozeno.blogsky.com/

قدر داشته های ساده ام را بدونم. مثل بیرون رفتن از خونه.

واقعا.مثل راحت بیرون رفتن بدون ماسک و الکل.دیدن لبخند دیگران.

سمیه پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 09:03

سلام اینکه لباس های مهمونیم علی رغم اینکه ساده ان واسه خونه پوشیدن راحت نیستن و این روزا بیشتر ازاینکه لباس واسه مهمونی می گیرم واسه تو خونه لباس میخرم که روحیه ام شاد تر شه

آفرین سمیه جان.فکر کنم همه چیز در خونه است.بیرون زیاد خبری نیست.

یاسی چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 23:31 https://jasmin2020.blogsky.com/

سلام سهیلا جان
به نکته خیلی خوبی اشاره کردی...این کرونا باطن خیلی از ظواهر رو برای من هویدا کرد..یه تلنگری شد که یادم باشه دنیا به یه موئی بنده...نباید انقدر همه چیز رو توی زندگی سخت گرفت..بطور کلی فکر میکنم یه جورایی باعث شده آدمها با یک دیدگاه دیگه به زندگی و روابطشون با هم نگاه کنن...انگار حالا دیگه قدر همو بیشتر میدونن...

دقیقا.باعث شد متوقف بشیم از این همه دویدن و واقعیت های اطراف رو بهتر ببینیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد