یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

دیشب

دیشب همسایه رو به رویی اندازه یه اتوبوس مهمان داشت.تقریبا دو ماه قبل از عید همه اعضا خانواده کرونا گرفته بودن.بخاطر همین خودشون رو مصون میدونستن.بعد هم ساعت ۱۲ شب وقت خداحافظی تا نیم ساعت دم در صحبت میکردن.برام عجیب بود بسی‌

نظرات 16 + ارسال نظر
پرنسا یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 00:16

سلام
اومدم دعوات کنم. چرا نمینویسییییییی

سلام.هنوز از تعطیلی در نیومدم.

توسن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 11:55

واااییی سر صداشون بنظرم کلافت کرده بوده من ک خیلی بدم میاد

بد بود.ولی بی خیال شدم خوابیدم.بعد از بیماریم یاد گرفتم از همه چیز رد بشم.

نسرین پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 15:48 https://yakroozeno.blogsky.com/

حال و هوات خوب باشه، ما تا وقتی بخوای منتظر میشیم خانم خانما.
خوش بگذره

ممنون.خوبم خدا رو شکر.فصل بهار گرفتتم.ایده زیاد دارم ولی حالا بعد.

نسرین پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 02:27 https://yakroozeno.blogsky.com/

سهیلا جان امیدوارم حالت خوب باشه عزیزم
مواظب خودت باش

سلام نسرین جان.ممنون از احدالپرسی .خوبم.انشاالله بعد از عید بازگشت شکوهمندانه دارم.

منجوق چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 14:27 http://manjoogh.blogfa.com/

فکر می کنن دیگه واکسن اومده

نیومده که.شایدم خسته شدن.واقعا برای آدم های برونگرا کرونا و قرنطینه سخته.

فال چهارشنبه 11 فروردین 1400 ساعت 00:21 http://semilife.blogfa.com

اگر در حد یکی دوبار در سال باشه قابل تحمله، همسایه بغلی ما قبل از کرونا منو دیوونه کرده بودن هفته ای چند بار! دقیقا پشت پنجره اتاق من تا ساعت یک نصفه شب خداحافظی و صدای موتور روشن ماشین!
کرونا این یه خوبی رو برام داشت که مهمونیاشون به چند ماه یکبار تقلیل پیدا کرد!

نگین یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 00:39 http://www.parisima.blogfa.com

کامنت مینو جان رو خوندم و باید بگم متاسفانه توی فامیل چند خانواده امسال قرنطینه رو شکستن و همه جا میرن عید مبارکی!! یه خانواده هم بسلامتی رفتن سفر قشم!!
به همسرم گفتم اگه زنگ بزنن خونه ما که میخوان بیان، خیلی قاطع بهشون میگم ما که از پذیرایی معذوریم اما شماها دارین دقیقا با سلامتی مردم بازی میکنین ..

سهیلا جان اون روز من به اتفاق بچه ها رفتیم حافظیه چون مدتی قبل بخاطر نیمچه افسردگی که گرفته بودم رفتم دکتر و بهم دارو داد و گفت حتما با رعایت فاصله و استفاده از دو تا ماسک، در فضاهای باز بیرون برو و سعی کن حال خودت رو خوب کنی تا مجبور نشم داروهای سنگین تری بهت بدم .. ولی همونم که رفتم بخدا عذاب وجدان گرفتم ..

همطاف بانو پست جالبی گذاشتن ..
امسال سال گاوه ظاهرا

بله.این خونه نشینی همه رو افسرده کرده.ولی اونا هم کارشون بی عقلیه.

مینو شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 16:02 http://milad321.blogfa.com

سلاام سهیلا جان.شاید باور نکنی که این روزها از عده ای طعنه کنایه میشنوم که خودم را در خانه حبس کردم.انگار نه انگار که این بیماری شوخی بردار نیست.به سلامتی عده ای تمام واجبات و مستحبات آرایشگاه رفتنشان ، دید و بازدید عیدشان ، خرید رفتنشان و...برقرار بود
ما هم آپارتمان نشین هستیم .خوشبختانه یک همسایه شلوغ داریمه اونها هم سالی یکی دو ماه اینجا سکونت دارند.ولی مشکلات دیگه هست.

واقعا.نمیدونم چی فکر میکنن.

عمه خانم شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 10:35

برای شما اتوبوسی مهمون میاد، برای ما طبقه بالایی پارتی میگیره، مهموناش طبقه را اشتباه میگیرن، هی دستشون رو زنگ ماستتا دو و سه نصف شب بساطه، ما ک عادت کردیم، دیگه میخوابیم، اما خدایی نمیگه آپارتمانه، اینجا جاش نیست!!! یکشبم ساعتای 2 اینطورا من خوابم نمیبرد، صداهای مثبت هجده میومد، داداش بنده خدام خواب بود، از جا پرید، هی میگفت چی شده؟ این صداها چیه؟ خواب بود، ویندوزش بالا نیومده بودهی من میگفتم بخواب، هیچی نیست، آخر بزور خوابوندمش، اما موندم تو همسایه نفهم طبقه بالا که همه را خبر کرده بود که چه غلطی میکنه

والا.دیونه ها.

سینا شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 09:33 http://sinadal.blogsky.com

ما مثلن ساعت دو نصفه شب صدای خداحافظی میشنویم -___-

همینجوره دقیقا.

نسرین شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 01:23 https://yakroozeno.blogsky.com/

جایی نیست اینجور موقع ها تلفن کنید و گزارش بدید؟ یه بار که ریختن دم خونشون و مهمونا رو مجبور کردن برن خونه هاشون، شاید تکرار نکنند.

چرا هست.قبلا که زنگ میزدیم پلیس میومد تذکر میداد.ولی تا من زنگ بزنم پلیس بیاد فکر کنم مهموناشون رفتن.

یاسی جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 23:40

عزیزم برات عجیب نباشه...عادتشونه...همیشه خدا همینکارو میکنن..ماشالله از بسکه فرهنگ آپارتمان نشینی توی اون مملکت جا افتاده دیگه این مدل رفتارا عادیه...زیاد خودت رو ناراحت نکن...

بله متاسفانه.

مریم جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 14:41 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
دلم می گیره که این دسته از مردم اگر به فکر خودشون نیستند به فکر بقیه مردم و کادر درمان باشند و به فکر نمونه گیر و پرستار و پزشک باشند که دارند جونشون رو در این راه می گذراند وبعضی هاشون ما ه ها و بعضی دیگر سالهاست که خانواده هاشون رو. ندیدند
اینها اگر کسی رو مبتلا کنند قاتل هستند و باید دیه بدهند
بهار و تمام اعیاد شعبانیه مبارک هستند و تولد امام زمان عج مبارکتون باشه ، الهی خدای مهربون که به حق صاحب الزمان عج ، خودتون و عزیزانتون همیشه در پناه خدای بزرگ به احسن الاحوال و عاقبت بخیری برسید ، و دعاهای خیر ابا صالح المهدی عج همیشه پشت سر خودتون و عزیزانتون باشه الهی امین

ممنون مریم جان.متاسفانه بیشتر آدم ها فقط به خودشون فکر میکنن.

نگین جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 12:49 http://www.parisima.blogfa.com

یکی مثل ما و شما که بشدت رعایت میکنیم، تاوان ندونم کاری اینطور آدما رو پس میدیم .. همینا هستن که بیماری رو گسترش میدن..
و این خیلی دردناکه ..

واقعا.سر همین مهمونی گرفتن هاشون همه شون کرونا گرفتن.پدر خانواده آسم داشت و دو هفته بیمارستان بستری شد.

تیلوتیلو چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 21:33

منم گاهی از کارهای همسایه ها به شدت متعجب میشم

واقعا.سی سال هست آپارتمان نشین هستیم.همسایه سی ساله هستیم.بازم یاد نگرفتن.

نسرین چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 16:10 https://yakroozeno.blogsky.com/

چقدر بی ملاحظه و نادان!

واقعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد