یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

کتاب

سلام . دوستان امروز میخوام سه تا اپلیکیشن کتاب معرفی کنم.اولیش" کتابراه " هست.اپ خوبیه.تخفیف گذاشته برای عید.میتونید خرید کنید و بخرید.مسلما قیمت کتاب خیلی کمتر از کتاب چاپی هست .جا هم نمیگیره.فقط توصیه میکنم با تبلت بخونید.البته با موبایل هم میشه.

اپ دوم فیدیبو هست.کتاب های زیادی داره.تخفیف هم داره برای عید .

اپ سوم اسمش هست طاقچه .جدیدا هم تخفیف خاص داره.هر روز میتونید یه کتاب بخرید با چهل درصد تخفیف.یه کتابخانه بی نهایت داره.مثلا شما اشتراک کتابخانه بی نهایت رو میخرید به اندازه هزینه یک کتاب کاغذی .به مدت یک ماه.تو این یکماه یک عالمه کتاب میتونید بخونید.هر کتابی که تو کتابخانه باشه.این برای کسانی خوبه که سرعت خوندنشون خیلی بالاست . یه قابلیت جدید داره به نام گردونه.این مورد علاقه من هست.گاهی کتاب های الکترونیک هم گرون هستن . به نسبت خودشون.میتونید اون کتاب هایی رو که دوست دارید نشان کنید که دم دستتون باشه.بعد تا عید هر روز میتونید از گردونه استفاده کنید.گردونه جایزه میده .یا برای خرید کتاب از ده درصد تا هشتاد درصد.البته تا حالا پنجاه درصد بیشتر ازش نگرفتم. ولی با اون میتونید کتاب محبوبتون رو بخرید. یا تخفیف اشتراک کتابخانه بی نهایت داره.اونم خیلی خوبه. اگر به خوندن کتاب الکترونیک و شنیدن کتاب صوتی علاقه دارید برای ایام عید به فکر باشید.

خیلی تند و با عجله نوشتم.گفتم شاید به کارتون بیاد.

#کتاب


نظرات 15 + ارسال نظر
توسن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 11:56 http://tosan2065.blogfa.com/

مگر چه عیب دارد که انسان، حتی در هشتادسالگی هم الک دولک بازی کند، و گرگم به هوا، و قایم باشک، و اَکَردوکِر، و تاق یا جفت، و « نان بیار کباب ببر » و « اتل متل »… جداً مگر چه عیب دارد؟

خیلی هم خوبه به شرط این که نزنیم خودمون رو لت و پار کنیم و بیفتیم وبال گردن بقیه.

مریم جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 19:39 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا خانوم جان
یه دنیا ممنون از پست مفید شما
حلول بهار مبارک
الهی که خدای مهربون با تزریق شادی و ارامش و نور و معرفت خود مهربونش حال دل شما و عزیزانتون رو بهاری و سرسبز و شاداب و خرم و بانشاط بکنه
الهی امین

سلام.ممنون.سال نو شما هم مبارک باشه.ان شاالله امسال برای همه سال بهتری باشه.

مینو چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 00:44 http://milad321.blogfa.com

سلام.من از هر سه اپلیکیشن استفاده میکنم ، اما از طاقچه و فیدیبو بیشتر.
یک چیزی که خیلی دلم سوخت این بود که بیشتر از دویست تا کتاب را از جاهای دیگه دانلود کرده بودم ، سال قبل بر اثر یک اشتباه تمامش پاک شد.
چشمم با خوندن کتاب ازز طریق تبلت اذیت میشه، ولی دیگه نمیتونم کتاب کاغدی دستم بگیرم.

سلام مینو جان.طاقچه رو میشه تنظیم کرد که چشم اذیت نشه.امتحان کن.

توسن سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 12:57 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

.

سمیرا(راحله) سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 01:02 http://Samisami0064.blogfa.com

من از طاقچه استفاده میکنم عزیز دلم و

چند تایی کتاب از صادق هدایت و جمالزاده و

فروغ فرخزاد و جلال آل احمد و..‌.

ذخیره کردم و میخونم...

فقط یه مقداری اذیت میشم با گوشی و

لب تاب ...خود کتاب رو دستم بگیرم و یا

روی شکم دراز بکشم و کتاب جلوم باشه برام

لذتبخش تره ولی خو با این گرون شدن کتاب ها
خریدن همشون سخت شده برام‌.

گاهی از داداش ها هم کتاب قرض میگیرم و

میخونم...اونها کتابخونه های بزرگی تو خونه هاشون دارن ....

عضو کتابخونه بودم که با اومدن کرونا

هنوز بسته س و نمیدونم کی باز شه که برم

هم کارتم رو تمدید کنم و هم مجدد کتاب قرض
بگیرم...

سلام.تو طاقچه یه قسمت داره نور رو تنظیم میکنه و صفحه خوانش رو تغییر میده.از اون استفاده کنید. من میخوابم و تبلتم روی شکم هست و میخونم.کتاب های کتابخانه معمولا تمیز نیست.

سینا دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 20:06 http://sinadal.blogsky.com

کتابراه از همه شون بهتره

همه خوبن.هر کدوم یه محاسنی دارن.جدیدا طاقچه رو دیدید؟

نگین دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 19:51 http://www.parisima.blogfa.com

من مشتری سفت و سخت فیدیبو هستم و چند تا کتاب صوتی دانلو کردم و شنیدم که کوری و خوشه های خشم بهترینش بود به نظرم..

کتابراه رو تازه عضو شدم و دزیره رو تازگی صوتی دانلود کردم و دارم میشنوم ..

کتاب کاغذی کلیدر رو هم مورچه وار دارم پیش میرم!!

اون روز رفته بودم سروش خرید کنم خانمی که مسئول غرفه کتاب بود میگفت خانم کتابهامون شصت درصد تخفیف دارن نمیخرین؟ گفتم من با خودم عهد کردم تا این کتابهایی که خریدم رو نخوندم، کتاب نخرم ..

با خنده گفت بیام کمکتون بخونم؟ منم نامردی نکردم گفتم شما بیا قدمت روی چشم ولی اگه میخوای کمک کنی، شما باقی خونه تکونی منو انجام بده من بشینم کتاب بخونم!!
دختر جوانی بود کلی خندیدیم با هم ..

ببخشید چقدر حرف زدم!!

چقدر خوب نگین جان.با این اپ ها به دنیایی از کتاب دسترسی داریم.

فال دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 19:24 http://semilife.blogfa.com

ممنون از معرفی اپها
در حال حاضر بخاطر مجازی شدن آموزشها و تبدیل کل علممون به فایل پی دی اف و فیلم و صوت! دلم فقط کاغذ میخوادکه بو کنم یادم نره چقدر دنیا قشنگه حتی اگر دستمال کاغذی باشه
درسته که این اپلیکیشنها رایگان نیستن اما خوبیشون اینه که محدودیت ندارن و در مجموع تقریبا هر کتابی رو میتونید پیدا کنید. خصوصا کتابای کودک و نوجوان.
گاهی میرم داستان کودکانه میخونم چون هم کوتاهن هم رنگارنگن هم عمیق!
یادمه تابستون بعد از تقریبا دوسال جستجو در کل کتابخانه های عمومی و کتابفروشیهای شهر و پیدا نکردنش! کتاب غیر قابل دانلود لینالونا رو از فیدیبو خریدم 7000 تومن، کلا بیست صفحه با نقاشیهای قشنگ بود، موضوعش حجاب بود، مفهوم "خصوصی" رو تازه از این کتاب یاد گرفتم! جالبه که فقط برای حجاب و پوششم این کلمه رو درک نکردم بلکه برای کل شخصیتم و اینکه من واقعا حق دارم از تمام وجود و متعلقاتم بعنوان یه چیز "خصوصی" دفاع کنم!

مهمترین خاصیت این اپ ها این هست که لازم نیست کتاب کاغذی نگهداری کنی.گردگیری و ججمی که از خونه اشغال میکنن.

Sattar دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 12:38 https://oldjavoon.blogsky.com/

سلام خدمت شما
اینا که گفتی خوبه هاا
ولی به درد من نمیخوره
حالا دلیلش
من بیشتر دنبال کتابهای ممنوعه هستم که امکان نشر توی ایران ندارن
و پس بنابراین این آپ ها بدردم نمیخورن
درثانی
من دنبال کتاب رایگان میکردم

فلذا
فیلترشکن +چندتا آدرس=بح بح ترین کتابها
درنهایت
سال نو شما پیش پیش مبارکا باشه دوست عزیز

سلام.مبارکتون باشه.شما کتاب بخون هر جور که باشه خوبه.

صفا دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 12:12 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

مرسی سهیلا جون . چقدر خوبه که آدم عادت کنه به کتاب خوندن.
من که یا مشغول کار دفتر هستم یا زمانی هم که کار ندارم سرم تو گوشی هست و مشغول خوندن اخبار و مطالب و بعد دچار عذاب وجدان میشم که کارهام موند و وقتم به بطالت گذشت

سلام صفا جان.تو گوشی هیچ خبری نیست.کسی هم با دنبال کردن واتس و تلگرام و اینستا باسوادتر نمیشه.اینا فقط وقت تلف کردن هست.کتاب بخونید که عشق است.و قسم به قلم و آن چه که خواهد نگاشت.

توسن دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 10:53 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

اره منم ی مدت کتاب راه و فیدو رو نصب کرده بودم اما کتابراه قیمتاش بهتر بود
البته بعدش ی کانال تلگرام پیدا کردم اونجا هم صوتیش رایگان بود هم خود کتاب

برید طاقچه رو نصب کنید ببینید چه امکاناتی داره.اگر اهل زیاد خوندن هستید کتابخانه بی نهایت خیلی خوبه.

عمه خانم دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 08:22

دست شما درد نکنه

قابل شما رو نداشت.کتاب بخونید برامون تعریف کنید.

نسرین دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 08:15 https://yakroozeno.blogsky.com/

سلام سهیلا جان
سپاس بابت پیامت

نگار دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 07:09

مرسی اتفاقا من دو تای اولی رو دارم و ماهی حداقل یکبار کتاب ازشون می خرم. دیگه از تنبلی رو آوردم به کتاب صوتی.

سلام نگار جان.ارتباط با کتاب همه جورش خوبه.من بیشتر متنی میخونم.

سمیرا دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 06:22

مرسی از راهنماییاتون

بوس.انشاالله مفید باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد