یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

و اما کارت هدیه....

سلام سلام اومدم داستان کارت هدیه رو براتون تعریف کنم.یه متل داشتیم قدیما،زمان بچگی ما،دویدم و دویدم،سر کوهی رسیدم،دو تا خاتونی دیدم،یکیش به من آب داد،یکیش به من نون داد،خلاصه هی آب رو میده به فلانی و یه چی دیگه میگرفت و اونو میداد به بهمانی و همینطور تا آخر.

قبل از عید یه بنده خدایی یه کارت هدیه عیدی داد به پسر بزرگه.اونم به من بدهکار بود .داد به من.منم هر چی فکر کردم دیدم از خونه بیرون که نمیرم.خرید اینترنتی هم که نمیشه کرد.دیوار همسر هم که از همه کوتاهتره،دادم به همسر گفتم مبلغ رو بریزه به کارتم.ریخت.رفته بود پول نقد بگیره از بانک مربوطه، کارتش رو خورد نامرد . یعنی ۲۰۰ تومن رو که نداد هیچ،کارت رو هم خورد.رفت از بانک گرفت ،گفتن هنوز پول تو کارت واریز نشده .هیچی دیگه .اومد خونه .فرداش خبر دادن پول واریز شده.همسر هی رفت ۲۰۰ تومن ۲۰۰ تومن گرفت.تموم که شد برد ریخت به حساب خودش . آخه این جور هدیه دادن هست . دقیقا داستان همون دویدم و دویدم شد .یعنی این وسط فقط همسر بیچاره راه قرضی داشت .

نظرات 12 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 02:02 http://milad321.blogfa.com

من هم از کارت هدیه به یک دلیل دیگه ، خاطره خوبی ندارم.پسر کوچکم که ازدواج کرده بود ، یکی از اقوام خیلی نزدیک ، در مراسم شرکت نکرده بود.بعد از مدتی تماس گرفت که کارت هدیه تهیه کردم به پسرت بگو بیاد بگیره.خیلی اوقاتم تلخ شد .گفتم باشه خدمت خودتون.
اسم کارت هدیه که میاد ، یاد این جریان میافتم.

سلام مینو جان.بیاد بگیره؟هدیه دادن این مدلی؟

مهربانو شنبه 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:06 http://baranbahari52.blogsky.com/

بنده خدااا

والا.برنامه عیدمون بود.

مامان فرشته ها جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 17:28

نه منظورم اینه اون کارت رو‌برا مخارج روزانه و خرید میزاریم معادلش از همراه بانک خودمون میریزیم به حساب بچه ها البته شهر ما کوچیکه و ازدحامی معمولا تو فروشگاه ها نیست

گفتم.نمیشه.خوب اگر یه مقدار خورده بمونه نمیشه کشید.

مامان فرشته ها جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 00:04

ما کارت هدیه رو میبریم فروشگاه خرجش میکنیم بی دردسر بعد مبلغ کارت رو اگه برای بچه ها باشه به کارت دائمی اش انتقال میدیم

در حال حاضر فروشگاه رفتن یه کم سخته.به جز در موارد ضروری.انتقال کارت به کارت میکنید؟باید بازم از عابر بانک خودش باشه.

نگین پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:41 http://www.parisima.blogfa.com

شاید کارت هدیه کادوی شیک تری باشه ولی پول نقد استفاده اش خیلی راحت تره .. منم از این بلاها زیاد سر همسر جان آوردم

کرم ثمین منم استفاده میکنم خیلی راضی هستم و خوب جواب میده..

دیوارشون کوتاهه نگین جان.
ثمین خیلی خوبه.

نسرین پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 03:13 https://yakroozeno.blogsky.com/

شکنجه همراه با اعمال شاقه!

غزل سپید پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 00:21

ای خدا چه وضعی بوده.

واقعا.خنده دار بود.

فال چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 23:39

همینکه یه مو از خرس بکنین غنیمته بیشتر به کارت هجران شبیه بود تا کارت هدیه

برای فاطمه هم پماد کلوبتازول 0.05 درصد رو پیشنهاد میکنم که به مدت یک هفته روزی دو سه بار روی ضایعات بمالن. و حتما ضد آفتاب استفاده کنن.

به قول شما اوسرین محصولات خوبی داره، شخصا نور آفتاب بهم بخوره سریع پوست دستم اگزما میشه برا همین از لوسیون ضد آفتاب بچه‌ها با spf50 مارک اوسرین استفاده میکنم
تنها مشکلش که اتفاقا بعضیا دوست دارن، براق شدن پوسته. خیلی سبکه و نمیماسه به پوست و ماندگاری بالایی داره
و از همه مهمتر حجم بالاشه. پارسال 120 خریدم هنوز نصف نشده البته بخاطر کرونا رفت و آمدم خیلی محدودتر شده پس مصرفم کم بوده.

اون حجم بالاش خیلی عالیه.کرم که به پوست بخوره کمه،یا سخته پیدا کردنش.بزرگ که باشه تا یه مدت خیالت راحته.

سمیرا چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:08

مرسی که گفتین، باعث شد من به این نتیجه برسم که بهتره کارت هدیه کادو ندم

ممنون.یادت بمونه.

taraaaneh چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:07 http://taraaaneh.blogsky.com

چه پر دردرسر. زمانی که من ایران بودم چیزی بنام کردیت کاردت و کارت هدیه و .. وجود نداشت
الان بیام ایران همه چیز یک عالمه تغییر کرده

آره.شما فقط دلار کادو بده لطفا.

مریم سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 23:56 http://mabod.blogsky.com

سلام
چقدر همسر بنده خدا بدو بدو کرد ولی بازم خدارو شکر که حداقل آخرش پول رو ریختند
الهی که دیگه هیچوقت این قضیه تکرار نشه براتون

ممنون.آره دیگه .فقط اون بیچاره هی باید میرفت عابر بانک همون یه بانک.

فاطمه سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 23:43

سلام سهیلا جان.
من سوالی ازت داشتم.
یادم یکی از پست ها راجع به مشکلات پوستی دست بود که دچارش شده بودی. اگزما/قرمزی و خوشکی پوست/در نهایت زخم شدن و خون اومدن.
میشه لطف کنی و بگی دقیقا از چه کرم ها و محصولاتی استفاده کردی؟
یادم نوشته بودی که دستات الان خیلی خوب شدن.

من از کرم ثمین استفاده میکنم.
یک دوره ای هم زیر نظر پزشک پوست بودم که خب بی خیالش شدم :(

سلام.دکتر زیاد رفتم.دارو زیاد مصرف کردم.پماد ثمین خوبه.فقط باید کرم های متفاوتی مصرف کنی.الان یادم نمیاد.پوست عادت میکنه به مصرف یه مدل کرم.دیگه جواب نمیده.یادم اومد.بهترینشون اوسرین ده درصد بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد