یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

احضار

خیلی وقت پیش چند تا عضو یه خانواده تصمیم گرفتن روح مادرشون رو احضار کنن.حالا مادرشون کی فوت شده؟مثلا ۴۰ سال قبل از اون زمان . اینا چند ساله شون هست.از ۳۵ تا ۵۰.

خوب یکیشون رفت یاد گرفت با استکان احضار روح کنه .شاد و شنگول نشستن دور یه میز گرد و شروع کردن.یه چیزی احساس کردن.بادی وزید .شمعشون خاموش شد . گفتن اسمت چیه؟با استکان روی حروف الفبا یه اسم عجیب گفت. چند تا سوال ازش پرسیدن.دری وری جواب داد.سر بالا جواب داد. بعد هم استکان رو پرت کرد به دیوار شکست. اینا هم حاج و واج.خو نمیخواهی جواب بدی نده.چرا استکان میشکنی. تا مدت ها اون تو خونه شون حضور داشت.وقتی کسی تو آشپزخانه نبود میزد لیوان میشکست.خورد میشد.شب میخوابیدن تو پذیرایی صدا میومد .تا مدت ها گرفتار بودن.

وقتی بحث ارواح میشه ، مثلا فکر کنید من از دنیا رفتم.به سختی و زور و ضرب زیاد از جسم خاکی اومدم بیرون.شاد و شنگول گیگیلی گیگیلی دارم میرم برسم اون بالاها. یه دفعه چند تا از وابستگان لنگم رو میکشن پایین، بعد میپرسن مثلا دلار گرون میشه یا ارزون. خوب شما باشی عصبانی نمیشی.کاسه و کوزه شون رو به هم نمیریزی. حالا این جنبه فان قضیه است ولی اصلش چیز دیگه ای هست.

اصلش اینه که یادتونه گفتم روح هایی که بد کردن دو دسته هستن.اون دسته که خیلی کار بد کردن حسابشون جداست.

اونا انقدر حالشون بد هست که از شفا گرفتن فراری هستن.منزوی هستن.بخاطر ناپاکی روحشون  پیشرفت ندارن.پراز انرژی منفی هستن.و اغلب نزدیک به انسان ها.نزدیکی منظور مسافت نیست. وقتی شما دری رو باز میکنید معلوم نیست چی از اون در داخل میشه. در صورتی که روح ناپاکی وارد بشه مزاحمت داره.تاثیر میذاره. گرفتاری داره.در دین ما اکیدا منع شده این کار.هر کسی از دنیا رفت، چه خوب چه بد، دعایی بدرقه راهش کنید تا بره به نتیجه اعمالش برسه. 

اینم از نتیجه گیری این قسمت.

مراد ما نصیحت بود و گفتیم

حوالت با خدا کردیم و رفتیم.


نظرات 13 + ارسال نظر
یاسی شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 00:25

اینکار خیلی گناه داره...من از یه آقایی که زمانی در این مقوله فعالیت داشته پرسیدم اونم گفت که توبه کرده و دیگه انجام نمیده چون روح داره مراتب صعود رو طی میکنه و احضارش باعث میشه که دوباره همه مسیر رفته شده رو برگرده و نزول کنه...

سلام.بله.منم همین عقیده رو دارم.

م دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 23:43

مهمترین روحی که باید باهاش ارتباط گرفت روح خودمونه

موافقم.ما که گم شدیم رفت.

مینو دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 19:48 http://milad321.blogfa.com

سلام
من هیچوقت دنبال احضار روح نبودم.هر کدام از بستگان خیلی نزدیک که فوت کردند، برای حدود شش ماه ، در اطرافم حسشون میکنم.صداشون را میشنوم.ولی وقتی که خواب هستم.
فکر میکنم بهتره مرده ها را به حال خودشون بذاریم و براشون طلب خیر کنیم.

دقیقا.باید به حال خودشون باشن.

خیاط کوچولو دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 00:38 http://fesgheli1372.blogfa.com/

حق داره عصبانی بشه اخه به روح بدبخت که الان گیر اعمالشه چیکار دارید ؟
ولی خداییش نمی ترسید ؟ من الان که اینو خوندم نگرانم که شب خوابم نبره

فعلا از شرایط روی زمین بیشتر میترسم.

safa یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 13:56 http://mano-tanhae-va-omid

واااای من رو بردی به دوران نوجوانی . چقدر دنبال این مسائل بودیم
البته به نظر من دنیاهای موازی وجود داره . و احتمالا میشه با روشهایی وارد این دنیاها شد .
من دوره ای شدیدا علاقمند به عرفان سرخپوستی و مطالعه کتابهای کارلوس کاستاندا بودم . یاد باد آن روزگاران یاد باد.

راست میگی صفا جان.یه کتاب داشتم تقریبا قطور .تمام کتاب های عرفانی کارلوس کاستاندا رو تو یکی خلاصه کرده بود.خیلی دوستش داشتم.نمیدونم هنوز دارمش یا نه.

نگار یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 08:55 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

خیلی جالب بود. از این زاویه اصلا بهش نگاه نکرده بودم.

ممنون.

نسرین یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 01:55 https://yakroozeno.blogsky.com/

شاید این روح از دست بچه هاش عصبانی بوده. منهم چندین بار در این احضار روح ها شرکت کردم. بخصوص بیست و پنج سال پیش دلم می خواست بدونم چی برای اتفاق بزرگ زندگیم پیش میاد؟ نهایتش کدوم اتفاق می افته؟ مثبت یا منفی؟
جالبه که هر چی شنیدم اتفاق افتاد. ولی دیگه اینطور نبود که مرتب برم دنبال این کار.
اون روح نیست که استکان رو پرت میکنه، انرژی هست.
حالا یه سوال سهیلا جون، مگر در دین ما نمیگن تا روحی پاک نشه اون بنده از دنیا نمیره؟ چس چطور میگی روح ناپاکان؟!
بارها شنیدیم دلیل اینکه یکی نود سالشه و ده تا بیماری هم داره ولی نمی میره همینه که داره روحش از گناه پاک میشه. بالاخره کدومش درسته؟

شنیدم میگن بار گناهش سبکتر میشه.نه این که پاک بشه.شما یه درصد فکر کن چنگیز خان مغول یا خفاش شب پاک شده باشن.اتفاقا آدمهای ظالم گاهی اوقات مرگ های راحتی دارن.بقیه اش اون دنیا نقدی حساب میشه.

مریم شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 20:41 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
یاد فیلم خارجی دیگران افتادم که درسکانس آخر شاید احضار روح ها بودیم جالب این بود که مادر و دو فرزندش نمی دانستند که مردند و بعد از احضار روحشون توسط اون پیرزن جادوگر می فهمند که مرده اند
الهی که هممون خوب و خدا پسندانه زندگی کنیم تا مرگ زیبایی داشته باشیم ودراون دنیا زندگی بسیار زیبا و ارامش بخشی نصیبمون بشه
الهی امییین

سلام.اسم فیلم دیگران بود.The others
نیکول کیدمن بازی میکرد.خدایی خیلی ترسناک بود.

فال شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 20:05 http://semilife.blogfa.com

والا من با بالاییا مشکلی ندارم، این پایینیا پدرمو صلواتی کردن
به نظر من آدم باید واقعیت رو بپذیره و قبول کنه کسی که رفته، الان سر جای خودشه، حتی توی زندگی ما زنده ها. وقتی کسی میره پی زندگی خودش باید دست از سرش برداشت. آدم اگر مشغول کار و زندگی و سرگرمیهای خودش باشه اینکارا اصلا به ذهنش خطور نمیکنه.
ما هم وقتی نوجوان بودیم پی این حرفا و کارا بودیم گاهی با دوستان و فامیل یادش بخیر

والا.اینم حرف حساب.

عمه خانم شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 18:11 https://amehkhanoom.blogsky.com

من اعتقادی به اینکار ندارم، چون اگرخوب بود، خدا حتما یک راه باز میگذاشت تا ما با ارواح رابطه بگیریم و سوال و جواب کنیم.

دقیقا.

سمیرا شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 16:55

بله کاملا درست میگید، آدم نباید خودشو درگیر این مسائل بکنه چون عواقب داره

همینطوره.

شادی شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 14:20 http://setarehshadi.blogsky.com/

سلام
ما هم وقتی نوجوان بودیم این کار رو می‌کردیم. اصلا یه زمانی خیلی باب شده بود. و دقیقا همینطوره که گفتید روح‌های به اصطلاح شرور می‌اومدن و کارهای عجیب و غریب می‌کردن. مثلا تابلوها رو مینداختن و ...
و حرفهای سرکاری می‌زدن مثلا نقشه گنج می‌دادن و ... جالبی قضیه این بود که اطلاعاتی داشتن و اطمینانمون رو از اینکه خود طرف هستن جلب می کردن!!!

اولش دقیقا همون رفتار و اطلاعاتی که ما میخواهیم ارایه میدن.ولی شخص مورد نظر نیستن.

افسانه شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 10:17

سلام.‌من شنیدم روح احضار نمیشه و جن هست که حاضر میشه. وگرنه مگه روح میتونه مثلا استکان پرت کنه بشکونه؟ ابزاری برای انجام کار که همون بدن مادی هست نداره ولی جن میتونه.

شاید من نمیدونم.ولی تو اون فیلم گوست قدیمی که دمی مور توش بازی میکرد با تمرین میتونستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد