یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

ویتامین دی و کرونا

سلام سلام.افتان و خیزان برگشتم.بالاخره شتر منحوس کرونا جلو در خونه ما هم خوابید..دوماه قبل اول همسر گرفت خیلی سخت.من و بچه ها خفیف گرفتیم.اول بگم اون عکس ویتامین دی رو گذاشتم که بگم خیلی مهمه.در مقابله با کرونا.ما که خفیف گرفته بودیم دکتر فقط ویتامین بارونمون کرد.دو هزار iu

 ویتامین دی ،ویتامین سی و زینک،و یکسری شستشوی سینوس و غیره.گویا دوز ویتامین دی در خون خیلی مهمه‌کسانی که ویتامین دی خونشون بالا بوده مثل سرماخوردگی گرفتن و رد شده.پست های بعدی درباره کرونا هست .اینو یادم رفت بگم،من الان تقریبا دوماه هست که ویتامین دی سه دوهزار میخورم،هفته پیش آزمایش دادم،۴۶ بود.حتی به پنجاه هم نرسیده بود دلم خوش باشه. 

واکسن،داروی رمدسیور و تجربیات شخصی.

#کرونا_کویید۱۹

مطلب در اینستا پست شده.گفتم شاید برای شما هم مفید باشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان فرشته ها سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 09:26

46خوبه که باید بالای 30باشه اگ درست یادم مونده باشه فقط میدونم بالای 100خطر مسمویت داره من سری اول 9بعد ازکلی تزریق تازه شده22هنوز نرسیدمانگار هشتاد درصد مردم ایران خصوصا خانمها و بچه هاکمبود ویتامین دی رو دارند

بله دارن.جالبه تو خونه ما آقایون بیشتر کمبود دارن.برای این که کرونا سبک گرفته بشه بین پنجاه تا هشتاد باشه خوبه.

عمه خانم یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 19:10 https://amehkhanoom.blogsky.com

خدا را شکر که خوب شدید، اتفاقا چند روز پیش یکی از دوستانم برام کلیپی در همین مورد تو تلگرام فرستاد. باید منم بخورم اما تنبلی میکنم. چون آزمایش اخیرم خیلی پایین بود مقدارش، زیر 15 بود متاسفانه

سلام.زیر ۱۵ خطرناکه عمه خانم.باید بری آمپول تزریقی دکتر بهت بده.با قرص کارت راه نمی افته.لطفا پشت گوش ننداز.

مریم یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 15:34 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
خدای مهربون رو بی نهایت شکر که همگی سلامتی پیدا کردید و خداوند بهتون بی نهایت خیر دنیا و آخرت رو عطا بکنه بابت این اطلاعات مفیدتون الهی امین

ممنون.چشم حتما .ان شالله فردا.

تیلوتیلو شنبه 27 شهریور 1400 ساعت 17:10 https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر که خوب هستید
ممنون که اطلاعاتتون را در اختیارمون میزارید

خواهش میکنم تیلو جان.ممنون که همراهم هستی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد