یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

من و کرونا ۲

خوب براتون بگم همسر در حال بهبودی هست.ولی باید ببینیم این مدت چقدر آسیب به قلب و چشم وارد شده.نمیدونم گفتم یا نه.با تزریق دو دوروز رمدسیور قندش رفت بالای ۴۰۰.و تا پایین آوردیم.نمیدونیم چی شده.کرونا به شدت موذی هست.میگرده نقطه ضعف پیدا میکنه و ضربه میزنه. از همون اول یه عده گفتن این بیماری برای این ساخته شده فقرا رو از بین ببره.اولش موافق نبودم.چون از دم میکشت، پیر و جوان و دارا و ندار نمیشناخت .

ولی الان به چشم میبینم وقتی پول داری،میان تو خونه برات آزمایش میگیرن،بعد دکتر و پرستار میاد تو خونه برات دارو میاره و تزریق میکنه، نفس کم میاری ۵۰ م میدی دستگاه اکسیژن ساز میخری.بعد هم خوب میشی.

کسی هم که پول نداره،محکوم میشه به مردن.البته همیشه همین بوده.حرف امروز و دیروز نیست.انگلیسی ها یه ضرب المثل دارن میگن money talks

پول حرف میزنه.حالا هم همینه.احتمالا یه عده از خدا بی خبر این ویروس رو ساختن،برای منفعت خودشون،دستگاه اکسیژن ساز چینی،واکسن چینی،دارو چینی. چی بگم.روال این دنیا همینه .

من و پسر کوچیکه هم داریم دوران خودمون رو میگذرونیم.من همرا با سرفه و پرچ و پرچ،اونم با سردرد .

چندین دکتر عوض کردم تا رسیدم به آخرین دکتر که نجات دهنده بود.تو یه پست جدا براتون میگم .

مواظب خودتون باشید.

نظرات 8 + ارسال نظر
فال سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 20:15

دختر همسایه بغلی گرفته اونم با سردرد و سرفه!

بله یه واقعیته که پول بر هر درد بی درمان دواست...
اقوام پدری هم بواسطه شرکت در مراسم ختم یکماه پیش، همه از دم گرفتن و بعضیا سه هفته آی سی یو بودن تازه دیروز مرخص شدن.

سلام فال عزیز.بله شوخی نداره.در محل شلوغ بری میگیری.حالا میخواد ختم باشه،هییت باشه یا عروسی.ان شالله که همه عاقبت بخیر باشن.

تیلوتیلو سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 09:27 https://meslehichkass.blogsky.com/


خدا را شکر که شما جزو پولدارها بودین و حالتون خوبه
الحمدلله
براتون یه عالمه آرزوی خوب خوب دارم
الهی که این بیماری از بین بره و همه مردم جهان از دستش رها بشن

سلام تیلو جان.ما حالمون بد نیست زنده ایم.و البته جزو وسطی ها.هر بار دکتر رفتیم و دو ساعت تو نوبت نشستیم.دارو رو ۷ ساعت تو صف ایستادیم گرفتیم.کپسول اکسیژن پر کردیم و بردیم و آوردیم.و خوشبختانه هنوز زنده ایم.ممنون از دعای خوبت.

ترنج سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 09:20 http://khoor-shid.blogsky.com

امیدوارم که زودتر خوب بشید و همسرتون هم عوارض زیادی نداشته باشند.

ممنون.ان شاالله

ترانه سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 06:32 http://taraaaneh.blogsky.com

خدا رو شکر که آقای همسر رو به بهبودی هست. امیدوارم بزودی کاملا خوب بشه و عارضه ای هم بجا نمونده.
برای تو و پسر کو چکه هم آرزوی سلامتی سریع دارم.

اون سریعش خیلی خوب بو د.ممنون.

پرنسا دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 21:58

سلام ای بابا ناراحت شدم.الهی تنتون سالم باشه .بلا از شما و خانواده به دور باشه انشالله.
خدا رو شکر دکتر خوب پیدا کردید.
دکترای عفونی درمانگرای بیماران ایدزی و مالاریا و بیماری هایی که عفونت تو خون پخش میشه هم هستن.
یکی از بستگان من چند سال پیش بعد از یه عمل جراحی سنگین دچار تب و لرز شدید شد طوری که دو نفر آدم هم نمیتونستن زیر پتو نگهش دارن دکتر خودش متوجه نمیشد خدا روشکر یه دکتر خوب عفونی پیدا کردیم و درمانش کرد.
خدا از این دست دکترای با مسئولیت رو زیاد کنه

منم یاد گرفتم پرنسای عزیز.واقعا خدا رو شکر زنده مون کرد.با حداقل خسارت گذشتیم.

صفا دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 18:17 http://Mano-tanhae-va-omid

انشااله که بلا ازتون دور هست . نگران نباش با مصرف مرتب دارو حتما حالتون خوب میشه.

ممنون.ان شالله.

مریم دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 16:46 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
الهی که فقط خدا با دستهای پرتوان و معجزه گرش شر این ویروس رو از کل جهان کم بکنه الهی امین
خدای مهربون رو بی نهایت بار شکر که همسر بهترند و الهی که عوارض هم به جا نمانده باشه و اگر هست کم و خفیف باشه و زودی خوب بشه
و شما و گل پسر هم به زودی سلامتی کاملتون رو به دست بیارید
الهی امین

ممنون مریم جان.الهی آمین.

M دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 15:48

چرا از من و کرونا ۱ به من و کرونای ۳ رسیدین ؟! پستتون پاک شده چون من قسمت دوم رو نخوندم

خداروشکر که خوب هستید همگی امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده باشید

سلام.خوب شد گفتی.نه بابا.الان درستش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد