یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

شمعدانی

سلام.قدیما حوض آبی بود و گل های شمعدانی اطرافش.تو فصل بهار فکر میکردی رسیدی به بهشت .

زمان ما یه خانواده شمعدانی هم بود که بامزه بودن.اومدم یه چی دیگه بگم.دوستان ،رییس روسا،همسران مهربانان .تو رو خدا کارت هدیه ندید به کسی.کارت رو میدید، طرف بیچاره میشه.باید بره دویست تومن،دویست تومن از بانک اصلی پول نقد بگیره،اگر خرید کنه و خورده باقی باشه ،میمونه تو کارت،دیگه نمیشه گرفت .یه بار رییسم میخواست برای همسرش کارت هدیه بگیره. با کلی پز و افتخار داشت تعریف میکرد بنده خدا،گفتم همون پول رو چک پول کن بذار تو پاکت بهش بده .کارت هدیه،هدیه اش برای بانکه،زحمتش برای خانمت .یه نامه گوگلی هم براش بنویس. بعد هم کارتش میشه زباله .چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی .

همین دیگه. بقیه جاها آباده ،فقط مشکل کارت هدیه بود که براتون گفتم.مواظب خودتون باشید آل نبرتتون .

البته کارت هدیه داستان داره.تو اینستا نمیشد بگم.اینجا تو پست بعدی میگم براتون.

نظرات 6 + ارسال نظر
فال پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 21:09 http://semilife.blogfa.com/

راهش اینه که برید مغازه خرید کنید و کل مبلغ کارت رو از دستگاه پوز بکشید و مابه التفاوت رو نقد از صاحب مغازه بگیرید
البته من هر وقت با کارت رفتم یه چیزی خریدم که بیشتر از مبلغ کارت بوده و مجبور شدم یه چیزی هم دستی روش بذارم

راستی این عبارت آل بردن رو قدیما برای زنان زائو که بعد زایمان غش میکردن به کار میبردن. البته که هممون در خرج و مخارج زندگی آل بردتمون

بله.آخه کدوم خرید. منظورم همین آل امروزی بود

نسرین پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 15:46 https://yakroozeno.blogsky.com/

چه کارت های بدی!!!
کارتای ما اینطوری نیست، ده تومن هم خرج کنیم صد و نود تومنش می مونه. بعد اگه خواستیم بیشتر یا کمتر... فقط بعضیاش سه ماه بیشتر مهلت نداره.
فکر می کنم درستش هم همین باید باشه.

خیلی بد هستن نسرین جان.فقط به نفع بانک هست.

سمیرا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:36

خدایی قشنگ و بامزه بود

ممنون.لطف دارید .

عمه خانم چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:25

اگر از اپلیکیشن باشه خوبه بانو، اما پول هدیه دادن هم کمک به قطع درختهباید سعی کنیم تو مصرف کاغذ صرفه جویی کنیم

کارت به کارت بهترین حالت هست.نمیدونم چرا دریغ میکنیم.

taraaaneh چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 00:21 http://taraaaneh.blogsky.com

نکته عملی جالبی بود. فقط من ارتباطش رو با گل شمعدونی و خانواده شمعدانی نهفمیدم.

کلا نوشته های من رد گم کنی هستن .اول یه چیزی میگم بعد میرم سراغ حرف اصلی .میخوام گولتون بزنم تا آخر بخونید.

طیبه سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 16:04 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام سهیلاجان
فکر کن که تو سطح مالی خانواده ی ما کسی بیشتر از ۲۰۰ یا ۳۰۰ کارت هدیه داده یا گرفته باشه به همدیگه!!!
تازگی ها هم که اگه قرار باشه پول به هم کادو بدیم برای هم واریز می کنیم با همون اپلیکیشن ها و رمز دوم
همه مون شماره ۱۶ رقمی همدیگه رو داریم، ۱۶ رقمی دوستان صمیمی رو هم داریم
برای مناسبت تولد و این چیزا خیلی راحت شدیم
برای چندنفر کم بضاعت هم که کمک مالی داریم ،اونهم کارت به کارت هست.
اداره ی ما گاهی به ما کارت هدیه میده به یه مناسبتی در حد ۲۰۰ یا ۳۰۰ که من معمولا نگهش نمی دارم و می بخشم به همون بی بضاعت هایی که می شناسم یا هدیه میدم به مامانم ،من به همون حقوق کارمندی قانعم

چه کار خوبی میکنید طیبه جان.حرف منم همینه.هزار تا راه هست.چرا کارتی که بعدش هم بره تو زباله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد