یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

ماسک ۱

امروز میخوام دوباره درباره ماسک صحبت کنم.یه بار مصرف.به این نتیجه رسیدیم که ماسک یه بار مصرف سه بعدی پوشش بهتری داره.و ترجیحا استفاده بشه.بدنبال جستجو برای ماسک به شرکت معتبری که اسم و مشخصاتش روی جعبه درج شده باشه نرسیدم.از یکی از پیج ها که وسایل پزشکی هم داشت یه جعبه سفارش دادم.به نظر معقول بود.ولی روی جعبه نوشته بود New  face mask. اطلاعات زیادی نمیداد.جعبه  بیست و پنج تای اش هشتاد و هفت هزار و پانصد تومان که البته هزینه پیک هم داشت.همونطور که میدونید ماسک بهداشتی حتما و حتما باید سه لایه باشه. ماسک دو لایه برای محافظت از ذرات درشت هست.مثل گرد و غبار در کارخانه ها و خاک.برای ویروس ها حتما باید سه لایه باشه.لایه وسط meltblown (ملت بلون)خیلی مهمه.دیدید خیلی ها که کرونا گرفتن میگن ماسک هم زدیم فایده نداشت.شاید ماسکشون سه لایه نبوده و شاید لایه وسطی ملت بلون نبوده. دست بکار شدم .اول درباره ملت بلون تو گوگل گشتم.یه اطلاعات دست و پا شکسته پیدا کردم.یکی از ماسک ها رو بریدم و به لایه وسط رسیدم.امتحان کردم.روش های امتحان ملت بلون رو هم گوگل کنید.خوشبختانه درست بود.با خیال راحت استفاده کردم.

ادامه دارد...

 #ماسک_بافتنی_بهداشتی_ملت_بلون_کرونا_دومیل

نظرات 5 + ارسال نظر
فال یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 14:11 http://semilife.blogfa.com

سلام سهیلا خانم جان
شما دیر مینویسی من استرس میگیرم که نکنه بازم رفتین پیش دکترای بدجنس که شما رو آمپول بزنن!
میگم از این به بعد یه برنامه بنویسین که در این تاریخها من ویزیت دکتر دارم باقی اوقات شما دلتون الکی شور نزنه
ببخشید اگر با دغدغه هاتون شوخی میکنم، شعورم در همین حده

سلام دوست عزیزم.خودم توبم.متاسفانه مادرم بیمار شده.خیلی سخت.روی ذهنم اثر بدی داره.با این که باید از استرس دور باشم ولی زندگیه دیگه.اتفاقا امروز رفتم همون کلینیک دکتر بدجنس.ولی ندیدمش.فقط برای شستشوی پورت رفتم که بسته نشه.

نسرین یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 00:34 https://yakroozeno.blogsky.com/

خوبی عزیزم؟
وقتی پیدات نیست نگران حالت میشم.

سلام نسرین جان.خوبم.دل و دماغم معلوم نیست کجا رفته.

یاسی پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 04:46 http://jasmin2020.blogsky.com

سلام سهیلا جان
این تهیه ماسک باکیفیت خوب هم دردسری شده...الان یه مدت دوباره اینجا دستکش یه بار مصرف کمیابه...ملت تا توی یه فروشگاه پیدا میکنن میخوان به تاراج ببرن!!!اینه که اینا محدودیت قائل میشن و فقط به هر نفر دو بسته میدن...یا حتی کمتر...

سلام یاسی جان.واقعا.من همش درحال آزمایش کردن هستم.

نسرین دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 23:43 https://yakroozeno.blogsky.com/

من خودم می دوزم. دو لایه می دوزم ولی قسمت وارونه یه درز داره که توش دستمال کاغذی میشه گذاشت و هر چهار ساعت اونو عوض کرد. خود ماسک هم که قابل شستشو.
البته آماده ای هایی که تو نوشتی خیلی راحتترند و مطمین تر

سلام نسرین جان.حالا به اون ماسک ها هم میرسیم.خیلی هم خوبه ماسک قابل شستشو.این ماسک های یه بار مصرف بلای جون طبیعت هست.وقتی تو مراکز درمانی پرخطر میریم یه بار مصرف میزنیم.که بعد کلا بندازیم دور.

فال دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 18:59 http://semilife.blogfa.com

ماسک_ بافت
گل گلی، طرحدار، نخی، ابریشمی، اکریلیک، گیپوردار
کم کم داره به یه فرهنگ تبدیل میشه، کی باورش میشد!

سلام.نه بافت مال اینستاس.به اون جا هم میرسیم.ماسک گل گلی هم خریدم پارچه ای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد