یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

اتاق مستر

داشتم یه آگهی فروش خانه میدیدم،همین حوالی غرب تهران،نه خیلی بالا بالاها،نوشته بود،آپارتمان سه خوابه،هر سه خواب مستر،دو پارکینگ،۲۵۵ متر.

اولش فکر کردم،آخه سه تا حموم و دستشویی رو کی باید تمیز کنه،

بعد فکر کردم کسی که اون خونه رو میخره،حتما خدمتکار داره. این از این،

بعد فکر کردم،کی میتونه بخره،تو کامنت ها جواب داده بودن همش فروش رفته،فقط یه واحد مونده. خیالم راحت شد.گرفتم تخت خوابیدم.

نظرات 11 + ارسال نظر
فرهاد سه‌شنبه 24 اسفند 1400 ساعت 00:33 http://hamidfarhad.blogfa.com

تازه داشتم فکرمیکردم اینهمه پولو ازکجا جورکنم خیالم راحتشد فروخته شده...

آره بابا،خیالمون راحت باشه،چیه خونه به این بزرگی،به دردمون نمیخوره

یاسی شنبه 23 بهمن 1400 ساعت 10:43

سلام سهیلا جانم
بخدا این مدل خونه ها فقط دردسر هستن!!چیه همه ش دستشویی همه ش حموم؟؟!! مگه آدم یه بدن بیشتر داره آخه؟؟؟!!!

والا،کی باید تمیز کنه

مامان فرشته ها دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 10:26

صابخونه ناپیدایی ؟خوبی؟الهی در خوشی وشاد به سرببری

سلام،خوبم،میام میگم مفصل.

نسرین پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 ساعت 15:08 https://yakroozeno.blogsky.com/

سلام،خنده هم داره،کوزت که باشی تو خونه چهارخوابه هم دنبال شستن سرویس هستی

مینو دوشنبه 11 بهمن 1400 ساعت 15:43 http://milad321.blogfa.com

سلام
خیلی با مزه تعریف کردی .حسابی خندیدم.
من هم اغلب از خودم میپرسم وقتی اینقدر صحبت از فقر هست ، بعضی چیزها را کی میخره پس؟

ممنون مینو جان،حالا این یه قسمت معمولیه،انقدر چیزای عجیب هست.

صفا شنبه 9 بهمن 1400 ساعت 19:27 http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

چه جالب یک چیز بگم بهم نخندین ها ... من تا حالا معنی مستر رو نمی‌دونستم و جالب اینه که هیچوقت هم با دیدنشون در آگهی ها کنجکاو نشدم ببینم یعنی چی
ولی واقعا این مدلی انگار آدم تو هتل به صورت موقتی داره زندگی می‌کنه آدم احساس آرامش خونه رو نداره

سلام من میدونستم مستر چیه،ولی این مدلیش جالب بود.واقعا شکل هتل میشه.

سوسن یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 11:14

آقا آپارتمان با سه تا خواب مستر، پنج تا حموم دستشویی داره نه سه تا
سه تا برای اتاقهاست، یکی فقط دستشویی برای مهمون و دیگران و یکی هم حموم و دستشویی برای مهمون و دیگران

راست میگیدا،حواسم نبود،خاک وچوک،کی بشوره این ۵ تا رو.وای ،حالم بد شد

سمیه یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 09:36

سلام چه جالب فک می کردم فقط منم همیشه قبل هر چیز به فکر تمیز کردن و کی می خواد تمیز کنه هستم بعدشم کو خدمتکار والا من که تو اطرافیان می بینم همش دنبال پرستار کودک سالمند کارگر کمکی واسه کار خونه هستن و حتی یکی رو پیدا نمی کنی ماهانه هر دوماه یه بار بیاد کمک کنه بعد همه می نالن از بیکاری و گرونی ...

واقعا همینطوره،اونم دردسرهای خودش رو داره،ولی کلا دوست ندارم حمام و دستشویی تو اتاق خواب باشه.قدیما توالت ها تو حیاط بود،خیلی قدیم،بعد اومد تو خونه،حالا اومده تو اتاق خواب،لابد کم کم میره تو آشپزخانه

نگین یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 08:54 https://parvaneh22abi.blogsky.com

والا،خو من باید فکر کار خودم باشم دیگه

مریم شنبه 2 بهمن 1400 ساعت 15:51 http://mabod.blogsky.com

سلام سهیلا جان
چه آگهی بامزه و جالب وعجیبی بود
وعجیب تر این که خیلی سریع هم فروش رفته
روز میلاد حضرت زهرای اطهر س و روز زن و روز مادر خیلی مبارکتون باشه و الهی که به حق دعای خیر و سبز و زیبای حضرت زهراس بهترین هدیه ها رو از خدای مهربون دریافت کنید الهی آمین

ممنون،روز زن و مادر شما هم بسیار مبارک.

منجوق شنبه 2 بهمن 1400 ساعت 12:31 http://manjoogh.blogfa.com/

فهمیده هیشکی باورش نمیشه گفته این طوری کامنت بزارم مردم راحت سرشونو بزارن رو بالش

آره،حتما همین فکرو کرده،ولی واقعا چه آپارتمان لوکسی،فکر کن،سه تا خواب مستر،هنوز با فکر فقیرم بهش فکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد