یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

یه خورشید درخشان

مطالب اجتماعی، کانال تلگرام @starish_shop,اینستاsoheildeco

عینک!!!

اون پست عینک رو یادتونه که،حالا بیایید بقیه قصه اش رو بگم،اول بگم،من هر وقت اعصابم به هم میریزه،اول سیستم گوارش اعلام جنگ میکنه،و به هم میریزه،بعد شروع میکنم به بافتن،دیوانه وار رج روی رج میزنم،که دیوانه نشم .

چند وقت بود احساس میکردم نزدیک که هیچ،دور رو هم درست نمیبینم، مثلا پیشول از دور برام یه توده سیاه بود،حتی چشماش رو هم نمیدیدم.گاهی تو نور کم ،طفلک لگد هم شده،با تعجب نگاه میکرد،تو دلش میگفت مگه کوری،هر چند بعد از دلش در میاوردم با دادن تشویقی .عزم جزم کردم رفتم دکتر،درست قبل از کرونا و بیماری،رفته بودم، اون زمان ،،نزدیکم تغییر نکرده بود،دور گفته بود که اگر اذیت شدی یا رانندگی خواستی بکنی،بزن،نمره  اش خیلی کم هست ،اما،اینبار دیگه از این خبرا نبود،بعد از معاینه مشخص شد دور،یه درجه ضعیف شده.

من همیشه فقط نزدیک میزدم،حالا قرار بود دور هم بزنم.

رفتم عینک دو دید سفارش دادم،با شیشه حدود ۵ م در اومد،یعنی عینک زدن هم لاکچری شد.گفتم حالا تا آماده بشه،چه کنم؟اومدم خونه،اول دور رو زدم،روش نزدیک،دیدم به به،چقدر دنیا زیبا شد.ولی هر کس که اومد دید،واکنش اولیه،دهان باز و تعجب،بعدش غش غش خنده.حتی پسر خواهرم در تماس تصویری،نمیتونست نخنده،میگفت تا حالا ندیدم کسی اینجوری عینک بزنه .حالا اگر دیدید کسی دو تا عینک روی هم زده ،بدونید مجبوره، میفهمید ،مجبور .

دکتر گفت احتمالا از عوارض شیمی درمانی هست،والا نباید اینقدر شماره بالا میرفت.

پسر بزرگه اومده دیده،میگه،شدی عین عنکبوت آبی،کلی چشم داری که آدم نمیدونه به کدوم باید نگاه کنه .

اینم از قصه عینک .

نظرات 2 + ارسال نظر
لیدا جمعه 28 بهمن 1401 ساعت 01:51

منم دوعینکی هستم.دردسریه،بنظرت میشه عمل کنیم از هردوعینک خلاص بشیم؟

سلام،بسته به سن داره،مثلا من یه کوچولو آب مروارید دارم،باید صبر کنم تا کامل بشه،عمل کنم،بعد دیگه فقط میشه عینک مطالعه.باید دکتر نظر بده.

پروانه پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 19:18 https://parvanehenadi.blogsky.com/

مهم فقط اینه که خوشگلی های دنیا رو ببینی
با هر چند تا عینک که باشه

واقعا،هنرمند زیبا.
زندگی زیباست ای زیبا پسند
زیبه اندیشان به زیبایی رسند
آنقدر زیباست این بی بازگشت
کز برایش میتوان از جان گذشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد