یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

سلامتی

سلام سلام.برگشتم.دیشب دکتر بودم.یه لکه کوچولو مثل خال روی کبدم دیده شد.دکتر میگفت احتمالا چیزی نیست.نگران نباش.من از اولشم نگران نبودم البته.همینجور گیگیلی گیگیلی کنان دارم پیش میرم.دیگه آب که از سر گذشت چه یه وجب چه صد وجب.دوستانی که قبلا این تجربه رو داشتن همش هشدار میدن مبادا چاق بشی.راست میگن.وزن همینجور داره بالا میره.یه خورده جلوش رو گرفتم. چون آدم همش توهم داره که ضعیف شده،لاغر شده . والا این بیماری یکی از حسن هاش همین لاغر شدن.اینم مفت بدم بره که دیگه خسرالدنیا والاخره شدم.اومده بودم یه چیزای دیگه بگم.اینهمه گزارش کار دادم.

خلاصه براتون بگم الان بحث یه کودک بیمار تو اینستا بالا گرفته.من با خودم عهد کردم روی موج های احساسی اینستا سوار نشم.ولی یادم رفت و یه ذره شدم.اگر دوست دارید تو ایستا بزنید #دلارا تا درموردش اطلاعات جمع کنید.یه عده میگن میشد با آزمایش ژنتیک مانع شد از تولد این کودکان بیمار.بله میشد.ولی الان این بچه بدنیا اومده.حکایت همون وقت هایی هست که یه کار اشتباه میکنید بعد طرف میگه دیدی،من که گفته بودم. خلاصه یکی از جنایت های مهم تاریخ مخالفت با غربالگری و آزمایش های قبل از بارداری و ابتدای بارداری هست.این اثرش بعد مشخص میشه.از اون سازهاست که صداش بعد در میاد.اومدم یه سلام کنم کلی شر و ور گفتم.خوبه نمیخواستم حرف حسابی بزنم.یه چیز دیگه هم بگم.این جا رو خیلی دوست دارم.اینستا گول زنک هست.عکس های خوش آب و رنگ داره.زرق و برق داره.باور کنید بیشتر مردم عکس ها رو میبینن لایک  میکنن میرن.ولی من آدم کلمه ای هستم.قربون معرفت شما.خواستم بگم دوستتون دارم.

نظرات 21 + ارسال نظر
قندک میرزا شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 14:43 http://Rahimtaefe.blogfa.com

سلام و هزاران درود بر شما
با آرزوی بهبودی سریع
من هم که سالیان سال است با وبلاگ سرو کار دارم و به
شهادت حاج گوگل هی رفتم و هی اومدم فقط وبلاگ را به بقیه ترجیح می دهم فقط کاش یکم اصلاحات وبه روزش می کردند
درود

سلام.بله.متاسفانه به روز نمیشه.شاید بخاطر استقبال کمتر.

سروش شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 04:25 http://javan202.blogfa.com/

چقدر زیباست یکدیگر را یاد کنیم

نه برای نیاز…

نه از روی اجبار

و نه از روی تنهایی

فقط برای اینکه ارزشش را دارد

به یاد دوست بودن ..[گل]

سلام.ممنون از نوشته زیباتون.

پرنسا شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 00:42

سلام بر مامان سهیلای دوست داشتنی
مواظب خودت باش

سلام بر دوست گلم.

یاسی شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 00:28

منم خیلی دوستت دارم سهیلا جان...

ممنون یاسی جان.

مینو جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 14:54 http://milad321.blogfa.com

سلامسهیلا جان.از ته دل دعا میکنم که سلامتی کاملت را به دست بیاری.
خوشحالم که روحیه خوبی داری.
در مورد غربالگری باهات موافقم.یکی از آشناهای ما هم بعد از به دنیا آوردن دو بچه که در سن چند ماهگی متوجه میشدند از نظر مغزی و جسم فلج هستند، فهمید که در خانواده شوهرش چنین مشکلاتی وجود داشته وایشان پنهان کاری میکرده.این بنده خدا بیست وچند سال دوبچه کاملا فلج و عقب افتاده ذهنی را مراقبت کرد تا وقتی فوت کردند.

سلام مینو جان.بله متاسفانه.با انجام آزمایشات ژنتیک میشه جلو این اتفاقات رو گرفت.

عمه خانم جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 09:52 https://amehkhanoom.blogsky.com

واقعا وبلاگ یک چیز دیگست
من موافق داستان ژنتیک هستم، چون یک پسرعمه داشتم که 5تا پسرمعلول و یک دخترسالم داشت، بنده خدا که فوت کرد چون خانمش بشدت بیمار بود، مجبور شدن به بهزیستی بدن و...
درسته ک اشتباهاتی دارن، اما حداقل از بدنیا اومدن بچه هایی با این مشکلات جلوگیری میشه، قبل از پدرومادر خود اون بچه ها گناه دارن، اونم تو این جامعه و امکانات
دوستتون داریم بانو

سلام.به همچنین.عمه خانم شیطون بلا.
بله.مشکلاتشون برای خودشون،خانواده شون،اجتماع .

نسرین جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 02:07 https://yakroozeno.blogsky.com/

سلام، سلام
یادم رفته بود بگم خیلی دوستت دارم.
وبلاگ را هم دوست دارم. حس می کنم گوشه ی دنجیه برام. هر کاری هم بخوام با خیال راحت و بدون سانسور کردن خودم توش انجام میدم. حرف می زنم، عکس میذارم، حتی به بعضیا فحش هم میدم و تا حالا قسِر در رفتم

راست میگی.گوشه دنج خودمونه. پاس میداریمش .منم خیلی دوستت دارم.

سمیرا(راحله) جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 00:00 http://Samisami0064.blogfa.com

داشتن روحیه تو بیماری خیلییییییی خوبه و

به بهبود هر چه سریع تر بیماری کمک میکنه...
خوشحالم که روحیه ت رو حفظ میکنی در همه
حال سهیلا جان

الهی بهترینها برای خودت و خانواده ی گلت

اتفاق بیفته
.
.
.
راستی امشب شب جمعه ست .خدا مادر گلت رو هم بیامرزه.قابل باشم الان براشون فاتحه میخونم.

ممنون سمیرا جان.خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه .ممنون به یادش بودی .

سمیرا(راحله) پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 23:55 http://Samisami0064.blogfa.com

من هم وبلاگ ودوست های وبلاگی رو خیلی دوست دارمدرسته .اینجا به دور از زرق و برقه و دوستان صاف و زلالن .
اینستا ندارم ولی یه چیزهایی شنیدم راجع
به این طفل معصوم .امیدوارم هیییچکس
بیمار نباشه ...خصوصا این طفل های معصوم و پاک که آدم جیگرش کباب میشه با بیماری بچه ها...

بیماری بچه خیلی سخته. خدایا ما رو با فرزندانمون امتحان نکن.

مامان فرشته ها پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 16:46

میدونی که من سالهاست اینستا رو حذف کردم بعد وقتی موقع پیاده روی از مطالب وبلاگ میگم خواهرام تعجب میکنن میگن مگه کسی هست که هنوز بنویسه میگم اره یه قشر نجیب که اصلا قصد خودنمایی ندارن و دلی مینویسنمنم واسه مریضها خیلی غصه میخورم الهی که حال همه در نهایت سلامتی و ارامش باشه

سلام بر مامان فرشته ها.دقیقا همینطوره که گفتی.

نسرین پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 03:11 https://yakroozeno.blogsky.com/

انار و آب انار برای کبد خیلی خوبه. اگه فصلش نیست رب انار بخور.
بنظرم الآن به فکر لاغر بودن نباش. ببین دکترت چی میگه. آدم به حرف اطرافیان گوش کنه مثل ملانصرالدین به سرش میاد.
امروز پستش می کنم.
من اینستا ندارم. وقتی مطلب مهمی باشه مهربانو بهم خبر میده. مثل همین پستش در مورد این طفل بیگناه.

سلام.ممنون.رب انار شیرین خیلی خوبه.یادآوری خوبی بود ممنون.

سمیرا پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 02:02

ما هم شما رو دوست داریم، ایی وِن مور

فال چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 22:48 http://semilife.blogfa.com/

راستش من از ترس دیدن خبرهای بد تقریبا تمام کانالها و تلگرام و اینستا و شبکه های دیگه رو محدود کردم و جز چندتایی کانال تخصصی در رابطه با نیازهای خودم هیچ خبر متفرقه ای رو نمیخونم. آدم واقعا دستش نمیرسه کاری کنه عذاب وجدان میگیره!
به قول یه روانشناسی، آدمهای این دوره اگر فقط یک روز در فضای مجازی بگردن به اندازه اتفاقاتی که یه آدم معمولی در تمام طول عمرش به طور طبیعی تجربه میکنه، حادثه میبینن و فراموش نکنیم که شاهد یک ماجرا قربانی اون ماجرا محسوب میشه.
وبلاگها حداقل خوندنشون طمانینه بیشتری میخواد و آدم میتونه انتخاب کنه چی بخونه چی نخونه. آدما تو وبلاگا حرف میزنن و نظر و فکرشونو بیان میکنن و جواب هم میگیرن، در حالیکه عکسها و فیلمها فقط حوادث و رویدادها رو بیان میکنن و هیچ فکر و رابطه دو طرفه ای در کار نیست
منم وبلاگ رو دوست دارم و دوستان وبلاگی برام عزیز هستن

همینطوره.خیلی خوشحالم آدمهای خوبی رو با وبلاگم‌پیدا کردم.

فرهاد چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 22:07 http://hamidfarhad.blogfa.com

سلام یکی ازفامیلامون پنج وشش وهفت وهشت ماهگی رفت غربالگری اول گفتن ستون فقرات نداره بعد دماغ نداره بعد.....بچه دنیا آمد سور ومور وگنده الان شده شلوغی خونه....غربالشون خرابه
هربارم یک ودویست میگرفتن خدارو شکر که به اونا اهمیت ندادن میگفتن سقط کن
ولی اثر استرس مادرو داغون کرد

چی بگم والا.شاید دستگاه ها درست نیست.ولی بدنیا اومدن یه بچه با بیماری خیلی سخته.تمام زندگی پدر و مادر زیر و رو میشه.

سهیلا چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 21:24

سلام همنام عزیزم
همینطور گیگیلی گیگیلی کنان برو جلو ☺️
انشالله همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه
نوشته های شمارو خیلی دوست دارم

ممنون.فعلا همینجوری گیگیلی کنان میرم.تا خدا چی بخواد.منم شما رو دوست دارم.

Safa چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 20:44 http://Www.mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

کاملا با نظرت در مورد وبلاگ نویسی موافقم .
مراقب سلامتیت هم باش .
برای دلارا هم از خداوند شفای خیر بخواهیم . خدا به داد دل پدر و مادر اون برسه . البته من به دنیای مجازی و این درخواست کمکها خیلی خوشبین نیستم .

منم به فضای مجازی توشبین نیستم.ولی گفتم آخرش این هست که پول رو میخورن در میرن.عیب نداره.این همه آدم خوردن و بردن.بذار یه بار هم اینا بخورن.

ونوس چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 17:11 http://calmdreams.blogfa.com

سلام خانوم گل
ان شاالله که همیشه سالم و سلامت باشی
اره دلارا من تازه دیدم خودمم استوریش کردم. الهی که دل پدر مادرش شاد شه.
چقدرم که نازه ماشالا

ان شالله خدا بهش سلامتی بده.به همه بیمارها.

مریم چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 14:28 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
الهی که به لطف خدای مهربون و به حق این ماه مبارک رمضان همیشه تنتون سلامت و از هر بلا و گزندی دور باشه الهی امین
من که اینستا رو کلا حذف کردم
و فقط تو وبلاگ فعالیت دارم و تو واتساپ برای تدریس

افسانه چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 14:19

سلام. منم شما و مطالبی که مینویسین رو دوست دارم.

لیلی چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 12:27 http://leiligermany.blogsky.com

دیدن کودک مریض سخته. هرچقدر هم کسی رو سرزنش کنی باز هم از غم انگیزی ماجرا کم نمیشه

واقعا.خیلی درناکه.کلا بیماری سخته.برای بچه ها سخت تر.

مهربانو چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 10:47 http://baranbahari52.blogsky.com/

عزیز منی سهیلا جونم . میدونی که تو اینستا فعالم ولی این کجا و آن کجااا .
رفاقت وبلاگی خیلی صورتی رنگه

واقعا.اینجا به دور از زرق و برقه.صمیمیت بیشتره.ممنون دوست خوبم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد