یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

بدون عینک

صبح زود داشتم از سرویس حمام میومدم بیرون،یکدفعه یه سوسک بزرگ،خیلی بزرگ رو دیدم توی وان داشت اینطرف و اونطرف میرفت.

وقتی اومدم بیرون پسر کوچیکه کورمال کورمال داشت میرفت سمت حمام.کردمش اون تو و گفتم سوسکه رو بکش.

گفت مامان عینک ندارم.

گفتم اصلا نیازی به عینک نیست،انقدر بزرگه بدون عینک هم دیده میشه.

خلاصه که در نبردی سخت،بالاخره سوسک غول پیکر کشته شد.

نظرات 9 + ارسال نظر
فرهاد پنج‌شنبه 15 مهر 1400 ساعت 06:06 http://hamidfarhad.blogfa.com

دشمن اصلی ما سوسکه هرچه میتونید بکشید که بسود اسلام است

به به.خوشم اومد.بله.

نسرین چهارشنبه 14 مهر 1400 ساعت 05:12 https://yakroozeno.blogsky.com/


صحنهء نبررررد

بله،خانوادگی،من داد میزنم،دیدبانی میدم،پسر کوچیکه اسپری میزنه تا بمیره،همسر میره جمع میکنه .

عمه خانم سه‌شنبه 13 مهر 1400 ساعت 19:26

خونه ما هم 2تا داداشها می ایستن تا من یا مامان سوسکه را بکشیم

غزل سپید دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 23:24

عشق و فداکاری مادرانه از این پست چکه میکنه

دقیقا.دو بار تا حالا از این فداکاری ها داشتم.یکی قدیمی تره.

فریبا دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 15:22

ما عنکبوت داریم وقتی نیش می زنند جاش عفونت می کنه قد یه نعلبکی.
ولی سوسکهای چاهی چندش آورند.
الحمدلله جان سالم به در بردید

راست میگید،عنکبوت هم بده،مخصوصا نیشش .ممنون.

صفا یکشنبه 11 مهر 1400 ساعت 17:32 http://Mano-tanhae-va-omid

وااای پسرهای من که اگه سوسک ببینن داد میزنن ماماااان سوسک و من بایپ برم سوسک رو بکشم

بزرگه اینجوریه،کوچیکه طفلک میکشه.تو خونه اون و پدرش تخصص دارن.

دیار بختیاری شنبه 10 مهر 1400 ساعت 22:23

سلام نکنه ترسیده بودین گل پسر را فرستادین به جنگ سوسک بنازم این پسر شجاع را

خیلی بزرگ بود،شجاعتم محدوده،به اندازه سوسک بستگی داره.

مریم شنبه 10 مهر 1400 ساعت 22:09 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
منم نصفه شب یه سوسک‌ دیدم که به سمت شوفاژ اتاق داشت حرکت می کرد‌و‌چون همسر خواب بود بی صدا کردمش داخل کیسه فریزر و در کیسه رو محکم بستم و گذاشتمش دم در
حالا بال دارهاش خیلی بدترند
واون ریزهاش بعضی وقتها غیر قابل دیدن هستند
وچقدر عالی که بالاخره پسر تون موفق شدند سوسک رو بکشند

آفرین به شجاعت شما.من اگر شرایط مهیا باشه،داد میزنم سوسک،و نگاه میکنم ببینم کجا میره.اگر نباشه ،دمپایی پرت میکنم که بکشمش.

Sattar شنبه 10 مهر 1400 ساعت 20:17 https://oldjavoon.blogsky.com/

عرض خسته نباشید خدمت پهلوون

و روایت باشد که صبحگاهان،ننه هادی یل صولت به آوردگاه همی گشت اندر مصاف سوسکی یاغی طور که به اندرون گشته همی بود
و اندران کارزار آن هیولا نفله همی کرد و سر لعین آن اژدهای هفت سر بر نیزه همی زد و خدایش رحمت کناد...

سلام،من که نکشتم،فقط دیده بانی کردم،اگر کوچکتر بود میکشتم،ولی هیبتش بدجور من رو گرفته بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد