یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

واکسن بزنیم

سلام.اومدم یه روشنگری کنم.دوستان ویتامین دی با این علامت اندازه گیری میشه.دویست و پنجاه میکروگرم .این اندازه معادل هزار آی یو هست .یعنی همون که ما میگیم هزار و دوهزار .درست شد.ولی مثلا ویتامین سی ، هزار میلیگرم هست. موقع استفاده به این توجه کنید . عکس رو بزرگ کنید علامت میکروگرم رو کنار ویتامین دی سه میبینید .

خوب بریم سراغ بقیه ماجرا ، نه مرداد، همسر جان اومد گفت ببین انگار تب دارم .آه از نهادم براومد ،ما تقریبا  از ابتدای کرونا که با بیماری همزمان بود ، کلا رفت و آمد رو قطع کردیم. فقط خرید روزانه ، و مقاصد پزشکی ،از کجا گرفتیم خدا میدونه .همسر جان دو تا ماسک میزد و بیرون میرفت. بسیار سخت بیمار شد ، فاواپیر ،رمدسیور ،سیر درمان باشه برای پست بعدی ، الان میخوام بگم پا به پای اون منم بیمار شدم ، ولی خیلی خفیف ، یه کم تب که با استامینوفن کلا تموم میشد ،یه کم آبریزش با سیتریزین حل میشد،و ویتامین ها.البته سوزش و خارش گلو هم بود .اما در مقایسه با بیماری همسرم ، اصلا به حساب نمیومد . خلاصه انقدر روی پا بودم که پرستاری کنم.روزهای سختی بود ، ولی همش فکر میکردم اگر من واکسن نزده بودم چی میشد، الان هر دو گوشه بیمارستان بودیم با سرنوشت نامعلوم .خلاصه که زنده باد علم،زنده باد طب نوین.

البته انقدر ساده نیستم که فکر کنم این واکسن ها عوارض ندارن دارن .مثل واکسن هایی که به بچه ها میزنیم . 

اما،چاره دیگه ای نداریم ،ما باید بین بیماری و واکسن یکی رو انتخاب کنیم.

بیماری بسیار سختی هست ، مسری هست ،ممکنه من سبک بگیرم ، به خانواده انتقال بدم و اون ها گرفتار بشن .در هر حال قصدم این بود که بگم من معجزه واکسن هستم .همه واکسن بزنیم.

#واکسن_بزنیم_کرونا_بیماری

نظرات 8 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 23:29 http://milad321.blogfa.com

خدا را شکر سهیلا جان که حالتون بهتره .
اطمینان دارم که من هم بخاطر اینکه واکسن زده بودم نجات پیدا کردم.اگر چه با وجود واکسن زدن هم خیلی بد بود ولی باوضعی که من دارم اصلانمیتونم فکر کنم که اگه واکسن نزده بودم چی میشد

سلام مینو جان،واقعا همینطوره،من دوز دوم رو اول تیر زدم ،ده مرداد همسر بیمار شد.فقط اون واکسن نجاتم داد.خدا کنه همه بزنن.

صفا دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 19:55 http://Mano-tanhae-va-omid

خدا رو شکر سهیلا جان به سلامتی از سر گزروندین . انشالله که بلا از همه دور باشه .

ممنون صفا جان.ان شاءالله

سمیرا(راحله) شنبه 3 مهر 1400 ساعت 20:11 http://Samisami0064.blogfa.com

مرسی از اطلاعات مفیدی که همیشه در اختیارمون میگذاری سهیلا جان و خوشحالم که حالتون بهتر شده خدارو شکر .‌
منم دوز اول رو زدم هفته ی پیش و دوز دوم تقریبا دو سه هفته ی دیگه هست برام.

خواهش میکنم.ان شالله مفید باشه.
به سلامتی.

نسرین پنج‌شنبه 1 مهر 1400 ساعت 00:52 https://yakroozeno.blogsky.com/

نه سهیلا جان، قبول دارم مسیولین خیلی کوتاهی کردن اما دوتا خواهرم با هم زندگی می کردن. یکیشون هر دو را زده. او نزد

متاسفانه. البته گویا سرطان هم داشتن، هر دوش با هم مشکل به وجود آورد.اگر دنبال معالجه سرطان میرفت،واکسن هم زودتر میزد و هنوز پیش ما بود‌هزار تا اما و اگر هست،وقتی کسی میره.

عمه خانم سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 10:24

ایشالا دندونم درست بشه حتما میزنم

این که به اون کار نداره شیطون خانم،پشت گوش ننداز.کرونا خیلی بده.

باران پاییزی سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 08:12

ایشالا که این کابوس تمام بشه راحت بشیم ازین وضعیت ترسناک.
چقدر خوب که واکسن زدین و ایمن شدین در برابر این ویروس. ایشالا سلامت باشین

کابوس بد و دنباله دار.الهی آمین.

نسرین سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 02:38 https://yakroozeno.blogsky.com/

خوشحالم الآن بهترید.
اگر خواهر منهم واکسن زده بود ، شاید حالا زنده بود

حتما،گناهش به گردن کسانی که واکسن نیاوردن.

مریم دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 15:10 http://mabod.blogsky.com

یه ممنون از اطلاعات مفیدتون درباره ی ویتامین دی و الهی که به زودی هم واکسن بزنند تا از خطر مرگ و میر جلوگیری بشه و سطح ایمنی در جهان بالابره الهی امین

ان شاءالله که همه بزنن از شر این منحوس خلاص بشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد