یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

الکل

سلام،سلام.

اولا که اومدم با ژاکت جدید دستبافتم دلتون رو ببرم.

دوم، درباره یه موضوعی صحبت کنیم؟

به نظر شما ، هنوز هم باید یه عالمه دست هامون رو بشوریم،الکلی کنیم،پلاستیک های خرید رو ضدعفونی کنیم،یه عالمه الکل تو ریه هامون وارد کنیم،یه عالمه آب هدر بدیم؟

لطفا نظرتون رو برام بنویسید.

نظرات 17 + ارسال نظر
Sattar چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 19:12 https://oldjavoon.blogsky.com/

یاسی دوشنبه 24 آبان 1400 ساعت 11:20

سلام سهیلا جان
بنظرم احتیاط شرط عقله....حالا نه به سفت و سختی اون اولها ولی یخورده بیشتر دقت کنیم ضرری نداره..

بله،دقیقا،نه به اون شوری ،نه به اون بی نمکی.

مینو شنبه 22 آبان 1400 ساعت 01:25 http://milad321.blogfa.com

سللام سهیلا جان
هنوز یک جاهایی از الکل یا ژل ضد عفونی کننده استفاده میکنم.مثلا به مطب دکتر که مراجعه میکنم چون برای سوار وپیاده شدن ازز ماشین ، به در وبدنه ماشین دست میزنم، داخل مطب دکتر و وقتی رسیدم خونه دستم را ضد عفونی میکنم.
یکی از آشناها میگفت یک جعبه درست کرده، داخلش لامپ ماورای بنفش؟ کار گذاشته.از بیرون که میاد ، وسایلش را ده دقیقه میذاره داخل اون جعبه که ضد عفونی بشه.

سلام،یه کم زیاده نه؟ایندفعه رفتم مرکز شیمی درمانی،اوایل کرونا یه ورودی مخصوص گذاشته بودن جلو در که ازش رد میشدیم الکل اسپری میکرد سر تا پامون،خیس بودیم تا الکل ها بپره.ایندفعه که رفتم دیگه نبود.الکل واقعا نیاز نیست.

مامان فرشته ها چهارشنبه 19 آبان 1400 ساعت 12:56

من فقط اسفند98وسایل رو دوسه بارضدعفونی کردم از همون اولش اعتقادی به انتقال ازوسایل نداشتم اما از دستگیره درو اینها چرا دستهام رو میشستم الکل فقط زمانی که اب نبود البته من قبلا مسافرت که میرفتیم همیشه ژل انتی باکتریال باهامون بودکلا جز ماسک و دست ندادن نرفتن توی تجمعات کارخاصی نکردم از کسی که کرونا داشت هم نترسیدم یعنی بارها شد بافردکرونایی توماشین بودم اما نکاتی که گفتم ملکه ذهنم بودخدا روشکر تا الان جز چند بار که توهم کرونا داشتم موردی نبود

آفرین گلم،شما از همون اول راهش رو پیدا کرده بودی.

نهال دوشنبه 17 آبان 1400 ساعت 20:05 http://fazmetr.blogsky.com

از وقتی که بهداشت جهانی گفت از سطوح منتقل نمیشه من دیگه شل کردم ، ولی کماکان دستامو الکلی میکنم
به نظرم بیاییم بیشترازین به خودمون سخت نگیریم

بله،الکل مالی پدر دست و ریه رو در میاره.یه ذره شل تر میباید.

صفا یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 23:28 http://Mano-tanhae-va-omid

من هم دیگه حساسیتم کمتر شده . امیدوارم هر چه زودتر شرایط کاملا عادی بشه .

ان شاءالله. خدا کنه.

نسرین یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 23:06 https://yakroozeno.blogsky.com/

آهان... راست میگه.
ببین!
پس بلدی. فقط نمیدونی باید وقتی روی عکس دلخواهت کلیک میکنی، باید بزنی روی ادیت (ویرایش) و سایز عکس را پنجاه درصد کنی و سیو. دیگه تمومه.

حالا این دفعه میدم پسرم،ببینم میتونه یادم بده.

زری یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 20:47 http://maneveshteh.blog.ir

مرسی از آقای ستار چقدر کامنتش خوب بود.
در مورد سوالت، نه ما ضدعفونی نمیکنیم فقط میوه ها را همون اول یکجا میشوریم آخه قبلا همینجوری میذاشتیم تو یخچال :)) میدونم خیلی روش اشتباهی بود اما خب تنبلی امان میاومد اما الان دیگه این عادت حسنه را نگه داشتیم و میشوریم
ماسک را در جاهای عمومی میزنیم و در جاهای شلوغ کماکان دو تا ماسک. به هرحال سینوفارم 65% ایمنی مده یعنی فقط دو سوم احتمال ابتلا را کم کرده و منطقی نیست بیخیال بشیم.

ماسک سر جاش هست،فقط اون بشور بشور اولی،نباید به شدت باشه.

عمه خانم بیوبلاگ شده یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 20:12

الکل بازی نه، اما ماسک و شستشو لازمه. حتی کرونا را هم درنظر نگیریم، الان فصل سرماخوردگی و آنفولانزاس و این کمک بخودمونه که حداقل از بقیه وانگیریم.

بله،کاملا درسته.

مهربانو یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 15:32 http://baranbahari52.blogsky.com/

نه والا من الکل نمیزنم فقط ماسک رو میزنم و دستامو از بیرون میام میشورم حسابی که خب همیشه همین کار رو می کردم . ژاکت خوشگل مبارک دوست هنرمندم

ممنون مهربانوی عزیزم.همون کاری که قبل از کرونا انجام میدادیم.

نسرین یکشنبه 16 آبان 1400 ساعت 14:59 https://yakroozeno.blogsky.com/

روت مثل گل سرخ عزیز دلم
اگه من تونستم بدون که تو هم میتونی. از بس من توی تکنولوژی دیر یاد می گیرم.
برو توی سایت دنلود عکس:

https://www.picofile.com/?ReturnUrl=%2fPanel%3frnd%3d%5bfl%5bxnie&rnd=[fl[xnie

یه پسوورد ازت میخواد و بعدش هم یاد داده چطور. اگه یاد نگرفتی ازم بپرس برات کامل توضیح میدم. الآن اینجا ساعت ده و نیم شبه و من دارم از خواب میمیرم

خواب های خوش ببینی،رفتم چند بار،هی میگه فایلت بزرگه نمیذاره.

نسرین شنبه 15 آبان 1400 ساعت 23:53 https://yakroozeno.blogsky.com/

من ژاکت ندیدم که ذوق کنم سهیلا جون!
عکسشو نمیذاری؟
در مورد سوالت ، نه. فقط فاثله یک و نیم متری خارج از خونه و شستن دستها به محض وارد شدن به خونه و البته که ماسک تا زمانی که تمام مردم دوتا دوز واکسنو نزدن.

آفرین نسرین جان،اینجور که معلومه همه میدونن،پس چرا تو بعضی پیج ها هنوز میپرسن،آیا کرونا از سطوح منتقل میشه یا نه؟
روم سیاه،هنوز یاد نگرفتم عکس بذارم تو وبلاگم.

Sattar شنبه 15 آبان 1400 ساعت 20:42 https://oldjavoon.blogsky.com/

سلام خدمت آبجی مهربونم
والا از همون اول بسم الله هم من الکل استفاده نمیکردم.
بو ش اذیت میکرد
دستکش هم خو نپوشیدم

الانم فقط جاهای عمومی ماسک میزنم
هرچند میدونم ویروس براحتی از لایه های ماسک عبور میکنه
حالا ما مرده شما زنده
اگه ده سال دیگه رو نشد که ماسک و دستکش و الکل و همش کشک بوده
و مثلا چایی نبات درمان اصلی کرونا بوده و جمیعا اجمعین سرکار بودیم...
خیلی کارا رو میباید انجام میدادن و ندادن و خیلی کارا نباید انجام میشد و شد
و نتیجه اینه که تا الان بالای ۱۲۷ هزار نفر تلفات دادیم.
کرونا خیلی چیزا رو ثابت کرد
از قم شروع شد و حضرات روحانی پایبند قرنطینه نشدن،رفتن شهرهای خودشون
پخش شد.
رسم شمال رفتن کنسل نشد و کرونا پخش شد
رسم هم نوع دوستی کنسل شد و فقط خودمون اهمیت دار شدیم
رسم مروت کنسل شد و خون هم رو تو شیشه کردیم.
انصاف مرد.مردانگی مرد.
اما خوبیهای کرونا هم کم نبود
اینکه فلانی میمیره و میلیون میلیون خرج میشد تا همه بخورن و کلاس بزارن که مراسم آبرومند بود.
اینکه میشه راحت و کم هزینه رفت خونه بخت
اینکه همدیگه رو قشنگ شناختیم که کی خوبه و کی بد
خیلی خوبیای دیگه...
دیدیم دولت ما فقط کاسبه
جون مردم اهمیت نداره
روزای اول ملت از ترس الکل صنعتی میخوردن و کور میشدن و میمردن
عنرنسارا شد دوای درد
خاکشیر شد دوای درد،روغن بنفشه...
خرافات جای عقلانیت رو همیشه گرفته بود،حالا خیلی بیشتر...
پزشکایی که میدون رو خالی کردن رفتن داخل ویلاهاشون تا نکنه کرونا بگیرن
پرستارای بدبخت شدن جفاکش مردمی که حاضر بودن بمیرن ولی مسافرتشون تعطیل نشه
رفتگر و کارگر و خدماتی و راننده و خلاصه قشر ضعیف شدن سپر بلای جهالت ما مردم...
یاد یه سکانس سریال امام علی افتادم
معاویه:
از ذوالفقار علی برنده تر سراغ داری؟
عمرعاص:
آری،جهل مردم
ببخشید خیلی پرحرفی کردم خواهرجانم

سلام بر دادا ستار،چه خوب نوشتی،شاما که کامل گفتی همه رو ممنون.کرونا روی خوب و بد زندگی رو ریخت روی دایره.

همطاف شنبه 15 آبان 1400 ساعت 19:04 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
نه
ولی هنوز اولین کار پس از ورود به خانه شستن دستهاست با کف کافی!

آفرین،آفرین.

مریم شنبه 15 آبان 1400 ساعت 17:23 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
به نظرم همون زدن ماسک و فاصله های اجتماعی رو رعایت کنیم کافیه
و از الکل بی رویه استفاده نکنیم مگر در حد ضرورت وهمینطور در حد ضرورت از صابون استفاده کنیم

بله بله،درسته.

ترانه شنبه 15 آبان 1400 ساعت 14:21 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام سهیلا جون.
من از وقتی واکسن دوم رو زدم دیگه برگشتم به زندگی نرمال. البته من قبل از کورونا هم قبل از خوردن غذا دستهام رو ضدعفونی کننده میزدم. اما الان دیگه مثلا 20 ثانیه نمیشورم. معمولی میشورم. پلاستیکها رو هم که خیلی وقته ضدعفونی نمیکنم. البته وضعیت ایران فرق میکنه نمیدونم تا چه حد کنترل شده بیماری.

آفرین ترانه جان.درستش همینه.

حبیب شنبه 15 آبان 1400 ساعت 12:30 https://noveloies.blogsky.com/

من فکر نمی‌کنم دیگه نیازی به این طور کارها باشه. به خاطر اینکه دیگه اکثر جامعه واکسینه شده تا حدودی از پیشگیری بیماری ها جلوگیری میشه. ولی به نظرم همچنان باید از ماسک استفاده کنیم و دست‌ها رو با همون صابون و ... بشوریم کافیه.

بله،کاملا درست میگید،ولی هنوز هستن کسانی که در اثر استرس کرونا،همچنان مشغول هستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد