یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

من و کرونا

میگم،حالا که بو و مزه نمیفهمیم،به درجات بالای عرفان رسیدیم.غذا میخوریم که سیر بشیم.دیگه مهم نیست چی.وقتی کباب و نون و پنیر یه مزه بده.دیگه خاصیت وجودیش از بین میره.مثلا امروز دو تا کدو سرخ نشده ریختم قاطی گوشت.تبدیل شد به خورش کدو.سالم و بهداشتی.باید از این فرصت استفاده کنم به سالم خوری عادت کنیم.و البته راحت تر هم هست.

نظرات 9 + ارسال نظر
پرنسا شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 16:07

من میترسم این دو طفل معصوم رو با سالم خوری بکشی

هلاک شدن همه.

صفا چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 22:31 http://Mano-tanhae-va-omid

چه خوب . این هم از محاسن کرونا

فال سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 22:48

حالا من کلا از وقتی یادمه غذا کم نمک میپختم. دقیقا از وقتی کرونا گرفتم نمک غذاهامو به اندازه میریزم و گاهی حتی متهم به شوری میشه. از دست دادن چشاییم باعث شد بفهمم بقیه از دست غذاهای من چی میکشن، کار به جایی کشیده که از بی نمکی غذام دفاع میکنم، میگم شور نیست تنده، شور نیست ترشه خلاصه کرونا دستمو نمکدون کرد
ولی هنوزم غذاهام کم چربه و کم آب.

واقعا،یعنی مزه شوری رو فقط نمیفهمی،عجب.حالا من همش میگم نمک کم بریزم.اینا که متوجه نمیشن.ترشی کم بریزم.اینا که متوجه نمیشن.پاک خلاصه دستپختم به فنا رفته.

طیبه تی تی سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 21:54 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام سهیلاجان
من از سال ۹۷ چشاییم رو از دست دادم ،البته به سختی و با گذشت زمان زیاد،تقریبا ۵۰ درصدش رو شاید به دست آوردم دوباره
اما هنوز چیزای شیرین تو دهن من تلخ هستن، اینجوری که مثلا هرچی شیرین تر، تو دهان من تلخ تر
ولی با این وجود من هنوز نون خامه ای رو عاشقانه می خورم ، هرچند خیلی تلخه و تلخیش رو‌ احساس می کنم واقعا
اما در مورد بستنی این مشکل رو ندارم، تلخ نیست
اینم یه تجربه بود ، گفتم اینجا بنویسم
البته چشایی من به علت عوارض داروییم از بین رفت، می گفتن پرزهای زبونم از بین رفته انگار و احتمالا سالها طول می کشه برگرده

آخی.چه سخت.ان شالله بر میگرده.طیبه جان من مثل گربه های شیطون هستم.تو هر وضعیتی بازی میکنم باهاش.حالا هم تجربه جدیدیه.فارغ از مزه

منجوق سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 19:00

بهترین فرصته برا وزن کم کردن

بعیده.در اثر ضعف همش در حال خوردن هستیم.یا خوابیدن.

مریم سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 16:06 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
پس پیش به سوی سالم خوری و طبیعی خوری واز این به بعد سالم خوری بشه رویه زندگیتون تا ابد
اینم یکی از خوبی های کرونا در کنار تمام بدی هاش

اگر بقیه اجازه بدن.

ترانه سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 15:04 http://taraaaneh.blogsky.com

امیدوارم عادت کنی به سالم پختن. من که سالهاست دارم اینطوری آشپزی میکنم و عادت کردم کاملا.

نمیذاشتن.حالا دستم بازه

تیلوتیلو سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 10:46 https://meslehichkass.blogsky.com/

به این میگن توفیق اجباری
انشاله که خیلی زود همه حس های خوبت برگرده
مزه ها و بوها را حس کنی
و ازشون نهایت لذت را ببری

ممنون.دارم ازش کمال سو استفاده رو میکنم تیلو جان

ربولی حسن کور سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 10:32 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
نوش جان
اما یه لحظه فکر کردم کدو نپخته ریختین توی غذا!

کدو سرخ نشده دیگه داداش.اینقدرم بی انصاف نیستم خام بدم بخورن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد