یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یاس بوی مهربانی میدهد...

سلام.اومدم با دست پر.خوب اول قراره یه پیج عطر و ادکلن معرفی کنم.اسم پیج هست

@madammosiu 

سایت هم دارن.اگر دنبال عطر و ادکلن اصل هستید شاید باهاشون تماس بگیرید براتون فراهم کنن ولی قیمت خیلی بالاست.این هایی که دارن طرح اصل هست.بوش مشابه هست.از خودشون توضیح بخواهید با حوصله جواب میدن.من سه بار ازشون خرید کردم فکر کنم در عرض سه سال.هر بار با پیک سریع فرستادن.ازشون راضی بودم.عکس بالا آسمان شهرک اکباتان هست.اسم پیج رو هم تگ کردم.بحث قبلی رو یادتونه؟از کرونا چی یاد گرفتید؟خوب یاد گرفتم قدر خانواده و اطرافیانم رو بیشتر بدونم.بیشتر ببینمشون.همه چیز درون خانواده است.هر چی شادی و غم هست بین اعضای خانواده است.بعد نوبت حلقه دوستان نزدیک هست.یاد گرفتم برنامه ریزی های زندگیم زیاد طولانی نباشه.شاید فردایی نباشه.لذت ها و بودن های امروز رو فدای لحظه های نیومده نکنم.کلا کرونا زندگی خیلی از آدم ها رو عوض کرده.بعد از کرونا هم خیلی از ابن عادت ها ادامه پیدا میکنه.در هر سنی که هستید مهارت های موبایلی و کامپیوتری تون رو ارتقا بدید.شاید در آینده مجبور باشیم همچنان در دنیای مجازی زندگی کنیم.اگر نتونیم از عهده اش بر بیاییم منزوی میشیم. یه چیز مهم دیگه هم یاد گرفتم.این که یه پشتوانه مالی خوب برای روز مبادا داشته باشم.قبلا هم روز مبادا بود.ولی مربوط به یک خانواده بود.وای به روزی که روز مبادا برای همه باشه.

#کرونا_کامپیوتر_موبایل_آموزش_عطر_

نظرات 9 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 18 دی 1399 ساعت 01:46 https://yakroozeno.blogsky.com/

اگه دوست داری توی وبلاگ عکس بگذاری ، توی وبلاگ من آخرین لینک را کپی کن . من با اون سایت کار می کنم. آسونه. سوالی داشتی بپرس برات میگم

سعی خودم رو میکنم نسرین جان.ممنون.

مهرگان چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 10:08

سلام وقت بخیر
ببخشید شما تا حالا چه عطرهایی خریدین که راضی بودین . میشه یکی دوتاشو اسم ببرین. وآیا اینکه برای شهرهای دیگه هم می فرستن .

سلام.یه ادوکلن تلگرام بود پسر بزرگه دوست داشت.دو تا ادوکلن مردانه حراج کرده بود اسمش یادم نیست.تو پیجش پر از عطرهای خوب هست مثل نینا ریچی.ایفوریا.گود گرل.با خودشون تو دایرکت مطرح کنید جواب میدن.

تیلوتیلو چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 09:10 https://meslehichkass.blogsky.com/

دیشب سفارش دوتا عطر از همین پیچ دادم
همونطوری که گفتید با صبوری و حوصله جواب دادن
بزارید بیارن عطرها را بهتون خبر میدم
ممنون از اینکه پیچهای خوب را معرفی میکنید

سلام تیلو جان.خدا رو شکر راضی هستید.

نسرین چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 01:15 https://yakroozeno.blogsky.com/

سلام عزیزم
عکسی اینجا نمی بینم!
من ترجیح میدم رودرروو خرید کنم. تماس با مردم را دوست دارم و در خرید اهل ریسک نیستم. الآن هم بخاطر کرونا کلا خرید غیر ضروری ها رو گذاشتم کنار.
بارها پسرم خرید لباسی کردن جنس یا دوخت بد بوده. پسرم اهل پس فرستادن نیست و عصبانیم میکنه. پول را در حقیقت دور میریزه.
دوستم یه لباس و یه بلوز از یک پارچه و یک جنس و یک کمپانی سفارش داده بود لباسه عالی بود بلوزه غیر قابل استفاده چون خیلی تنگ بود!

ای وای چقدر بد که راضی نبودید از خریدتون.از یه سایت لباس زیر برای پسرها سفارش دادم.سایز خیلی بزرگ میخواستم.شورت ها کوچک بود.نصیب پسر کوچکه شد.زیرپوش ها دو تا سایز بزرگ بود.حالا باید یه کم تنگش کنم.عکس ها تو اینستا هست.کماکان بنده نمیتونم عکس بذارم.

taraaaneh سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 16:39 http://taraaaneh.blogsky.com

من خرید آنلاین رو دوست دارم. از کرونا به بعد 90% خریدهام رو آنلاین انجام میدم.
خرید سوپری خوبیش اینه که آدم چیزهایی رو که لازم نداره نمیخره. توی فروشگاه آدم چشمش به چیزهای مختلف میخورده ن بدون اینکه لازم باشه میخره.
اما در مورد خریدهای غیر مواد خوراکی خرید آنلاین باعث میشه هرچی که لازم داره و فکر می کنه که لازم داره رو راحت پیدا کنه و بخره. یعنی کلا پول بیشتری صرف میکنه.

سلام.همین دیگه.خرید آنلاین راحته.تا به خودت میایی میبینی کارتت خالی شده.

یاسی سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 05:50

سلام سهیلا جان
حیف من نمیتونم ازین پیجها استفاده کنم ولی خوشحالم که مورد استفاده شما هستن و ازشون راضی هستین.

سلام.بهتر که از این پیج ها خرید نمیکنی.خرید راحته باهاشون.بعد همش پولات میره.

فال دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 16:22 http://semilife.blogfa.com

چه اسم قشنگی داره! مادام موسیو، پر از هنره! تازه یاد هرکول پوآرو هم افتادم! مدیونید اگر فکر کنید به زبان خوخوپوخویی فرانسه علاقه دارم!

ممنون از معرفی پیج، من یه ادکلن خاص استفاده میکنم احتمالا الان خیلی گرون شده باشه حتی فیکش. دیگه از پارسال که قیمتش نزدیک یه میلیون شد بیخیالش شدم، از همین عطرای روغنی ارزون قیمت استفاده میکنم، تازه با هم ترکیبشونم میکنم و بوهای جدید خلق میشه! اتفاقا گاهی عالی میشه(کلا بوهای ملایم میپسندم)
اگر محدودیت مالی نداشتم از بهترین و گرونترین عطرها استفاده میکردم، آدم با عطر خوب واقعا زندگی رو نفس میکشه

واقعا.عطر بوی مهربانی میدهد...

صفا دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 14:55 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

سلام ممنون از ااطلاعات خوبی که در اختیارمون میزاری . من که البته خیلی اهل خرید متنوع نیستم ضمنا هنوز هم سنتی خرید میکنم .واقعا کرونا شیوهه های زندگیمون رو عوض کرده ضمنا باعث شده قدر خیلی از چیزها رو بدونیم چیزهایی که قبلا برامون خیلی عادی بود .

سلام.سنتی رو کنار بذار دوست گلم.

تیلوتیلو دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 09:32 https://meslehichkass.blogsky.com/

چه نکته های خوبی
ممنون ازت
راست میگی
کلی چیز از این کرونا یاد گرفتیم
چقدر خوبه که این پیچها را معرفی میکنی
من خیلی وقتا جرات نمیکنم از این پیچها خرید کنم ولی وقتی شما میگی ازشون خرید کردی انگار خیالم راحت میشه

سلام.خدا کنه راضی باشید از خریدهاتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد