یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

من و کرونا ۴

دوستان،یک نکته کنکوری درباره این کرونا دلتا که هیچ کس بهتون نمیگه،ولی من رایگان بهتون میگم.این هست که،

این مدل نامرد بهتون مصونیت نمیده.یادتونه قبلی پادتن و مصونیت دو تا شش ماه میداد.این یکی زل میزنه تو چشمتون دوباره گازتون میگیره.

من با همسر گرفتم.سبک.در حد خارش گلو و سنگینی سر.سر ده روز هم با یه دل‌درد و اسهال تموم شد.یه هفته بعد پسر کوچیه گرفت.عطسه و آبریزش ‌و سرفه و سردرد.منم باهاش گرفتم.در واقع الان دارم دوره دوم رو میگذرونم.

خلاصه مصلحت آن است که اصلا نگیرید.

نظرات 10 + ارسال نظر
طیبه تی تی یکشنبه 7 شهریور 1400 ساعت 17:22 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام سهیلاجون
والا فکر نکنم هیشکی راضی باشه کرونا بگیره، منتها اونه که همش دلش می خواد ما رو بگیره،آخه جذابیت تا این حد،دوباره گرفتتت،چقده جذابی تو آخه

سلام طیبه جان.دیگه همه رو برق میگیره.من رو چراغ نفتی.دوبار آخه.تازه بار دوم با ازدست دادن کامل بویایی و چشایی.انصافه.

مامان فرشته ها یکشنبه 7 شهریور 1400 ساعت 10:35

یه دوست دارم این بنده خدا انواع اقسام بیماریها داره روحیه اش عالیه بهش میگم واقعا به علم خدمت کردی چون همه داروهای جدید روش امتحان میکردن مواظب خودت باش سهیلای عزیزم

سلام.طفلک.چه صبری داره.ممنون گلم.

شینسه پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 17:00

سلام سهیلا جان منم از اولی که کرونا اومد سفت و سخت رعایت کردم و هیچ جا نرفتم دوز اول واکسنم رو زدم دو سه روز مونده به دوز دوم بالاخره دلتا اومد سراغم . دوز دوم که موند هیچ دلم خوش بود بعد از اونهمه سختی بیماری لااقل یک مدت پادتن و ایمنی دارم که اینجور که معلومه این امید هم به باد رفته برای خودت وخانواده سلامتی آرزو میکنم

ممنون.حالا البته شک کردم.نکنه پادتن تولید کنه.نمیدونم والا.من که دو بار گرفتم.

سمیرا پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 01:37

فال چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 23:33

مسئله اونجاست که ما کرونا رو دور انداختیم، اونه که عاشق دلخسته س، ول کن نیست. هر بارم با یه ارادت جدید تشریف میاره.

بله همینطوره.کجا بره بهتر از این جا.

منجوق چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 22:22 http://Manjoogh.blogfa.com

سگ تو روح دلتا برینه

واقعا.خاک بر سرش .تازه تازه خواهر زشتش داره میاد.

صفا چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 20:03 http://Mano-tanhae-va-omid

عجب پس باید دیگه بهش عادت کنیم . من که دیگه خسته شدم از اینهمه مراعات کردن ، مهمونی و سفر نرفتن و....
دیگه باور کن خیابونها رو از یاد بردم مثل یک زندانی میمونم که سالهاست آزادانه نچرخیده .
خدا خودش به دادمون برسه

شهر باید به کرونا عادت بکند.
بله باید عادت کنیم به زندگی با کرونا.

M چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 15:04

فک کنم اینم من و کرونای ۴ هست

راست میگید،والا از قبل هم هوش و حافظه درست و درمونی نداشتم.دیگه آباد تر هم شدم.الان درستش میکنم.

مریم چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 14:54 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
ولی شنیدم که قرار به زودی دوز سوم واکسن بیاد که در برابر این کروناهای جهش یافته هم اثر دارد

سلام.
شاعر میگه:زلیخا گفتن و یوسف شنیدن
شنیدن کی بود مانند دیدن
تا ببینیم.

فریبا چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 10:49

سلام سهیلا عزیز
خیلی متشکرم از اطلاعات.من سه بار کرونا گرفتم با همه احتیاط.دلتا هم گرفتم .ریه ام فیبروز شد که هنوز خوب نشدم.باید احتیاط بیشتری کرد.

ای وای،فریبا جان،چرا آخه.
مواظب خودت باش.کی این همه گرفتی؟
دلواپست شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد