یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

توکل

#کتاب_کرونا_توکل


تو ایام عید دو تا کتاب ایرانی خوندم .آب‌نبات هل دار و آب‌نبات دارچینی .حتما بخونید .کلی هم خندیدم باهاش .

داشتم فکر میکردم چقدر بخاطر قرنطینه و کرونا خانواده مون به هم نزدیک شده. همش چسبیدیم نوک دماغ همدیگه .

دیگه این که به خدا نزدیک شدیم.خیلی زیاد. همش یا میگیم :انشالله بهتر میشی،انشالله خوب میشی،انشالله سبک گرفتی،یا میگیم خدا بهمون رحم کنه، خدا رحمتش کنه. 

این پیج های تبلیغ رژ لب رو میبینم .خنده ام میگیره.کدوم لب، ما که همش پشت ماسکیم.

عوضش فکر کنم لوازم آرایش چشم کلی رونق گرفته باشه .

خلاصه :

هر چه پیش آید خوش آید

ما که خندان میرویم.

نظرات 11 + ارسال نظر
سمیه شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:13

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
این دو تا کتاب یه جلد دیگه هم دارن ابنبات پسته ای که نمی دونم چرا منم خریدنی این دوتارو اول خریدم بعد دیدم سه جلده اتفاقا فک کنم جلد دومش هم باشه یعنی ماجرای ازدواج خواهره و ... تو همین جلد دو بعدم خوبیش به اینه که یه جوری تموم شد که انگار ادامه داره من انقد پارسال عید تو اوج کرونا خوندن این کتاب حالمو خوب کرد که تو اینستا به نویسند ه اش پیام دادم و تشکر کردم

چه خوب.فکر میکردم دو جلده. ممنون.منم حالم خیلی خوب شد.

مهربانو شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:31 https://baranbahari52.blogsky.com/

سهیلا جون کتابی که گفتی مثل عطر سنبل عطر کاجه؟ من اون کتاب رو خیلی دوست داشتم الان اسمش گفتی اون برام تداعی شد.
منم باوجودی که ماسک میزنم همچنان رژ رو میزنم .. انگار هیتمه اصلا

سام مهربانوی گلم.من شدم ماهی گلی،امروز یه چیزی میگم فردا یادم میره.کتاب زیاد خوندم این مدت.الحمدلله یادمم نیست.نمیدونم کدومشه .رژ لب بزن گلم.انقدر دوست دارم خانم هایی که آرایش دارن .

مامان فرشته ها جمعه 10 اردیبهشت 1400 ساعت 13:28

ریمل و فرمژه دارم سهیلا جون امون از تنبلی اخ خیلی تنبلم اما جدای از شوخی چشمهام حساس هست و خارش شدید میگیرن حالا چشم ریمل شده رو که بخارونی دیگه حدس بزن چی میشه

نمیشه.اگر حساس باشی سخته.

نسرین دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:27 https://yakroozeno.blogsky.com/

خوبی سهیلا جان؟

سلام نسرین جان .خدا رو شکر خوبم.

مامان فرشته ها یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 ساعت 00:23

من زیر ماسک رژ میزنم واز این طریق ماسکم در منزل قابل شناسایی هست حالا قبل کرونا اینقدر مقید به زدن رژ نبودما از ارایش چشم هیچ هنری بهم ارث نرسیده مژه های بلند افتاده دارم ایقد دلم میخواست فردار بودن. حالا چی میشد خدا کمی واسه ما هم وقت میذاشت والله

سلام.ماسکت رژی نمیشه؟برای مژه ها که هم فرمژه هست هم ریمل .چرا کوتاهی میکنه دوست گلم .

یاسی چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:22

راست میگی سهیلا جان
هممون شدیدا خداشناس شدیم
این کرونا دلهای خیلی از ما ها رو نسبت به خداوند و عبادتش مایل کرده..اتفاقا یکی از دوستانم توی قسمت لوارم آرایشی یه فروشگاه بزرگ کار میکنه...اونم میگه هر چی فروش ماتیک و خط لب کم شده ..عوضش تا دلت بخواد همه سایه و خط چشم و ریمل میخرن..

سلام.بله.چسبیدیم به دامن خدا.
آره دیگه.همش شدیم چشم.

فال سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 19:37 http://semilife.blogfa.com/

افسوس بزرگیست چه رژ بزنی چه نزنی!
من شرایطی که کرونا درست کرد رو دوست نداشتم اما تازه فهمیدم چقققدر بهش نیاز داشتم!
غیر از تعطیلی باشگاه تقریبا ضرر خاصی برام نداشت. سری بعد که دوستان دانشگاهی رو میبینم دو سال گذشته! ولی من اصلا توقع ندارم تغییری کرده باشن! اونوقت خودم حداقل از نظر پوشش و آرایش در حد المپیک تغییر کردم، میترسم برگردم اونایی که دوستم بودن فراری بشن

نه بابا.دوستی که بخاطر ظاهر فرار کنه بذار بره.اصل از دیده پنهان است.شازده کوچولو میگفت.

عمه خانم سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 19:31 https://amehkhanoom.blogsky.com

فقط رژلب و محبت خونوادگی و دینداری

آره دیگه.همش با هم.فیلسوف شدم در دوران کرونا.

نسرین دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 15:38 https://yakroozeno.blogsky.com/

عالیه. منهم چندتا کتاب خوندم. خیلی خوب بود.

اون قسمت روژ لب خیلی جالب بود

کتاب های عیدم خیلی خوب بودن.

مریم دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 15:02 http://mabod. blogsky.com

سلام
ممنون بابت معرفی کتاب
یکی از آثار خیر کرونا همان بودکه توکل و اعتقاد انسان ها به خدای مهربون رو قوی تر کرد کرونا در کنار شر خیرهایی هم داشته که یکیش باعث قوی شدن اعتقادمان به خدا ی مهربون و دیگری اینکه اعضای خانواده بیشتر از قبل قدر کنار هم بودن رو می دونند

بله.اینجوری هم هست.

safa دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 14:54 http://mano-tanhae-va-omid

آفرین به شما ما رو هم خندان کردی
واااای من که همش سرم تو گوشی هست . کلی کتاب نخونده دارم . باید برنامه ریزی کنم .امیدوارم موفق بشم برای این کار

انشالله همیشه لبخند به لب باشید .شما دقیقا درک میکنید من چی میگم.محبت خانوادگی موج میزنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد