یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

کولونوسکوپی

دوستان،الان رفتم سرچ کردم،گویا برای افراد عادی بدون سابقه کنسر،کولونوسکوپی ده سال یکبار توصیه میشه .البته من سالی یکبار چکاپ دارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
طیبه تی تی یکشنبه 2 آبان 1400 ساعت 17:48 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

شاخه نبات عزیز،فدای سرتون

شاخه نبات شنبه 1 آبان 1400 ساعت 10:41

تی تی جان ببخشید رفتم لایک کنم کامنت قشنگت رو
دستم خورد رو دیس لایک

ای بابا.حواستون رو جمع کنید آخه

نسرین چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 23:06 https://yakroozeno.blogsky.com/

امیدوارم طب پیشرفت سریعتری داشته باشه و مثلا بگن این کپسول کوچولو رو بخور تا صبح روده کاملا تخلیه و تمیز میشه. نوشیدن اون مواد آدمو از مداوا پشیمون میکنه.

شنیدم کولو در حال کپسولی شدن است.یعنی یه کپسول میخوری تا ته میره فیلم میگیره،از ابتدا تا انتها.

طیبه تی تی چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 19:29 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

سلام عزیزم
خداروشکر که نتیجه کولو خوب بود ولی خیلی قشنگ با طنز نوشتی،حتی برای منی که خیبی غمگینم طنزش مشهود بود ولی فکر کنم قبلا بهتون گفتم همسر منم سال ۹۱ به تومور روده بزرگ ( دو سانتی متری مقعد،ببخشید البته، پوزش) دچار شده بود و با ۲۸ جلسه پرتو و بعدش جراحی و کوتاه کردن ۳۰ سانت از روده بزرگش و بعدش هم ۸ جلسه شیمی درمانی ،کاملا خوب شد ،منهم به این چیزایی که نوشتی کاملا آگاهم و البته چندسال پیش ،مشکلی داشتم که خوب نمی شدم به دکتر فوق تخصص پیشنهاد دادم حتما کولد و آندو کنه منو که قبول کرد و برای من در بیهوشی کامل( از بس می ترسیدم) انجام شد و بعدش هم هیچ مشکلی نداشتم، منم همراهم همسرم بود ولی به نظر خودم هیچ نیازی نداشتم،خودش اصرار داشت و اومد.خواهرم هم پرسنل همون بیمارستان بود،اومده بود کنارم
نتیجه برای من هم این بود: هیچ کوفتیم نیست نه معده نه روده
سختیش فقط همون محلول های شب قبل بود که برای من اندازه ی شما سخت نبود گمونم ،شایدم بوده یادم رفته
همسر من هم باید ۶ ماه یکبار چکاپ می شد، بعد شد سالی یکبار، الان وقت چکاپش هست که دکترش گفته چون مشکلی نداری بذار کرونا کمتر بشه بعد بیا
امیدوارم تو هم کاملا خوب خوب خوب باشی عزیزم و همیشه به خنده همراه همسر و پسرهای نازنینت و دیگر عزیزانت

ممنون طیبه جان،من معده ام بعد از عمل خیلی حساس شده،ایندفعه خیلی زیاد اذیت شدم.خیلی خوشحالم همسرت حالش خوبه.ان شالله خودت و خانواده همیشه سالم و سلامت باشید.

مریم چهارشنبه 28 مهر 1400 ساعت 15:17 http://mabod.blogsky.com

باز هم یه دنیا ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد