یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

تکنولوژی

از وقتی صحبت فایو جی شده به سرم زده بود گوشی رو عوض کنم.نیست جیبم پر پول هست و همیشه با آخرین تکنولوژی ها پیش میرم.از اون نظر. هی ته حساب رو نگاه کردم.دیدم چیز دندون گیری نیست.اینطرف اونطرف گشتم.یه گوشی فایو جی  پیدا کردم.پسر بزرگه موبایلش چند وقتی هست اذیت میکنه.دیدم اونم پول کم داره.دوباره بررسی کردم دیدم گوشی خودم خیلی هم خوبه.حالا فایو جی رو کی گرفته کی داده.

پول رو قرض دادم به اون .چشمتون روز بد نبینه.رفته یه موبایل خریده اندازه سینی.میگم مامان جان این موبایل که تو جیب نمیره؟ میگه نه .موبایل به این گرونی فقط باید با احترام بذاریش یه جا نگاهش بکنی.گفتم پس چه جوری باهاش کار میکنی.یه ساعت هوشمند نشونم داد و یه جفت هندز فری.خلاصه من که راضی شدم.یادتونه اون موبایل هایی که اوایل اومده بود چقدر بزرگ بود.بهشون میگفتیم موبایل های گوشکوبی. الان چی بگیم.گرون هم هستن نمیشه به اسبشون بگی یابو.

به قول اون بنده خدا چه خبرتونه؟


نظرات 15 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 07:13

تنت سلامت. دل بچه ها هم با این چیزا شاد می سه.

ممنون نگار جان.آره خیلی خوشحال میشن.برای والدین هم چی بهتر از شادی بچه ها در این ایام بی سامان.

مهربانو یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 16:21 http://baranbahari52.blogsky.com/

من و نفس هم برای مهردخت اون دلبر نازنین رو خریدیم که تهششششه
خودم قدیمی مهردخت رو برداشتم والا قدیمی اون انقدر از مال خودم بهتره که الان تو عرش سیر میکنم .
چه کنم من خودمم عاشق تکنولوژیم.
راستی چرا دردمون نمیاد برای بچه هامون انقدر خرج میکنیم؟ من که حالا دارسی هم بهش اضافه شده

خدا رحمت کنه.مادرم یه ضرب المثل داشت همیشه میگفت:کلاغه از وقتی بچه دار شد یه شکم سیر نخورد" فکر کنم علتش همینه.منم عاشق تکنولوژی هستم.پسر بزرگه عاشق تکنولوژی هست.هر کس میخواد موبایل و کامپیوتر بخره با اون مشورت میکنه. ولی من زودتر از اون تلگرام و واتس و اینستا نصب کردم.میخندید میگفت چرا هر جا میرم شما زودتر رفتی زنبیل گذاشتی. مامان این جا، مامان اون جا، مامان همه جا.شدم زبل خان.

Sara شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 06:13

اون گوشی قدیمی های نوکیا الان تو امریکا تا ۳۰۰۰$ میفروشن چون پلیس نمی تونه ردیابی کنه خلافکارا ازش استفاده می کنن در صورتی که آخرین مدل ایفون ۱۳۰۰$.
من گوشیم رو عوض کردم ایفون ۸ رو میخواستم بدم پسر ۱۰ ساله ام ولی محترمانه قبول نکرد گفت از مدل مال خودت بعدا برام بخر
مادر هم مادرای قدیم

آره.اون گوشی ها رو نمیشه ردیابی کرد.ارزشمنده. میخواستی بهش بگی پسرم بعدا خودت برای خودت بخر.والا.همش که از طرف مامانا نباید باشه.

مینو جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 23:47

مبارکشون باشه
من فکر میکردم خودم از این عادتا دارم.منظورم پول قرض دادنه.عجیبه که اگه پولی پیدا بشه ، برای بچه هام راحت تر دلم میاد خرج کنم.اصلا هم عادت خوبی نیست.
بیایید کمپینترک اعتیاد راه بیاندازیم سهیلا جان

واقعا.باید تمرین کنیم.من کوفتم میشه اگر بچه ام نیاز داشته باشه برای خودم بخرم.

عمه خانم جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 20:33

من نمیدونم چرا نصف استیکرام را بعدا نگاه میکنم اشتباه فرستادم، مثل اون عصبانیته

بخاطر این که زیادی بهم چسبیدن استیکرا.میزنی روی یکیش،یکی دیگه میره روی صفحه.

Sattar جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 18:51 https://oldjavoon.blogsky.com/

اولین گوشی رو که خریدم 1100نوکیا یا همون یازده جواد یا یازده چراغ و... بود
هنوزم دارمش
لامصب عین یابو کار میکرد.
هنوزم سالمه و کار می‌کنه خداندار...

سلام.ما هم داریمش هنوز.خیلی خوبه.

نسرین جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 00:52 https://yakroozeno.blogsky.com/

منهم میگم ترک کردم ولی گاهی از راه غیرمستقیم بهش می رسونم

همون دیگه مادر یه بار که معتاد شدی نمیشه ترک کرد

توسن پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 15:37 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

مگ مهریس

با این حساب منم میرم از موبایل عزیزم مراقبت کنم

بذارش تو ویترین فوتش کن.والا با این قیمت قبلا ماشین میخریدن.

سینا پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 14:16 http://sinadal.blogsky.com

ای یادِ اون گوشتکوبیا بخیر ، ملت همچین میگرفتن دستشون که همه ببین اینام گوشی دارن!

یادتونه.خیلی پز داشت.بعد کوچکترهاش اومد.خیلی بد بود از اینا دستت بگیری.

نسرین پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 00:19 https://yakroozeno.blogsky.com/

مبارکش باشه
منهم از این قرضا زیاد به پسرم دادم ولی موقع پس گرفتن یا نصفه پس می گرفتم یا اصلاً بنده خدا به فراموشی دچار میشد. غش می کرد از خنده و تکرار میکرد: کدوم پول؟ کِی؟ کجا؟
ولی باز هم مامان بازی در میاوردم و بهش قرض میدادم.
تا اینکه یک سال پیش ترک اعتیاد کردم. دیگه سی سالش شد بچم، بسشه

مال من سی و دو ساله شه و هنوز ترک نکردم.همیشه به خودم میگم دفعه آخره.

صفا چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 12:32 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

انشااله به دلخوش ازش استفاده کنه . مادر همینه پا رو دل خودش میزاره تا دل بچه اش خوش باشه .

ممنون صفا جان.انشاالله.

سمیرا چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 12:20

مبارکشون باشه، ولی انشالا در اسرع وقت یه پول خوبی دستتون اومد فایو جی خودتونم بخرید

فعلا که پول جن شده و ما بسم الله.ان شالله.

فال چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 11:42 http://semilife.blogfa.com

دقیقا داداش کوچولوم که میخواست یه شیائومی از اینا که تو جیب جا نمیشن بخره باهاش صحبت کردیم تهش یه گوشی جدید تولید 2020 خرید که تو جیب جا میشه ولی یک هفته بعدش تصمیم گرفت کار کنه و پول یکی دو ماه کارشو ببره همونکه تو جیب جا نمیشه رو بخره!دقیقا صفحه ی بزرگش چشمشو گرفته میگه این مخصوص بازیه! حالا خوبه تو مملکت ما آدم هر چی میخره بعد از یکی دو سال مصرف بازم به همون قیمت ازش میخرن!

همین دیگه.منم نمیفهمم.وقتی دو سال دیگه قدیمیه.چرا انقدر مته به خشخاش میذارن.

عمه خانوم چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 10:53

فکر کنم از این سامسونگها خریدن که لب تاب هم میشه، خوشگلن اونا
اونکه شما گفتین را نمیدونم چیه؟

نه بابا.فکر نکنم فقط گوشی هست.ولی بزرگ.

تیلوتیلو چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 09:30 https://meslehichkass.blogsky.com/

به به
مبارک باشه
مامان بودن همینه ها... همیشه از خود گذشتگیهاشون زبان زده ... الهی همیشه شاد و سلامت کنار عزیزانت باشی نازنینم

ممنون تیلو جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد