یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

من و کرونا ۱

یادمه شنبه بود،همسر اومد گفت یه کم تب دارم.مثل برق از جام پریدم.فهمیدم شتر کرونا دم خونه مون خوابیده.سریع فرستادمش درمانگاه.خوب پزشک عمومی معاینه کرد حسابی و با توجه به عفونی بودن سینوس ها آنتی بیوتیک و یه مشت داروی عمومی نوشت و برگشت منزل.یه کم پرس و جو کردم دیدم باید به پزشک عفونی مراجعه کنیم.جالبه قبلا فکر میکردم پزشک عفونی یعنی چی؟ خوب آدم هر جاش عفونت کنه میره همون پزشک.مثلا چشمش عفو نت کنه،میره پزشک متخصص چشم.گوشش عفونت کنه دکتر گوش و حلق و بینی.پزشک عفونی دیگه چیه. تا کارمون گره خورد به کرونا. سه تا پزشک عفونی در اطراف پیدا کردم.اولی یه آقای مسنی بود،مطب هم شلوغ،جای کوچک.آخه پدر آمرزیده،شما که عفونی هستی چرا.

خلاصه با کلی چک و چونه زدن نشستیم دو ساعت تا ویزیت بشیم.رفتیم تو و پزشک مثل این که با جزامی طرف باشه از دور و با احتیاط برامون سی تی نوشت و یه مقدار دارو.

دوباره برگشتیم خونه.تب همسر گاه و بیگاه شده بود.

دو روز داروها رو خورد. از ترسم دوباره رفتیم پیش همون دکتر.

جواب سی تی رو هم بردیم.گفت هنوز ریه درگیر نشده.داروها رو بخوره یه هفته دیگه بیاد.یعنی حتی یکبار هم گوشی نگذاشت وضعیت ریه ها رو ببینه.من پزشک نیستم ولی پزشک زیاد دیدم.پزشکی که به بیمارش دل نده اصلا تو کتم نمیره.البته همون سری اول فاواپیر هم داده بود.

فعلا تا این جا باشه تا براتون بگم.

نظرات 8 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 30 مرداد 1400 ساعت 00:19

عزیزم مراقب خودتون هم باشید و اگه وقتی دست داد حتما استراحت بکنید عزیزم

ممنون.سعی میکنم.

فال جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 17:03

خداقوت اساسی

گفتین به پسرکوچیکه مشکوکین، خوبن؟

من باشم برای آقایون معیار کمرباریک بودن دکتر رو هم در نظر میگیرم، حرف خانوم دکترای کمرباریک برای آقایون دوانخور بدجوری بُرو داره
پرستار هم که دیگر بماند

دقیقا ربط به دور کمر داره

Mani جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 02:58

سلام سهیلا جان
خدارا شکر که بهترند.

ممنون.

صفا پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 19:34 http://Mano-tanhae-va-omid

انشااله که حالا دیگه هر دوشون کامل خوب شدن . انشااله که بلا از همه دور باشه .

هنوز که نه.کامل خوب نشدن.کرونا خیلی عوارض داره.

طیبه تی تی پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 11:38 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام سهیلاجون
من به مدد اینکه زیاد کارم به دکتر میفته ،قبل از شیوع کرونا هم می دونستم دکتر عفونی یعنی چی و البته اینکه خیلی خیلی هم مهم هست ، تشخیص خیلی چیزا به متخصص عفونی برمی گرده،البته همون رو شاید یه متخصص داخلی هم بتونه تشخیص بده ولی مهم این هست که دکتر عفونی با ویزیت اولیه ،میدونه چی برات بنویسه،چه آزمایش، سونو، یا ....هرچیز دیگه ای

سلام طیبه جان.واقعا مهم هستن.من نمیدونستم.

عمه خانم پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 11:14

سلام بانو
خدا را شکر که بهترن، انشاالله پسرکوچیکه هم رد میکنند، شما خیلی نراقب خودتون باشید.

ممنون گلم.

مریم چهارشنبه 27 مرداد 1400 ساعت 22:23 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
امیدوارم تا الان همسر و پسرتون بهتر شده باشند
دعاگوشون هستم حسابی

همسر بهتره.پسر وسط راه.

ربولی حسن کور چهارشنبه 27 مرداد 1400 ساعت 21:21 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خداروشکر که فعلا بهترن

ممنون.به دعای شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد