یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

من و شیرینی

سلام.بازگشت قهرمانانه دارم.امروز میخوام یه دوست گل رو بهتون معرفی کنم.این دوستم رو موقعی که مامان فوت کرد پیدا کردم.

یادمه وقتی بچه بودم عید چند تا حسن داشت.یکی اون کفش و لباس عید بود که میخریدن.وای که از ذوق پوشیدنش خواب به چشممون نمیومد.یکی دیگه عیدی هایی بود که میگرفتیم.چه ذوقی داشت.از همه مهمتر شیرینی های عید بود.یه سری شیرینی کوچولو و خوشمزه که میذاشتی تو دهن آب میشدن.اونا مال عید بودن.شاید همیشه تو قنادی ها بودن.ولی ما برای عید میخریدیم.یادش بخیر.حالا این دوست گلم همونجوری شیرینی میپزه.که میذاری تو دهنت دستت رو میگیره میبره به ایام کودکی.روی عکس تگشون میکنم.  عکس دوم هم حلوایی هست که چند بار به یاد مامانم پختن.انقدر خوشمزه است که نگید. من خودم حلوا میپزم.کار سختی نیست.همه دوستان هم هنرمند هستن و حتما خودشون میپزن.ولی این حلوا چیز دیگه ای هست.یعنی باید بخوری تا بفهمی چه جوری همه چیز متناسب سر جای خودش نشسته و ترکیب جادویی داده‌ . خلاصه که با همون خوردن بار اول به جادوش پی میبرید.انشاالله که بخورید و از ما به نیکی  از ما یاد کنید.

vanillaaasweets@

آیدی اینستاگرامشون هست.

#عید

#شیرینی

#سنتی

#حلوا

نظرات 10 + ارسال نظر
منیژه یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 13:39

ممنون از توضیحات شما. خوب پس من درست متوجه نشده بودم نوش جونتون پس لازم شد یک بار امتحان کنیم. من حلوا تاحدودی بلدم درست کنم اما راستش مچ قوی برای هم زدن و توان ایستادن طولانی پای گاز را ندارم اما خوردن حلوا را خیلی دوست دارم.

حالا ایندفعه درست کردم روی شعله کم.هر ازگاهی هم زدم.رنگش روشن بود ولی مزه اش عالی بود.دیگه مجبور نبودم خیلی کشتی بگیرم.دستام جون نداره.

منیژه شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 13:09

سلام سهیلا خانم نازنین سال نو مبارک با تاخیر. ممنون بابت معرفی سایتهای خوب. اما من تو اینستا که معرفی کردید فقط دستور شیرینی دیدم و حلوا خوشمزه ای که گفتید نبود آیا اشتباه میکنم. لطفا راهنمایی کنید یا دستور حلوا رابرامون بزارید اکر امکانش هست. سپاس :

سلام.اون پیجی که تو اینستا گذاشته بودم حلوا برامون درست کردن.شیرینی هم بعد سفارش دادم از پیجشون .رسیپی درست کردن نداشتن.در واقع خودشون دوره دیدن میپزن.دستور حلوا رو هم اگر تو گوگل یا اینستا بزنید براتون یه عالمه میاره.یه مدلش هم هست به اسم حلوای شیر.تو گوگل به همین نام بزنید.

نگین دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 21:27 http://www.parisima.blogfa.com

به به سهیلا جان خوشششششششمزه

به نظرم آشپزی و شیرینی پزی هنرهایی هستن که نیاز به صبوری و حوصله زیاد دارن .. و به نظرم شیرینی پزی چون ظرافت بیشتری داره، حوصله بیشتری هم طلب میکنه ..

شیرینی پزی مخصوصا سنتیش خیلی ظریفه.دقت میخواو.من که نمیتونم.فقط میخورم به به میکنم.

توسن دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 18:39

واسه ما چی ؟

همش واس ماست.

نسرین دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 17:18 https://yakroozeno.blogsky.com/

یاد تمام مادران رفته گرامی باد
نوش جان

ممنون نسرین جان.خداوند رفتگان شما رو هم رحمت کنه.

Safa یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 20:45 http://Www.mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

خدا رحمت کنه مادرتون رو . بااین بازگشت شیرین و پربار شما بدجور هوس شیرینی و حلوا کردم . من هم که این روزها همش دلم ضعف میره برای شیرینیجات اون هم نوع سنتیش.

واقعا.یه کیفی داره. البته شیرینی همه جورش خوبه.سنتی هاش نوستالژیکه.

مریم یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 19:17 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
الهی که همه یکی یدونه از این دوست‌های هنرمند داشته باشند ودوستیتون پایدار ومحکم ومستدام باشه الهی امین
وخدا شما دوتا دوست خوب رو در پناه خودش خیلی حفظ کنه
خداوند روح مادر و سایر رفتگانتون رو غرق در نور و رحمت و ارامش و شادی بکنه الهی امین

ممنون مریم جان.خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.

مامان فرشته ها یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 12:02

چه بازگشت خوشمزه ای

دقیقا.با شیرینی های عید اومدم.

پرنسا یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 10:28

چه دلنواز اومدی اما با ناز اومدی

ممنون.آره خیلی با ناز و شیرین اومدم.

تیلوتیلو یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 09:23 https://meslehichkass.blogsky.com/


خداوند شما و دوستای هنرمندتون را همیشه شاد و پر انرژی برامون نگه داره
خدا رحمت کنه مادرتون را
خداوند همه رفتگان را بیامرزه

ممنون تیلو جان.خدا سایه پدر و مادر شما رو هم بر سرتون حفظ کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد