یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

دو تا خسته و در به در

خوب همسر همچنان نفس نداره.سرفه هم کم و بیش.ولی بخاطر داروی رمدسیور قند بالا،فشار بالا.خلاصه در هم و برهم.تعطیلی.دکترش نیست.

پسر کوچیکه هم فکر کنم گرفته.همش چشمم بهشه.خلاصه که خدا رحم کنه.ولی به اندازه یه سفر نامه حرف دارم.بذارید از این کویر وحشت رد بشم.بگم چه خبره.

نظرات 10 + ارسال نظر
صفا پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 19:30 http://Mano-tanhae-va-omid

انشالله که به سلامتی این دوره رو میگذرونید و بزودی خبر خوش سلامتی رو می نویسی . دیگه باید صبور بود بلایی هست که دامن جهان رو گرفته و باید صبورانه و با حوصله باهاش مقابله کرد .

ان شاءالله. بد بلایی بود.

دادو چهارشنبه 27 مرداد 1400 ساعت 14:47

سلام
انشاءلله بزودی رفع کسالت شده و حال همه تان خوب بشود ...

ممنون.

M سه‌شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 18:12

سهیلا جان امیدوارم هرچه زودتر همسرتون سلامتی کامل شون رو به دست بیارن و همینطور پسرتون
منتظر این خبر خوب هستم

ممنون دوست عزیزم.

سمیرا سه‌شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 12:26

این مدت که نبودین جای خالیتون احساس میشه، امیدوارم هر چه زودتر همگی به سلامت و آرامش برسید، ما هم مشتاقانه منتظر حرفاتون هستیم

ممنون سمیرا جان.اندازه یه سفر نامه حرف دارم.

طیبه تی تی دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 21:41 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

ایشالا که به سلامتی این روزا رو پشت سر می گذارید سهیلاجان
و می آیید از سلامتی و نشاط مجدد و اوضاع خوبتون برامون می نویسید
منتظریم

ممنون طیبه عزیز.

Sattar دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 14:21

دعا میکنم برای شما
سلامتی را و صحت را
فاالله خیرأ حافظا و هو ارحم الراحمین

ممنون.همچنین برای شما.بهترین آرزوها رو براتون میکنم.

افسانه دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 11:08

امیدوارم همسر و پسرتون زودتر حالشون خوب بشه. خیلی مراقب خودتون باشین. ما یک ماه پیش گرفتیم و واقعا سخت بود

ممنون.واقعا پوستمون کنده شد.

لیلی دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 10:25 http://Leiligermany.blogsky.com

واقعا روزهای بیماری سخت و کش آور هستند. تا مدت ها اثرش بر روان آدم باقی می مونه .ان شالله زودتر خوب بشید

ممنون.دعا میکنم تمام بیماری ها خوب بشن.

مریم یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 22:47 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلاجان
دعاگوی همسر گرامی و پسر عزیزتون هستم الهی که به زودی خبر سلامتی و عافیتشون رو بدید

ممنون مریم جان.

زری.. یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 20:28 http://maneveshteh.blog.ir

امیدوارم زودتر سلامتی را بدست بیاره شوهرتون و پسرتون هم اگر مبتلا شده سبک رد کنه. مراقب خوتون باشید.

ممنون زری جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد